Seks
alle pijlers
antidepressiva pillen voor snel klaarkomen?
woensdag 24 september 2008 om 20:17
Mijn partner en ik hebben een probleem wat nu zo'n 10 jaar duurt. We kunnen nooit langer vrijen dan 20 seconde want dan komt hij klaar.
Omdat het voor hem en voor mij nu echt frustrerend wordt is hij naar de huisarts gegaan. Deze heeft hem antidepressiva voor voorgeschreven die speciaal zijn voor vroege ejacualtie.
Mijn vraag is:
Kent iemand deze pillen
werkt het?
moet je het een leven lang slikken?
zijn er bijwerkingen?
werd je sexleven er beter van?
Ik hoop dat iemand ons wil hebben. We voelen ons een beetje raar.
Omdat het voor hem en voor mij nu echt frustrerend wordt is hij naar de huisarts gegaan. Deze heeft hem antidepressiva voor voorgeschreven die speciaal zijn voor vroege ejacualtie.
Mijn vraag is:
Kent iemand deze pillen
werkt het?
moet je het een leven lang slikken?
zijn er bijwerkingen?
werd je sexleven er beter van?
Ik hoop dat iemand ons wil hebben. We voelen ons een beetje raar.
woensdag 24 september 2008 om 20:33
ja geloof me we hebben alles geprobeerd en ik heb er een boek over gelezen. Dit boek schrijft dat trainen niks helpt en na 10 jaar kan ik dit zelf ook niet meer echt geloven.
En nee we willen niet zo'n drastische maatregelingen nemen maar is het egowistisch om te vragen of we een keer langer sex te hebben?
Ik geloof dat ik en hij er van opknapt als het dit verbeterd.
En nee we willen niet zo'n drastische maatregelingen nemen maar is het egowistisch om te vragen of we een keer langer sex te hebben?
Ik geloof dat ik en hij er van opknapt als het dit verbeterd.
woensdag 24 september 2008 om 20:35
De dokter heeft de pillen voor geschreven en ze zijn hier blijkbaar echt voor ontwikkeld. Het blijkt zelfs dat heel veel mannen ze gebruiken.
Ik heb er ook een raar gevoel over en ik wil ook niet zomaar dat hij het gaat slikken.
Ik vraag jullie me aub niet te veroordelen, het is gewoon een vraag het recept ligt nog thuis, we denken er over meer niet.
Ik heb er ook een raar gevoel over en ik wil ook niet zomaar dat hij het gaat slikken.
Ik vraag jullie me aub niet te veroordelen, het is gewoon een vraag het recept ligt nog thuis, we denken er over meer niet.
woensdag 24 september 2008 om 20:41
weet je summerbreeze,
Ik ben gewoon een beetje verdrietig. Ik weet dat de man er mee zit, hij weet dat ik er mee zit. Na weer een sexbeurt van 20 seconde begon ik te huilen.
Hij heeft met angst en beven de dokter gebeld en nu hebben we dus een recept voor pillen. Ik weet werkelijk niet of ik dit van hem kan vragen. Maar ik wil wel weer eens een standje proberen na deze afgelopen 10 jaar.
Toch voel ik me schuldig volgens het boek wat ik gelezen heb kan hij er echt niks aan doen. Trainen helpt juist niet en denken aan iets anders is een fabel. Het is een stofje in de hersenen dat bij hem onbreekt.
Hij is onzeker in bed door dit gedoe en ik wordt er niet goed van.... als deze pillen ons kunnen helpen dan moeten we het misschien maar proberen....
Ik ben gewoon een beetje verdrietig. Ik weet dat de man er mee zit, hij weet dat ik er mee zit. Na weer een sexbeurt van 20 seconde begon ik te huilen.
Hij heeft met angst en beven de dokter gebeld en nu hebben we dus een recept voor pillen. Ik weet werkelijk niet of ik dit van hem kan vragen. Maar ik wil wel weer eens een standje proberen na deze afgelopen 10 jaar.
Toch voel ik me schuldig volgens het boek wat ik gelezen heb kan hij er echt niks aan doen. Trainen helpt juist niet en denken aan iets anders is een fabel. Het is een stofje in de hersenen dat bij hem onbreekt.
Hij is onzeker in bed door dit gedoe en ik wordt er niet goed van.... als deze pillen ons kunnen helpen dan moeten we het misschien maar proberen....
woensdag 24 september 2008 om 20:50
Mijn man zegt er niet veel over. Als we er over praten is het over over duidelijk dat hij zich er voor schaamt. Hij kan er gewoonweg niet over praten. Dat hij er mee na de dokter is geweest is echt een mega grote stap voor hem.
Dus ik denk dat hij er ook echt mee zit.
Hij ziet de pillen duidelijk niet zitten. Het is een gezonde vent en nu moet hij opeens voor een leven aan de antidepressiva?
Ik snap ook niet dat ze die pillen zo noemen en ik snap ook niet waarom die arts niet meer heeft verteld. Mijn man schaamt zich zo dat hij vast en zeker ook niks durfde te vragen maar heel blij was dat hij een recept op zak had.
Weet je nu ik er over praat hakt het er bij mij ook in. Ik heb altijd geloofd maar vooral gehoopt dat het wel weer over zou gaan....
Best lang 10 jaar hopen....
Dus ik denk dat hij er ook echt mee zit.
Hij ziet de pillen duidelijk niet zitten. Het is een gezonde vent en nu moet hij opeens voor een leven aan de antidepressiva?
Ik snap ook niet dat ze die pillen zo noemen en ik snap ook niet waarom die arts niet meer heeft verteld. Mijn man schaamt zich zo dat hij vast en zeker ook niks durfde te vragen maar heel blij was dat hij een recept op zak had.
Weet je nu ik er over praat hakt het er bij mij ook in. Ik heb altijd geloofd maar vooral gehoopt dat het wel weer over zou gaan....
Best lang 10 jaar hopen....
woensdag 24 september 2008 om 20:53
Weet je wat ik zou doen?
Gewoon eens wat informatie opzoeken over die pillen. En desnoods je huisarts nog eens vragen. Kan me voorstellen dat jullie het niets niks vinden en wat meer informatie wensen.
Maar wel fijn dat je man de stap heeft gezet naar de huisarts te gaan. Dat betekent volgens mij inderdaad dat hij er ook behoorlijk mee zit. Als hij zo introvert is over dit onderwerp en toch naar de huisarts stapt met jou, dat zegt wel genoeg!
Ik zou ook eens lekker tegen je man zeggen dat je het fantastisch vind dat hij iets aan dit probleem wil doen! En hem een dikke knuffel geven. (Misschien heb je dat allang gedaan hoor).
En 10 jaar hopen is inderdaad erg lang. Hopelijk blijkt dit de oplossing voor jullie probleem te zijn.
Gewoon eens wat informatie opzoeken over die pillen. En desnoods je huisarts nog eens vragen. Kan me voorstellen dat jullie het niets niks vinden en wat meer informatie wensen.
Maar wel fijn dat je man de stap heeft gezet naar de huisarts te gaan. Dat betekent volgens mij inderdaad dat hij er ook behoorlijk mee zit. Als hij zo introvert is over dit onderwerp en toch naar de huisarts stapt met jou, dat zegt wel genoeg!
Ik zou ook eens lekker tegen je man zeggen dat je het fantastisch vind dat hij iets aan dit probleem wil doen! En hem een dikke knuffel geven. (Misschien heb je dat allang gedaan hoor).
En 10 jaar hopen is inderdaad erg lang. Hopelijk blijkt dit de oplossing voor jullie probleem te zijn.
woensdag 24 september 2008 om 21:01
Nog nooit gehoord van een AD die speciaal daarvoor is. De meeste AD medicijnen hebben het wel als bijwerking. Maar bij mijn weten is er geen AD speciaal voor. Vind het eerlijk gezegd een rare aktie van de arts........ AD voorschrijven voor zoiets, AD is geen medicijn wat zonder bijwerkingen is en zonder problemen om af te bouwen.
woensdag 24 september 2008 om 21:21
Ik weet alleen dat moeilijker klaarkomen/verlaagde libido een bijwerking is van antidepressiva, dus wellicht dat de huisarts het daarom voorgeschreven heeft? Het lijkt me echter wel een paardenmiddel, gezien alle andere (bij)werkingen van AD. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen het gebruik van AD, gebruik ze zelf ook naar volle tevredenheid. Vraag me alleen af of het wel het juiste middel is voor dit probleem.