anaal

28-09-2015 01:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangst mijn gay kantje ontdekt en heb sinds kort een seksuele relatie met een andere jongeman. We hadden graag een anale sex gehad maar het probleem is dat zijn lul te groot is. de mijne glijd vlot binnen bij hem maar als hij mij probeert te penetreren wil hij er maar niet in gaan. Iemand tips om te zorgen dat het toch lukt?
Een lul is niet snel te groot voor penetratie, het is dus zaak dat je leert om je goed te ontspannen. Eerst oprekken met vingers, glijmiddel gebruiken, goed geil zijn. Gaat dan beslist lukken.
Een gay kantje?!
Alle reacties Link kopieren
Gay kantje?



Je kan proberen om te oefenen met een buttplug en deze vlak voor je daadwerkelijk anale seks gaat hebben eruit te halen. Dan is je sphincter al wat meer gewend aan dat er iets in zit en staat wat meer open. En inderdaad, goed ontspannen is super belangrijk, net als erg opgewonden zijn. Schuw ook niet weg van glijmiddel. Mocht het super goed gaan na een paar keer dan kan je altijd nog kijken of het zonder bovenstaanden kan.
Glijmiddel, opbouwen (eerst een vinger, dan evt 2 vingers of een speeltje, dan zijn pik), en proberen te ontspannen (dat is nog het lastigste gedeelte de eerste keer...)
hij heeft misschien wel een grote maar zo te horen geen harde. hoe strakker het gaatje hoe harder de lul moet zijn om er in te komen.

probeer een cockring waardoor zijn pik goed hard blijft. en natuurlijk ontspannen, glijmiddel, al die tips.
Alle reacties Link kopieren
Veel glijmiddel gebruiken en zorgen dat je ontspannen bent.

Vind je het wel lekker als hij met een vinger in je komt.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Ander standje proberen wellicht?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven