loodgieter nodig

01-12-2013 14:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een lekker begin van de dag gehad. Vanmorgen kwam ik er achter dat mijn kelder blank stond. Het was behoorlijk vettig water, dus het lijkt erop dat er water uit een afwasmachine mijn kelder in is gelekt. Ik heb alleen geen idee of het uit een van de bovenwoningen komt of uit mijn eigen.



De gamma was gelukkig open, dus ik heb daar een pomp kunnen huren om de kelder leeg te pompen. Nu heb ik alleen nog wel een loodgieter nodig om uit te zoeken wat het probleem precies was en het te maken. Weet iemand nog een goede loodgieter in Groningen?
Semper ubi sub ubi
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen beheerder of opstalverzekering? Die moet je eerst contacten dan.
Alle reacties Link kopieren
Houdt het verband met regen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Google...

Groningen

Loodgieter



Hoe simpel kan het zijn he.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt echt aan een lekkage ergens denk ik. Zo heel hard heeft het hier niet geregend.



@ Bootje, ik heb wel een opstalverzekering. Ik moet sowieso mijn verzekeringsagent even bellen ivm schade aan een paar spullen die in de kelder lagen dan zal ik hier ook even naar vragen.
Semper ubi sub ubi
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook gedaan ladytruckster, maar ik vind het fijn als ik van iemand een doorverwijzing heb. Zo kom je namelijk vaak aan de beste mensen. De timmerman en de cv man heb ik namelijk ook via via leren kennen en ze leveren goed werk voor een zeer redelijke prijs.
Semper ubi sub ubi
Vraag het aan de buren
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2015 09:09
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Denk dat de lekkage inmiddels wel is opgelost na 2 jaar..... Rapporteer dit als spam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven