Vriendinnen Delft

31-05-2015 19:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon al een paar jaar in Delft en heb het hier goed naar mijn zin. Het enige wat ik nog mis zijn vriendinnen dichtbij. Door verhuizen en afstand zijn toch veel contacten verloren gegaan. Gewoon regelmatig spontaan contact, ergens wat drinken of leuke dingen ondenemen is wat ik zoek.



Zelf ben ik 24, woon samen en werk fulltime. Daarnaast sport ik graag, maar niet meer zo fanatiek.



Ben benieuwd naar de reacties!
Heeey!



Wat een herkenbaar berichtje. Ik woon ook in Delft, samen met mijn vriend en ik werk ook fulltime.

Ik sport wel fanatiek (fitness) en ben erg bezig met voeding.



Vriendinnen zijn er wel, maar vaak oppervlakkig en dat mis ik. Even spontaan wat doen, gaat nooit.



Lijkt me leuk om wat van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat gaaf, zo snel een reactie! Ja gewoon spontaan even wat doen gaat vaak lastig he? Leuk dat mijn berichtje zo herkenbaar was.



Ik doe aan wielrennen en daarnaast zwemmen en een beetje fitness maar nu door een heftige blessure moet ik revalideren en daar zie ik een beetje tegen op.. Vandaar even niet zo fanatiek!



Kan ik hier gewoon mijn mail neerzetten of zit ik dan meteen vol spam? Ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met het forum, normaal lees ik alleen mee.
Je kan je mail snel neerzetten, dat ik 'm overneem of een priveberichtje. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet heel goed

weet hoe dat allemaal werkt hoor
O je kan onder mijn naam (zie je drie van die tekentjes) op de eerste klikken, dan kan je een prive berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
🌸
Alle reacties Link kopieren
mede-Delftenaren. Leuk! Woon sinds 2004 in Delft met mijn vriend. Als je t leuk lijkt kunnen we ff PMen
🌸
Alle reacties Link kopieren
Hey Kayako, wat leuk nog iemand uit Delft!



Volgens mij moet je eerst iets aan zetten want onder jouw naam zie ik geen pb dingetje. Ik zal zelf ook eens kijken want dan staat dat bij mij ook vast niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog geen ervaren Viva-ert haha. Ik zal ff uitvogelen hoe t werkt met aanzetten
🌸
Alle reacties Link kopieren
Ik ook helemaal niet stiekem haha! Bij mij is het gelukt volgens mij dus je kan mij nu ook een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik m nu aangezet. Heb je een berichtje gestuurd, heb je m al ontvangen?
🌸
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik woon sinds enkele weken in Delft en zou ook graag een aantal nieuwe meiden leren kennen om leuke dingen te ondernemen.

Ik ben 24 jaar en ben hierheen verhuisd vanwege mijn eerste baan.

Verder ben ik een vrij sportief type en hou ik natuurlijk van winkelen, terrassen, filmpje en reizen!

Het lijkt me leuk om je te leren kennen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik woon ook in Delft, ben 26 jaar en sport ook graag en bewust van wat ik eet. Ik werk in de zorg en vind het leuk om te shoppen, uiterlijk, drankje drinken en ik kan niet wachten tot het weer zomer is!
When nothing goes right, go left.
Heee wat leuk! Ik woon ook in delft sinds vorig jaar, maar ga binnenkort weer verhuizen helaas... Dus ik laat dit berichtje aan mij voorbijgaan. Veel plezier allemaal alvast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven