Kookclub omgeving Leeuwarden

02-10-2015 22:29 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! ^_ ^



Ik woon nu iets langer dan een jaar in Leeuwarden en heb wel enkele contacten hier in de stad, maar zou het leuk vinden om meer contacten te hebben in de omgeving. Ik hou zelf ontzettend van koken en heb al een tijdje het idee om zelf een kookclubje te starten.



Gezellig met elkaar koken en lekker dineren, kletsen en leuke nieuwe contacten opdoen .Ik dacht zelf aan 1 x per maand of 1 x per 2 maanden, dat is natuurlijk in overleg met de hele groep.



Mijn idee:

- Max. 5 personen (ik heb plaats voor 6 personen aan mijn tafel);

- De kookplek rouleert over de verschillende leden van de groep;

- Leeftijd tussen 25 tot 35;

- Leuk om een thema te verbinden aan de maaltijden?

- Degene bij wie gekookt wordt bedenkt de maaltijd of we verdelen de gangen.



Wie lijkt dit ook leuk? Zo ja, meldt je dan aan!



Ik zal nog wat meer over mezelf vertellen:

Mijn naam is Jellie, net 33 jaar geworden en ik ben vorig jaar augustus in Leeuwarden komen wonen. Ik woon hier met ontzettend veel plezier, maar merk wel dat ik het gezellig zou vinden om meer contacten in de omgeving te hebben. Ik werk fulltime in de administratie en naast koken, bak ik ook graag taarten. Verder doe ik aan hardlopen en vind het leuk om creatief bezig te zijn.



Mijn lievelingseten zijn verschillende gerechten. Ik ben gek op lasagne, moussaka of de mexicaanse nachoschotels. Verder vind ik de meeste gerechten wel lekker. Ik ben geen fan van mossels, slakken en oesters, maar ben wel bereidt om nieuwe dingen te proberen. Ik heb geen allergieën.
We can't help everyone, but everyone can help someone.
Hoi Jellie, wat leuk dat je in Leeuwarden woont! Ik merk zelf heel goed dat als je hier niet vandaan komt, je d'r ook niet echt tussen past, het is net een groot dorp.



Succes met je kook groep!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jellie, wat een leuk initiatief! Leuk om zo mensen te leren kennen! Ik woon zelf in Leeuwarden. Lijkt me erg leuk, maar weet niet of het voor mij te doen is met afstuderen, baan en nieuw huis. Maar hou het in de gaten. Vind het idee namelijk wel ontzettend leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mariekejon



Je hebt mij een privebericht gestuurd over de kookclub. Ik heb ook een bericht teruggestuurd. Heb je deze wel gekregen?



Groetjes Jellie
We can't help everyone, but everyone can help someone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven