Seks met kleine penis

20-07-2013 20:52 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



je leest het onderwerp al..

heb sinds kort een super lieve vriend met een redelijk kleine penis..

ik zelf moet er aan wennen omdat ik hiervoor 19 cm gewent ben. je kan best zeggen dat ik hiermee verpest ben.



maar, hij is super lief... dus iemand tips voor goeie standjes waardoor je hem toch enigzinds diep kan voelen?

of andere tips om de seks nog beter te maken?



ik ben benieuwd naar jullie reacties!
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
blondine20 Wat is het probleem als je vriend je zo lekker beft en vingert? Het lijkt dat je wat dat betreft bevoorrecht bent ten opzichte van vele anderen.



Er gaan veel onzinnige verhalen over de gemiddelde lengte van de penis. Vaak is het gemiddelde gebaseerd op opgaven van de mannen zelf en niet op daadwerkelijke metingen. Het staat me bij dat vanuit de medische wetenschap blijkt dat het gemiddelde tussen de 12 en 16 cm ligt. Omvang doet er natuurlijk ook toe, maar vooral... hoe hij er mee omgaat. De groter geschapen mannen denken over het algemeen dat hun mannelijk lid alleen al genoeg is om hun partner te bevredigen, terwijl de wat minder bedeelden er juist wat meer energie in steken en fantasierijker blijken te zijn om hun partner te plezieren.
wees jezelf, er zijn al zo veel anderen
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf vind dat die van mij best klein maar vooral ook wat dun is. Nou heb ik nog nooit iemand horen klagen en merkbaar zag genieten, denk ik dat je best gelijk hebt want ik probeer er wel altijd het beste van te maken. Maar toch ben ik wel onzeker ook omdat je toch sommige standjes niet optimaal kan uitvoeren,dus ik snap ook wel dat voor vele andere dames een ander formaat gewenst is.
Mijn man heeft ook niet zo'n grote penis maar we hebben wel goeie seks. Ik kom bij hem altijd klaar door penetratie. Ik heb wel eens een man gehad met een grote penis. Heel eerlijk gezegd vind ik dat om te zien mooier maar als hij me penetreerde deed het pijn.
wat blondie zegt vind ik ook wel, er zijn heus wel kleine penissen waar je goed mee kan seksen, als ze niet al te mini zijn. maar voor het gezicht, of om geil van te worden als je er naar kijkt, is het fijner als je een flink dikke en lange lul ziet, hard en op gezwollen aders. maar hij moet vervolgens wel weten wat ie er mee moet doen want als het in je ziet zie je hem niet meer dus dan heb je niks meer aan een lekker plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Een optie is om inderdaad een holle strap-on te kopen voor hem. Het enige punt is dat je dit met je vriend moet bespreken en ik kan me voorstellen dat hij dit al snel als een belediging opvat. Een mogelijkheid is om voor te stellen wat toys aan te schaffen voor extra afwisseling. Als je dan voor een holle strap-on gaat met veel textuur dan kan je het daarop gooien (dat het niet om de lengte gaat maar dat je nieuwsgierig bent naar het gevoel van de textuur). Als je geen voldoening kan krijgen van de seks dan is dit zeker iets wat jullie als koppel moeten bespreken. Als dit gesprek niet plaatsvindt dan kan het uiteindelijk voor veel spanning zorgen binnen de relatie en in het ergste geval de relatie opbreken. Het is wel handig om voor jezelf na te gaan of het echt om het gemis gaat van het gevoel of dat het puur esthetisch is. In het laatste geval zal een holle strap-on het niet oplossen.



www.sexyourlife.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:Topics7 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:48:

Een optie is om inderdaad een holle strap-on te kopen voor hem. Het enige punt is dat je dit met je vriend moet bespreken en ik kan me voorstellen dat hij dit al snel als een belediging opvat. Een mogelijkheid is om voor te stellen wat toys aan te schaffen voor extra afwisseling. Als je dan voor een holle strap-on gaat met veel textuur dan kan je het daarop gooien (dat het niet om de lengte gaat maar dat je nieuwsgierig bent naar het gevoel van de textuur). Als je geen voldoening kan krijgen van de seks dan is dit zeker iets wat jullie als koppel moeten bespreken. Als dit gesprek niet plaatsvindt dan kan het uiteindelijk voor veel spanning zorgen binnen de relatie en in het ergste geval de relatie opbreken. Het is wel handig om voor jezelf na te gaan of het echt om het gemis gaat van het gevoel of dat het puur esthetisch is. In het laatste geval zal een holle strap-on het niet oplossen.



www.sexyourlife.nl



je moet als man toch wel behoorlijk dom zijn om het niet door te hebben. dan liever open kaart spelen.



trouwens, als je als man minder bedeeld bent, snap je toch zelf ook wel dat je een vrouw niet klaar krijgt met stoten daarmee. denk aan formaat micropenis. dan kun je zelf ook wel met een vibrator aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven