Leuke meiden gezocht omgeving Breda

21-06-2015 20:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben een gezellige meid van 26 jaar, woonachtig in Breda en op zoek naar meiden die zin hebben om regelmatig iets leuks te gaan doen.



Veel van mijn vriendinnen zijn gesettled en gaan wat minder de deur uit. Vandaar dat ik graag wat nieuwe mensen wil leren kennen. Ik zit te denken aan terrasjes pakken, uitgaan/feestjes, lekker bourgondisch eten, eventueel dagjes weg... noem t op. Leeftijd maakt niet zoveel uit. Ik ben sinds 1,5 jaar afgestudeerd en aan t werk. Naast bovenstaande dingen hou ik van sporten, skaten, spelletjes, lezen en reizen.



Lijkt t je wat om deze zomer wat leuks te gaan doen, laat t me weten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben Karin, 28 jaar en woon in Oosterhout. Ook ik kan wel wat metgezellen gebruiken voor shoppen, etentjes, borrels, filmpje, sporten, .... Lijkt me erg leuk om een keer wat af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Karin,



Leuk! Ik weet alleen niet hoe ik je een privébericht kan sturen. Ik zag je e-mailadres in een eerder door jou geopend topic, dus daar heb ik een mailtje naar gestuurd, is dat ok?
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik ben Annerieke, 27 jaar oud en woon tijdelijk in Oudenbosch totdat ik weer naar Breda verhuis.

Ook mij lijkt het wel leuk om wat meiden in de omgeving Breda te leren kennen voor gezellige dingen, zoals terrasjes, biosje, etentjes of sporten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven