Vriendinnen gezocht 30+ omg Utrecht om op stap te gaan

02-11-2014 12:33 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



herkennen jullie het volgende;

je bent de 30 inmiddels gepasseerd, en je bent single en je vriendinnen hebben bijna allemaal een vriend en kids en gaan dus niet meer op stap.



Mij lijkt het leuk via deze weg met jullie in contact te komen. Om leuke dingen te gaan ondernemen zoals naar feesten / festivals te gaan. Drankjes te gaan doen! Een gezellig dagje weg. Etc. Ikzelf houd van trance/ techno feestjes zowel in Utrecht als in Amsterdam!



Dus spreekt dit bericht je aan en wil je in het weekend ook vaker van de bank af; stuur me dan een bericht.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
ben 34 maar zou niet aan feesten moeten denken, die tijd is geweest
Alle reacties Link kopieren
Hoi Winnie2000,



dat kan, maar er zijn vast wel meiden die daar wel zin in hebben! :-)))
Alle reacties Link kopieren
die zullen er zeker wel zijn
Alle reacties Link kopieren
Hoi Houten,



Ik heb hetzelfde probleem een beetje. Ik hou heel erg van dansen, festivals, maar de meeste vrienden hebben daar geen zin meer in. Ik heb zelf wel kinderen, maar ik heb een eigen leven daarnaast heel erg nodig. Dus als je een leuk feestje weet, ik wil graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Hey cclight,



Leuk om van je te horen, stuur me anders een privé bericht als je wil. Dan kunnen we in contact komen!:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil idd ook vaker van de bank af en ben gek op dansen! Ik ben 33 en woon dichtbij Houten. Mag ik me aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik woon ook in houten, 2 kids en helaas single... maar sluit me graag aan.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Herken me in wat je schrijft, lijkt me leuk om met je in contact te komen! Ben zelf 31, woon in Utrecht maar ook regelmatig op festivals en technofeestjes in Amsterdam te vinden.
.
anoniem_113234 wijzigde dit bericht op 25-09-2015 15:50
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Marty-22

Ik probeerde je een privé bericht te sturen maar helaas lukt dit niet.

Zou het leuk vinden om in contact te komen. stuur mij anders een pb als je wil.
Alle reacties Link kopieren
@Fleur2015...

Probeerde jou ook een pb te sturen maar lukte ook niet.

Zou graag in contact willen komen. Het lijkt me gezellig om met jullie af te spreken.

Had nooit gezien dat ik berichten had ontvangen omdat ik hier geen meldingen va kreeg....
Alle reacties Link kopieren
Meiden,

helaas kan ik geen van allen een pb sturen, waarschijnlijk omdat jullie je daarvoor niet aangemeld hebben.

Zou graag in contact komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hebben jullie inmiddels een datum geprikt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jolanda,

Nee er is nog geen datum en niks concreets.

Stuur me anders even een pb
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik ben 28, maar heb ook hetzelfde probleem Is er al iets van een groep aangemaakt o.i.d? Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hartje1987,

Ik heb je een pb gestuurd.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Lijkt me nog steeds leuk om met jullie in contact te komen! Heb inmiddels ontdekt hoe het allemaal werkt hier, dus als het goed is kan ik nu ook prive berichten sturen en ontvangen:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven