Hotmail account

27-09-2015 21:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week een nieuwe Hotmail account aangemaakt, in eerste instantie kon ik gewoon mailen. De volgende dag, kreeg ik iedere keer de melding "verzenden mislukt". Ik krijg dus de melding dat ik mij moet aanmelden en het account moet valideren. Wat ik ook doe...ik kan dus wel mail ontvangen maar niet verzenden. Het vreemde is als ik bij instellingen, accounts en daarna de email icoon aanklikt

dan staat de desbetreffende mailaccount er ook niet. Het betreft een Samsung galaxy 4, wie o wie kan mij helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Hotmail er uit zou gaan en dat het outlook zou worden. Ik heb ook een hotmail account, maar wist niet dat er nog nieuwe aangemaakt konden worden.

Hoe dan ook, Hotmail wilt graag nog een e-mailadres waardoor ze kunnen verifiëren of jij het bent en ze op een andere manier contact met je op kunnen nemen mocht er iets met je account zijn.
En dat valideren, dat had je gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ga op gmail, dat werkt altijd
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
En als je via je pc naar de site van hotmail gaat?

@Samantha, volgens mij is dat ook zo. Ik gebruik voor mijn hotmail account de outlook app. Maar via hotmail.com kan ik me nog wel aanmelden. Je wordt overigens dan ook doorgeschakeld naar outlook.com zie ik net.
Alle reacties Link kopieren
Klopt het is outlook, kreeg dus een ontvangstbevestiging moest me aanmelden heb dat gedaan maar kom niet bij het valideren. Weet niet hoe of wat ?
Alle reacties Link kopieren
Bij instellingen staat dus ook alleen mijn zakelijke mail, vind dat ook zo vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven