Vriendinnen Rotterdam 26+

02-10-2015 15:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Niet zo lang geleden ben ik in Rotterdam komen wonen waar ik inmiddels leuke mensen heb leren kennen. Ik zou deze kring graag uitbreiden met meiden om regelmatig maar ook spontaan mee af te spreken.



Dingen die ik graag doe: Ga graag uit eten. Love food , een avondje stappen -hou van r&b, salsa en top 40-, borrelen, comedy, terras, en naar de bios.



Zoek meid(en) die 27 jaar of ouder is, open, spontaan, multicultureel is "ingesteld" (ofwel onbevooroordeeld en diepgang). Zelf ben ik spontaan en gezellig en vind het leuk als meiden van alle etniciteiten reageren.



Overigens vind ik het in een vriendschap heel belangrijk om lol met elkaar te hebben maar er moet ook zeker ruimte zijn voor een goed gesprek.



Spreek mijn bericht jou aan en ben jij net als ik ook op zoek naar regelmatig wat leuks doen, aarzel dan niet een bericht te sturen.



Vivalavie2015@hotmail.com
Ik zie vaker oproepjes van jou voorbij komen en ik ben nieuwsgierig: waarom zo veel oproepjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 02 oktober 2015 @ 17:29:

Ik zie vaker oproepjes van jou voorbij komen en ik ben nieuwsgierig: waarom zo veel oproepjes?Als jou dat opvalt zit je wel erg vaak in dit hoekje, waarom eigenlijk? Ben ook nieuwsgierig waarom jij zoveel in dit hoekje zit.
quote:vivalavie2015 schreef op 02 oktober 2015 @ 21:53:

[...]





Als jou dat opvalt zit je wel erg vaak in dit hoekje, waarom eigenlijk? Ben ook nieuwsgierig waarom jij zoveel in dit hoekje zit.Eh... zoiets noemen ze een actieve topic lijst of een nieuwe topic lijst, daar vallen ze me op. En ze vallen me op omdat ik ook in Rotterdam woon, vervolgens open ik het topic en ik ging je OP's herkennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 02 oktober 2015 @ 21:57:

[...]



Eh... zoiets noemen ze een actieve topic lijst of een nieuwe topic lijst, daar vallen ze me op. En ze vallen me op omdat ik ook in Rotterdam woon, vervolgens open ik het topic en ik ging je OP's herkennen.





Het was een sarcastische vraag maar bedankt voor uitleg hahaha.



Ik daarentegen wou mijn topic opnieuw plaatsen ipv uppen. Nog een fijn weekend toegewenst.
Het antwoord was anders alleszins niet sarcastisch bedoeld. Net als mijn vraag. Maar goed, als je de vraag niet wil beantwoorden hoef ik je ook geen berichtje te sturen verder. Succes met je zoektocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 02 oktober 2015 @ 23:22:

Het antwoord was anders alleszins niet sarcastisch bedoeld. Net als mijn vraag. Maar goed, als je de vraag niet wil beantwoorden hoef ik je ook geen berichtje te sturen verder. Succes met je zoektocht.





Hahaha ik heb antwoord gegeven op jouw vraag, daar heb je blijkbaar overheen gelezen.



Jouw vraag had je ook privé kunnen stellen ipv openlijk...Anyway fijn weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven