Heerlijk rustig met oud en nieuw

29-09-2015 14:05 37 berichten
Dat zou ik graag willen. Geen vuurwerk, geen luid feestende mensen. Maar stilte en rust.



Wie heeft tips waar je met oud en nieuw een paar dagen heen kan gaan om de herrie en het gefeest te ontlopen?
Alle reacties Link kopieren
vuurwerkvrij



idem
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ergens midden frankrijk. Heeft mijn pa enkele jaren geleden gedaan. Landhuis gehuurd. heeft daar toen met kerst en oud en nieuw gezeten. In de wijde omgeving geen vuurwerk gezien
Alle reacties Link kopieren
Ik woonde tot voor kort in het buitengebied. Alleen het dorp op 4 km afstand had wat vuurwerk verder niets. Wellicht kun je ruilen een paar dagen van huis ruilen met iemand die juist wel vuurwerk wil?
Ik ben een jaar met een vriendin naar een Roompot-huisje geweest. Kort van te voren geboekt. Hele dag geen vuurwerk, alleen 's avonds een kwartiertje.



Als je uit een wijk komt waar ze half november al oorlog voeren is dat heerlijk rustig . Hangt dus denk ik van je beeld af.



Helemaal stil? Ga dan naar Schiermonnikoog, Vlieland oid. Of boek gewoon een last minute via een huisjes-site.
Alle reacties Link kopieren
Oordoppen in, een masker op je ogen en je merkt er niets van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens op Schiermonnikoog Oud en Nieuw 'gevierd', en daar waren om 12 uur 3 knallen. En daarna was het stil. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vuurwerkvrije parken? Is trouwens ook wel een idee voor mij want ik heb het niet zo op vuurwerk ben er namelijk doodsbenauwd voor, vind de feestdagen zowieso niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vorig jaar een huis gehuurd in de Franse Ardennen.

Heerlijk rustig én betaalbaar, want het is overal stervensduur die dagen!

Dit jaar gaan we er met kerst naartoe, kost 340¤ voor een hele week...
My way or the highway!
Omdat ik alleen ga is een park niet echt geschikt, dat zijn huisjes. Ik wil ook niet naar het buitenland of het moet net over de grens in Duitsland zijn. Ik denk dat ik daar eens ga kijken.
Alle reacties Link kopieren
Keus zat TO. Van rustige plek in Frankrijk tot buitengebieden in NL.

Zelf heb ik ook niet zoveel met oud en nieuw, dus heb aangeboden te werken. Bereikbaarheidsdienst voor spoedgevallen en dus aanwezig in de kliniek. Maak mijn collega's blij dus een win win situatie.
Alle reacties Link kopieren
B&B Zwaluwhoeve, vlak bij Dalfsen is een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de Belgische Ardennen nog een optie of te ver weg?

Ik heb vrienden met honden die erg slecht tegen vuurwerk kunnen en die gaan ieder jaar rond oud en nieuw naar de Ardennen om lekker te wandelen en oud en nieuw te vieren zonder vuurwerk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven