vriendinnen/moeders gezocht Maastricht

21-09-2015 17:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 27 jarige net moeder op zoek naar leuke mama's /meiden in de omgeving Maastricht. Hoogzwanger ben ik vanuit Enschede verhuisd naar Maastricht. Op 1 september ben ik bevallen van een prachtige zoon. In Enschede heb ik een uitgebreide vriendenkring maar in Maastricht ken ik, helaas, niemand. Ik zoek leuke meiden/mamas met wie ik af en toe een kop koffie kan drinken of wat leuks mee kan doen. Groet!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik woon zelf in Heerlen en ben moeder van een meisje van 15 maanden en een meisje van 5 weken



Laat me maar weten of je Heerlen niet te ver vindt (25 km / met drukte 30 - 40 minuten met de auto).



Groetjes Bionda
Hoi!



Hier een 30 jarige ook verhuist van het oosten naar Limburg



Ik heb een zoon van 4 weken en woon 20 minuten van Maastricht.



Stuur me maar een pb
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn wat ouder (en ik ook), maar kijk eens of je naar een mama café kunt gaan, die worden ook in Maastricht georganiseerd, dan kom je misschien sneller andere moeders tegen. Op deze site zag ik er wat over staan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik ben 28 woon nu bijna een jaar in Limburg. Als je het leuk vind stuur maar een pb xx
Alle reacties Link kopieren
Elonie87, het lukt me op een of andere manier niet je een privé bericht te sturen (het icoontje staat niet bij jou naam...)
quote:BdG88 schreef op 09 oktober 2015 @ 14:07:

Elonie87, het lukt me op een of andere manier niet je een privé bericht te sturen (het icoontje staat niet bij jou naam...)



Je moet je instellingen veranderen:

ga naar het poppetje rechtsboven en klik op Mijn instellingen

naar beneden scrollen en "Andere mogen mij berichten sturen" aanvinken.

Dan kun je ook berichtjes sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 09 oktober 2015 @ 14:09:

[...]





Je moet je instellingen veranderen:

ga naar het poppetje rechtsboven en klik op Mijn instellingen

naar beneden scrollen en "Andere mogen mij berichten sturen" aanvinken.

Dan kun je ook berichtjes sturen. Dank Ikeaverslaafde. Ik heb mijn instellingen veranderd. Ik kan nu alleen Elonie87 nog steeds geen pb sturen. Heeft zij haar instellingen dan ook nog niet goed staan?
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Hier bijna hetzelfde!



Vorig jaar verhuisd richting Maastricht ( Riemst, net over de grens) vanuit Leiden, ook hoogzwanger. Inmiddels een dochtertje van 11 maanden. In leiden een heel leuk en groot netwerk maar hier in Limburg nog geen netwerk opgebouwd.



Ik vind het heerlijk om moeder te zijn maar dying om af en toe eens even wat leuks te ondernemen met iemand anders dan mijn vriend die ook koffie of wijn mag drinken



Heb je inmiddels al een clubje kunnen verzamelen? Als het kan zou ik graag eens aanschuiven!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bobbi83 schreef op 05 februari 2016 @ 21:17:

Hi!



Hier bijna hetzelfde!



Vorig jaar verhuisd richting Maastricht ( Riemst, net over de grens) vanuit Leiden, ook hoogzwanger. Inmiddels een dochtertje van 11 maanden. In leiden een heel leuk en groot netwerk maar hier in Limburg nog geen netwerk opgebouwd.



Ik vind het heerlijk om moeder te zijn maar dying om af en toe eens even wat leuks te ondernemen met iemand anders dan mijn vriend die ook koffie of wijn mag drinken



Heb je inmiddels al een clubje kunnen verzamelen? Als het kan zou ik graag eens aanschuiven!



Groetjes!



hoi bobbi83,



Valt me nog steeds niet mee. Wel een erg leuk contact overgehouden aan dit forum. Als je me een privé berichtje stuurt kunnen we misschien eens telefoonnummers uitwisselen. Ik kan jou geen prive berichtje sturen ivm je instellingen (zie eerdere berichtjes hoe je instellingen kan veranderen).



Groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven