Vrienden/vriendinnen gezocht 35-50 jaar Limburg

01-01-2015 18:19 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd (35-50)...Ik ben op zoek naar vrienden/vriendinnen om lekker mee te kletsen of serieuze gesprekken mee te voeren. Houd je van muziek? Vind je het leuk om af en toe een terrasje te pikken, naar de bioscoop te gaan, te wandelen of naar een concert te gaan? Ik heb een fijne relatie en lieve katten, maar mis hechte vriendschap(pen) in mijn leven. Heb geen kinderen en een drukke baan, maar maak graag tijd vrij voor echte vriendschap
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat alleen Exces en ik er waren. Er zijn nu twee pogingen geweest om bij elkaar te komen bij La Place. Ik vraag me af of het zin heeft nog een derde keer een datum te prikken?!?!?!?
Wat sneu dat iedereen afzei. Maar jullie hebben het hopelijk ook heel gezellig gehad met z'n tweeën.
Alle reacties Link kopieren
Als t weer op een doordeweekse middag is , kan ik nu waarschijnlijk al afzeggen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
@Alena80 : mag ik je een pb sturen ? Je woont ook wat meer in mijn richting (ik woon in Valkenburg).
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoopy80 schreef op 06 februari 2015 @ 20:00:

@Alena80 : mag ik je een pb sturen ? Je woont ook wat meer in mijn richting (ik woon in Valkenburg).Hoi Snoopy80, Natuurlijk mag dat, leuk. Ik probeerde je privé e-mijn mail te sturen, maar hij doet het niet.
Alena80
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, als het goed is kan ik wel pb's ontvangen. Maar las her en der dat het forum kuren had de laatste dagen. Probeer nog eens ?
quote:Alena80 schreef op 07 februari 2015 @ 16:27:

[...]



Hoi Snoopy80, Natuurlijk mag dat, leuk. Ik probeerde je privé e-mijn mail te sturen, maar hij doet het niet.Jij moet ook je PB mogelijkheid aanzetten. Bij `mijn voorkeuren`.
Alle reacties Link kopieren
Alena80, ik kan je geen pb sturen...
Hoi!

Ik kom ook uit de omgeving Maastricht-Valkenburg en zou me graag willen aansluiten bij jullie.
Alle reacties Link kopieren
Hey sometimesigetsoblue, leuk . De meesten hier komen meer uit de regio 046, maar Alena80 en ik komen meer uit zuid-limburg.
Alle reacties Link kopieren
046 is zuid limburg.

tenminste in mijn optiek ligt sittard , geleen, beek , stein nog steeds in zuid limburg.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
046 is ook idd Zuid-Limburg..ik bedoelde dat Alena80 en ik meer uit de regio Heuvelland komen. Zo beter ?
Alle reacties Link kopieren
das beter
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Nouja, de afstand binnen de regio is niet zo groot toch? Voor mij valt de 046 nog altijd binnen zuid limburg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit regio 045 en zoek ook vriendschappen en mensen om leuke dingen mee te ondernemen. Zowel met als zonder kind(eren). Ik ben gescheiden, 45 jaar en mijn dochter is 10 jaar. Zoek duidelijk GEEN date of seks, maar wel naar vriendschappen (man/vrouw) voor leuke gesprekken en samen dingen te doen. Bijvoorbeeld bioscoopje, uit eten, samen pretpark, gezellig wat appen, etc. Wie dat ook wat lijkt, kan me een pb sturen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
ik ben uit 0495

leeft dit topic nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:marichi schreef op 03 oktober 2015 @ 20:07:

ik ben uit 0495

leeft dit topic nog?Misschien kunnen we het weer leven inblazen. Er was veel intentie maar helaas weinig actie
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verhuisd van regio 043 naar regio 045 maar nog steeds zijn nieuwe vriendschappen welkom .
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een goed plan om deze topic nieuw leven in te blazen. Ik zoek ook nog vriendinnen waar ik leuke dingen mee kan doen. Ik ben 39 en woon in midden-Limburg.
Alle reacties Link kopieren
Uit 0495? Ik ook
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Onderwerp nieuw leven inblazen kan altijd.... haha. Ik ben het topic destijds begonnen. Er was genoeg animo op het forum maar niet in het echie!!
Hallo Mo, ik ben net een topic gestart met ongeveer dezelfde vraag. Hoe is het inmiddels met de reacties op jouw oproepje?
Alle reacties Link kopieren
quote:mini80 schreef op 20 december 2015 @ 16:56:

Hallo Mo, ik ben net een topic gestart met ongeveer dezelfde vraag. Hoe is het inmiddels met de reacties op jouw oproepje?Haha, niet veel reacties. Jij wel?
Alle reacties Link kopieren
misschien is het gewoon niet de goeie periode nu ... iedereen is druk druk druk met de feesten en serious request in januari nog maar eens aanzwengelen denk ik zo
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
quote:belgali schreef op 22 december 2015 @ 16:40:

misschien is het gewoon niet de goeie periode nu ... iedereen is druk druk druk met de feesten en serious request in januari nog maar eens aanzwengelen denk ik zoZou best kunnen, dus wie zich aangesproken voelt na kerst en oud/nieuw, laat hier gerust een berichtje achter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven