Online vliegticket achteraf betalen?

03-10-2015 22:07 30 berichten
Hallo.

Ik ben even aan het kijken voor vliegticketd naar Sri Lanka voor volgend jaar en heb 2 goedkope vliegtickets gevonden. Alleen is het wel vanaf Düsseldorf en dus via een Duitse website (Flugladen)



Maar weet iemand of het mogelijk is om de tickets achteraf te betalen online? Of dat je eerst een gedeelte kan betalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:noespoes schreef op 03 oktober 2015 @ 22:29:

De reden dat ik nu niet gelijk wil betalen is omdat het nog niet helemaal zeker is of we gaan. Vandaar ook de vraag van achteraf betalen. Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat het wel kon, daarom ook de vraag hier of iemand er bekend mee is



Oh, je wil dus nog niet boeken, maar een optie nemen?



KLM biedt dat: https://www.klm.com/trave ... options/time_to_think.htm



Transavia biedt dat niet:

http://service.transavia. ... e-nemen-op-een-boeking%3F



Dus kijk bij de betreffende luchtvaarmaatschappij. Of kies KLM.
Alle reacties Link kopieren
Bij 'n optie moet je toch ook binnen 10 dagen besloten hebben?

In dat geval zou ik die 10 dagen nemen om te overdenken wat mijn reiswens nu écht is en wat ik wil, ipv overal opties af te sluiten. Over 10 dagen is alles wat je over 'n half jaar wil doen heus nog wel boekbaar.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Overigens is alleen kijken naar de lage prijs van 'n ticket niet voldoende. Je moet rekenen hoeveel je extra kwijt bent als je 'n luchthaven verder weg kiest en of de vluchttijden zodanig zijn dat je geen hotel op de luchthaven hoeft te boeken. Anders kun je beter 'n iets duurder ticket boeken waarvoor je minder secundaire kosten hoeft te maken en die relaxtere vluchttijden biedt.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 04 oktober 2015 @ 08:51:

Bij 'n optie moet je toch ook binnen 10 dagen besloten hebben?

In dat geval zou ik die 10 dagen nemen om te overdenken wat mijn reiswens nu écht is en wat ik wil, ipv overal opties af te sluiten. Over 10 dagen is alles wat je over 'n half jaar wil doen heus nog wel boekbaar.



Klopt. Ik heb nog even verder gezocht en flugladen en budgetair zijn van dezelfde maatschappij. Ik heb de mogelijkheid tot 2 dagen bedenktijd.

De reden van bedenktijd was omdat we niet zeker wisten of manlief mee ging. Maar we hebben geboekt nu! Bedankt voor de reactie😊😊
Hoi,



Het is wel mogenlijk om te boeken alvorens te betalen. Bij Corendon kan je achter af en in termijnen betalen.



Je moet wel 6 weken voor vertrek afgelost hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven