alleenstaande mama

18-07-2015 21:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ik ben een alleenstaande moeder van 42 met een dochtertje van 2.

Graag kom ik in contact met andere alleenstaande moeders (beetje rond dezelfde leeftijd zou leuk zijn:)

Ik woon nog in Amsterdam maar de kans dat we gaan uitwijken naar Abcoude is groot.



Groetjes Lady
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 29 jaar met een dochtertje van 17 maanden. Ik kom wel uit de buurt van Amsterdam.

Wat voor dingen zou je willen ondernemen?



Ik bel wel een stukje jonger dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Hey Gavia,



Thanks voor je reactie!

Ik wil graag alleenstaande moeders leren kennen om gezellig samen dingen met de kids te doen.

Dat kan van alles zijn...musea, speeltuinen, recreatiegebieden met mooie weer..liefst in Amsterdam..daar is zoveel.

Waar woon jij?



groetjes



En leeftijd maakt ook eigenlijk helemaal niks uit:)
Alle reacties Link kopieren
hi Lady73,



Ik woon in A'dam en heb een dochter van 3. Lijkt me leuk om een andere single moeder met n klein dochtertje te leren kennen om samen met de kindjes dingen te ondernemen. Ik ben eind 30. Heb n museumjaarkaart en artisabo en we zijn erg ondernemend. Hoe kan ik je bereiken? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi:)



Ik ben inmiddels verhuisd naar Abcoude..maar zoek nog steeds alleenstaande moeders in de omgeving.

Geen idee hoe een persoonlijk bericht te sturen..denk niet dat het handig is om email of telefoonnummer te vermelden hier..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chickonspeed,

heb je een prive bericht gestuurd..maar komt niet aan omdat je aangeeft geen privé berichten wilt ontvangen..?
Alle reacties Link kopieren
Hi Lady,



Ik wil met alle liefde je berichten ontvangen, alleen geen idee hoe 😉 Heb jou ook geprobeerd en is ook mislukt...



Whats next. Email adres aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Hey...leuk alsnog van je te horen:)



Ja denk dan maar een nieuw email adres?
Alle reacties Link kopieren
Mijn inbox is geopend!



Wil je nog eens proberen een privé bericht te sturen ...met je mailadres:)
Alle reacties Link kopieren
Done! Hoop dat t gelukt is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven