vrend geeft toestemming voor sex met een ander, raar?

24-09-2008 09:42 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

mijn vriend gaat voor 6 maanden naar het buitenland en aangezien ik dol ben op sex is hij bang dat ik regelmatig vreemd ga. Daarom mag ik van hem nu al een minnaar uitoeken, een man waar hij geen problemen mee heeft dat hij me verwend. Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind het enig voor je. Wat jij? Heeft hij ook een dame voor zichzelf uitgekozen?
Dit betekent dat hij dus eerst zijn 'goedkeuring' moet geven over die persoon die jij dan uitzoekt?
:rofl:

Ahum ;-)

Wat vind je er zelf van?
Nou, zoek een lekkere uit zou ik zeggen!
ik vind het raar. Maar goed, daar heb jij toch geen last van? Als het past binnen jullie relatie, gewoon doen.
Ik vind je vriend een dapper mens die wel erg veel van je moet houden als hij, terwijl hij bang is voor vreemdgaan van jouw kant, je zegt dat je een minnaar uit mag gaan zoeken. Dat zal een hele stap voor hem zijn geweest (omdat je schrijft dat hij bang is).

Hij is zelfs bang dat je regelmatig vreemdgaat. Poeh, hij heeft niet veel vertrouwen in je of kent je erg goed.

Jij houdt dat niet vol? Zes maanden even met de Tarzan tevreden zijn? Jij vindt die paar vierkante centimeter tussen je benen en die genotsbobbel onderaan je hersenstam té belangrijk om ze niet te delen met anderen dan je vriend? Of is dat wat hij denkt en waar jij het helemaal niet mee eens bent?

Wil je wel een minnaar zelf?
Ik denk dat angst een slechte raadgever is .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of hij heeft zelf al een minnares voor die 6 maanden ergens in het buitenland.
Ik vind het wel een beetje raar hoor... Neem aan dat jullie een soort van 'van elkaar houden'? Wat is er dan mis met 6 maanden tarzan en veeeel bellen/mailen/chatten? Dan heb je ook iets om naar uit te kijken, die maanden.

Maar goed, als je zo'n open relatie hebt: veel geluk d'r mee!
als jullie je daar beide fijn bij voelen, mooi toch!
Alibi voor zichzelf om zijn handen vrij te hebben??

En misschien hoopt hij wel dat je zijn voorstel afslaat.
Mits het een open relatie is oke veel plezier ermee en als jullie beiden je er inderdaad goed bij voelen. Als het geen open relatie is dan zijn jullie 2 mensen die elkaar op langere termijn doodongelukkig zullen maken. Wat is dit nou voor basis? Jij staat te popelen om vreemd te gaan en hij zit 6 maanden in het buitenland met een k** gevoel.
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 09:50:

Of hij heeft zelf al een minnares voor die 6 maanden ergens in het buitenland.
Dat was het eerste wat bij mij opkwam!
Tja, wie is er niet dol op sex...
Ik denk dat angst een slechte raadgever is.
eens.
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 10:07:

Mits het een open relatie is oke veel plezier ermee en als jullie beiden je er inderdaad goed bij voelen. Als het geen open relatie is dan zijn jullie 2 mensen die elkaar op langere termijn doodongelukkig zullen maken. Wat is dit nou voor basis? Jij staat te popelen om vreemd te gaan en hij zit 6 maanden in het buitenland met een k** gevoel.
Sta niet te popelen, zeker niet. van mij mag hij daar ook zijn verzetje hebben. We zijn heel open met elkaar.
hebben jullie nu wel of niet een open relatie dan?
Lijkt mij dat je dus meer van sex houdt dan van je vriend, als jullie dit inderdaad zo gaan afspreken...
imk schreef op 24 september 2008 @ 10:15:

[...]

Sta niet te popelen, zeker niet. van mij mag hij daar ook zijn verzetje hebben. We zijn heel open met elkaar.
Huh, wat is het nou, wil je wel of wil je niet?
Maricke schreef op 24 september 2008 @ 10:07:

[...]

Dat was het eerste wat bij mij opkwam!
Bij mij ook ! Iemand die hij dan nog tegen moet komen, maar de mogelijkheid open wil houden om sex te hebben en dat ie daarom jou, bij voorbaat (?) die gelegenheid zelf al aanbiedt
Ik vind het vreemd dat jullie dat denken nodig te hebben, lijkt mij niet echt een basis voor een relatie.

Zoals hiervoor ook al zo mooi verwoordt is door Eleonora, vind ik het ook nogal overdreven als je geen 6 mnd van elkaar op aan kunt.

Maar als jullie je er allebei happy bij voelen, vooral doen.
Zeker een militair die alles in eigen hand wil houden?

Controle-freak

Liever weten wie jou vriendin neukt dan dat ze onbekenden neukt.

En wat als bij zijn terugkomst zijn spullen in de berging staan omdat je 'nieuwe aanwinst' toch beter bevalt?

Dan kun je volgens mij nog beter wat losse flodders hebben.

Maar eh, waar moeten we ons aanmelden?

P.S. als je vriend enige zekerheid wil hebben, kun je het best een gebonden persoon als neukmaatje nemen. Dan is de kans op bovenstaand scenario het kleinst.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ik zou er persoonlijk helemaal niet van gecharmeerd zijn als mijn man dit zou voorstellen.

Maar als jullie je er allebei fijn bij voelen... waarom niet?

Wel raar dat je niet 6 maanden zonder sex zou kunnen en dat je vriend zich daarom geneigd voelt tot deze rigoreuze actie. Tenzij jullie een open relatie hebben ofzo. Maar als zoiets nog nooit ter sprake is gekomen, vind je het dan niet een beetje raar?
Eerlijk gezegd zou ik het persoonlijk eerder als een belediging zien. Mijn vriend heeft ook eens 6 maanden in het buitenland gezeten. Als hij zou willen dat ik een minnaar neem zou ik dat heel vreemd vinden. Ik heb liever dat hij mij gewoon vertrouwt en weet ik geen ander nodig heb dan hem.
Thomba schreef op 24 september 2008 @ 10:37:

Zeker een militair die alles in eigen hand wil houden?

Controle-freak

Liever weten wie jou vriendin neukt dan dat ze onbekenden neukt.

En wat als bij zijn terugkomst zijn spullen in de berging staan omdat je 'nieuwe aanwinst' toch beter bevalt?

Dan kun je volgens mij nog beter wat losse flodders hebben.

Maar eh, waar moeten we ons aanmelden?

P.S. als je vriend enige zekerheid wil hebben, kun je het best een gebonden persoon als neukmaatje nemen. Dan is de kans op bovenstaand scenario het kleinst.
Bah bah wat een banale reactie ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven