nieuwe mensen leren kennen in Haarlem

14-01-2015 13:44 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de kinderen ouder worden, blijft er weer meer tijd over om leuke dingen te doen zoals een bioscoopje pakken, lekker uit eten, stadten, uitgaan, etc. Ik ben op zoek naar mensen die het ook leuk vinden om af en toe iets gezelligs te doen. Ik ben nu 41 jaar, houd van dansen, zumba, hardlopen, lekker eten, een terrasje pakken.

Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je.



Groetjes

Ingrid
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik plaats ook net een berichtje op Viva! Ben dus zelf net in Haarlem komen wonen!
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker toevallig. Ik lees het net, om de grote liefde dus. Bevalt Haarlem een beetje?
Alle reacties Link kopieren
Ja Haarlem bevalt prima! Het is soms nog wel lastig omdat ik nog geen eigen vriendenkring heb opgebouwd. En ook nog geen baan had, maar over 3 weken kan ik gelukkig weer aan het werk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben ook nog op zoek naar gezellige meiden in Haarlem.



Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ook hier mag de vriendenclub wel wat uitgebreid worden.

Zijn er al damesdates geweest?

Ik woon in Haarlem Noord, bijna 38, leuke vent, geweldige dreumes en dol op werken.

Danielle
Alle reacties Link kopieren
Nee geen dates gehad! Ik woon ook samen, in Haarlem noord, en nu met het mooie weer is het zo fijn om mensen te leren kennen. Nog steeds geen vriendengroep nadat ik hier een paar maanden terug ben komen wonen, en vooral vandaag baal ik ervan, op m'n vrije dag, m'n huidige aan het werk, en ik heb niemand om mee op het terras te zitten!
Alle reacties Link kopieren
We kunnen met een pb naar elkaar even wat afspreken om 1 deze dagen een terrasje te doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zou ook graag aan willen sluiten om iets gezelligs te doen!

Mijn mailadres is:leukedingendoen79@ outlook.com



Groetjes,



Paulien
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,



Ik woon in de zaanstreek, maar Haarlem staat op mijn lijstje om eventueel naar toe te verhuizen. Kom er regelmatig en het is een heerlijke stad.

Ben 40 jr, hou van shoppen, terassen, hardlopen, dansen en koppen thee, goede gesprekken

en natuurlijk fun.



groetjes Rita
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Hier nog eentje: 38, Haarlem Noord, hou van wijntjes, chille strandtenten, dat soort dingen. Wanneer gaan we?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! De berichten zijn van een paar maanden geleden, maar ik sluit me graag aan. Twee jaar geleden hier komen wonen, maar ook nog niet echt een vriendenkring opgebouwd. Hou van terrasjes, wijntjes doen, uitgaan, uit eten, bioscoopje. Ik hoor het graag. Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Adriana!



Tot nu toe is er eigenlijk nog met niemand een ontmoeting geweest, wel wat mailcontact...



waar woon je ongeveer in Haarlem

En waar kom

Je zelf vandaan?



Groetjes Anna
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Zullen we idd een pb sturen naar elkaar?

Ik ben 37 jaar, ook nog niet echt een vriendenkring kunnen opbouwen.

Ik hou oa van terrasje pakken, wijntje/ biertje doen, uit eten, bioscoopje.



Gr en tot horens!



Ps: ik zie dat niet iedereen heeft open staan dat je elkaar een pb kan sturen...
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Zie dat het berichtje al wat ouder is, maar ik begrijp dat er nog geen afspraak is geweest. Dus daarom lijkt het me leuk ook nog aan te sluiten.



Ik woon zelf in Heemskerk, maar ben druk op zoek naar een woning in Haarlem. Werk sinds kort ook in Haarlem bij MSD.

Ik ben 34 jaar en single. En hou terrasje pakken, strandtent, strand, bioscoop, uit eten, bootcamp, motorrijden, reizen enz enz.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi tigger04,



Volgens mij kennen wij elkaar :-)



Groetjes



Ps: idd nog geen afspraak vd grond....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Veertje 78,



Je profielnaam kwam me al bekend voor. Maar hebben wij elkaar ook al echt ontmoet?

Ik kan anders wel een email adres hier plaatsen zodat iedereen daarheen kan mailen? Zou zonde zijn als het dood zou bloeden.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tiger,

Ja al eens ontmoet bij A&M maar we zouden daarna nog eens afspreken...

Stuur me anders f privébericht.

Gr
Alle reacties Link kopieren
Hey lady's



Is er inmiddels al wat afgesproken?

Ben benieuwd of ik "ertussen" pas

Klinkt stom, maar er moet toch een klik zijn

Is er een FB pagina oid, wat heb praten makkelijker maakt?



Hoor het graag

Mijn mailadres is s_hebron@hotmail.com



Grtz Sam
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sam

Heb je mailtje gestuurd.

Grtjs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven