zwangere mama's

29-09-2015 20:11 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik zou het erg leuk vinden om met andere zwangere een groepappje te maken om gezellig met elkaar te babbelen over t zwanger zijn en andere dingen

Ik kom zelf uit tilburg en zwanger van een derde kindje. Ben uitgerekend begin februari 2016.

Mocht je het leuk vinden kan je mij een berichtje sturen voor mijn nummer.
Ik ben geen mama en ook niet zwanger, maar ik kom me er toch even tegenaan bemoeien (sorry ). Op de pijler zwanger vind je heel veel topics waarin aanstaande moeders over van alles met elkaar kletsen. Misschien is dat iets voor je? Het is laagdrempeliger denk ik dan zomaar nummers uitwisselen.

Dit topic is speciaal voor uitgerekenden begin februari 2016: http://forum.viva.nl/forum/zwanger/uitg ... ges/278487 en anders maak je zelf een topic aan (zie net dat die 'vol' zit).
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ken dat topic al en heb er zelfs al een oproepje gedaan maar ik denk Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En aangezien dit een speciaal contact forum is dacht ik waarom niet?!...(een groepapp vind ik persoonlijk ook leuker dan reageren op een forum )
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mamamarjan,



Ik wil wel met je appen 😊. Ik ben net zwanger van ons derde kindje. Ik zou alleen niet weten hoe ik mijn nr naar jou kan sturen. Dus als jij wel jou nr naar mij kan sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven