Gezellige vriendinnen 25-32 jr. gezocht in Amersfoort e.o.

27-02-2015 11:29 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben Mariska, 29 jaar uit Amersfoort.

Sinds 2 jaar woon ik in Amersfoort, omdat ik ben gaan samenwonen met mijn vriend.

Helaas heb ik nog geen sociale contacten opgebouwd in Amersfoort, dus ik zou graag in contact komen met leuke meiden om af te spreken en leuke dingen te gaan doen.



Zelf hou ik van shoppen, films/tv-series kijken, lezen, terrasje pakken, gezellig lunchen/high-teaen e.d.



Spreekt dit je aan dan hoor ik graag van je.



Groetjes Mariska
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is kun je me nu berichten sturen. Misschien handig om je facebooknaam door te zetten dan maak ik wel een groepje aan:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Leuk om de berichten te lezen. Herken me wel in de situaties.

Ik woon sinds 3 weken in Amersfoort. Ik ben ook bij mijn vriend ingetrokken. Zelf kom ik uit de omgeving Hoorn, maar heb de afgelopen 5 jaar in Den Haag gewoond. Mijn vrienden en kennissen wonen daardoor overal in het land.

Het lijkt me leuk om aan te sluiten bij de (Facebook) groep.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Stuur me maar een pb met je gegevens. Ik maak vanavond denk ik even een groepje aan. Ik kwam er wel achter dat je alleen vrienden kan toevoegen dus ik stuur je mijn gegevens dan ook meteen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.



Ik ben yentl . Ik ben bijna 26 en deeltijdmoeder van de 2 kindjes van mijn vriend. Door een verhuizing en verandering van de vriendengroep ben ik op zoek naar uitbreiding van gezellige meiden om dingen mee te ondernemen en te kletsen !!



Mijn hobby's zijn shoppen, bordspellen. Bios , borduren en lkjr gek doen





Ohja ik woon in huizen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi yentl! Leuk dat je je wilt aansluiten. Als je me een pbtje stuurt dan zet ik je in de facebookgroep
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 09:25
99.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in beide groepen... ik zal de drie meiden uit de nieuwe groep even hierop attenderen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zie dat er vorige maand voor het laatst contact is geweest op deze topic.

Leuk te lezen dat er meerdere meiden in Amersfoort zijn die zin hebben in contact!

Hebben jullie al iets van een fb pagina oid waar contact is? lijkt het mij erg leuk hierbij aan te sluiten (mocht dit nog kunnen uiteraard). Ik ben zelf 27 en woonachtig in de binnenstad van Amersfoort.

Fijne avond nog! Groetjes.
Ik ben ook benieuwd naar deze pagina op Facebook. 31 jaar, moeder van 2 meiden, ontzettend leuke baan maar nu op zoek na contact met andere meiden in en rond Amersfoort
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te zien dat iedereen een beetje naar 'tzelfde op zoek is! Ik ben 27 en woon sinds 2 jaar in Amersfoort (Vathorst) met mijn vriend. Sinds een tijdje heb ik me aangesloten bij een eetclub (nieuwe leden welkom maar het lijkt me leuk om meer mensen uit de stad te leren kennen. Zou graag ook meedoen in de Facebookgroep!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het doodeng, maar ik ga toch reageren! Kan ik alsnog aansluiten? Ik ben ook twee jaar terug verhuisd vanwege het werk van mijn vriend. Heb inmiddels zelf ook een erg leuke baan gevonden als verpleegkundige en heb al mijn verdere vriendinnen in het gezellige Achterhoek zitten. Het lijkt me fijn om af en toe savonds te kunnen borrelen of een theetje te pakken zonder er een stuk voor hoeven te rijden. Daarnaast lijkt het me gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Hoop dat deze topic nog actief is en dat ik een reactie krijg!



Groetjes Jessica!
Alle reacties Link kopieren
Same here aardbeitjee, woon ook in de omgeving van Amersfoort en zou het leuk vinden om hier in de buurt nieuwe mensen te leren kennen.



Groetjes Josephine
Alle reacties Link kopieren
Hoi Josephine,



Leuk dat je gereageerd hebt. Kan je alleen geen privébericht sturen. Volgens mij moet je dat apart aanzetten.



Groetjes Jessica
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 09:26
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook lid worden van de FB-groep ? Ik ben 32 jaar, woon in een dorp naast Amersfoort en weet ff niet wat ik voor de rest moet vertellen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven