Viola Holt kandidaat gemeenteraadsverkiezingen 50Plus

04-10-2015 15:22 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in die gemeente maar ik zit er over te denken om te verhuizen zodat ik toch op haar kan stemmen.



http://www.nu.nl/achterkl ... sverkiezingen-50plus.html

"Viola Holt staat op de kandidatenlijst van 50Plus voor de gemeenteraadsverkiezingen in november. De presentatrice is lijstduwer voor de gemeente Gooise Meren.



"Welkom terug, Viola Holt", twittert Henk Krol zondagmiddag.



Op de website van 50Plus wordt Holt voorgesteld. "Ik kom uit een gezin waarin de politiek altijd een belangrijke rol speelde", vertelt de 66-jarige oud-presentatrice.



"In mijn tv-periode had ik te weinig tijd om mij er mee te bemoeien, maar als ik zie hoe de gevestigde politieke partijen de ouderen verwaarlozen, dan is dat voor mij de motivatie om mij in te zetten voor de partij 50Plus."
quote:rosemetijs schreef op 04 oktober 2015 @ 16:39:

Nou dat wordt vast een enorm succes dat kan niet anders.. Viola Holt als lijstduwer, ik kan me er inderdaad wel iets bij voorstellen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 04 oktober 2015 @ 16:41:

[...]





Viola Holt als lijstduwer, ik kan me er inderdaad wel iets bij voorstellen Ik vind eigenlijk dat ze voor 50+ in de tweede kamer moet komen te zitten..
quote:yasmijn schreef op 04 oktober 2015 @ 16:37:

[...]



Alle reacties Link kopieren
Een dag met een gouden randje hoor.
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 04 oktober 2015 @ 17:25:

Een dag met een gouden randje hoor.Mooi hè?!
Nou het is wat met Viool, die is van alle markten thuis! Eerst zet ze zich in om mens en dier te redden met reiki en nu gaat ze de barricade op voor de oudjes. Nou die konden wel een oersterk boegbeeld gebruiken en kijk eens wat ze krijgen. Wat een prachtwijf is het toch he onze Viool!



Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk, alleen de titel zien en dan al hardop zitten lachen en je verheugen op de reacties .
quote:nina1966 schreef op 04 oktober 2015 @ 15:59:

Ik heb haar wel eens persoonlijk meegemaakt en (zo komt ze iig over) te dom voor woorden Na een avondje vind ik het een oppervlakkige leeghoofd die gehinderd zonder enige kennis van zaken door het leven huppelt.Huppelt??!! Da's pas walchelijk!!
Wat een geweldige dag jongens. Ik vind dat ze door moet stromen naar de 2e kamer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 04 oktober 2015 @ 19:18:

Wat een geweldige dag jongens. Ik vind dat ze door moet stromen naar de 2e kamer.Volgend jaar weer Tweede Kamer verkiezingen. Ik hoop dat ze op een verkiesbare plaats komt
Alle reacties Link kopieren
quote:gevondenvoorwerp schreef op 04 oktober 2015 @ 18:59:

Wat heerlijk, alleen de titel zien en dan al hardop zitten lachen en je verheugen op de reacties .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het cheweldig aandachtscheil van haar. Man, man, man, Henk Krol gaat hier nog spijt van krijgen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wat een ge-wel-dig nieuws!

Over twintig jaar weten we nog precies waar we waren toen we dit heuglijke nieuws vernamen..! *ontroerd traantje wegpinkt*
Alle reacties Link kopieren
Ikworderookhelemaalvrolijkvan!!!!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even googelen, lijkt me echt een fantastische aanwinst.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ze lijkt toch wel politiek geëngageerd te zijn.



http://www.larensbehoud.n ... readItem.asp?ItemID=14477



5 april.- Gisterenavond was het nagenoeg een volle bak in de theaterkapel van het Brinkhuis voor een nieuwe levendige aflevering van het politiek cafe 't Gooi in de theaterkapel van het Brinkhuis. Deelnemers aan het debat waren het SP-Kamerlid Arnold Merkies die het eerste deel nog niet aanwezig kon zijn ivm zijn aankondiging gisteren dat de SP een parlementair onderzoek wil naar de ontwikkelingen de afgelopen 7 jaar die ertoe hebben geleid dat de SNS bank vrijdag werd genationaliseerd. Arnold Merkies werd voor de pauze uitstekend vervangen door Annelies Jonkers-Cornelisse van de SP Eemnes. Andere debaters onder leiding van de goed voorbereide gastpresentarice Viola Holt waren oud- Europees topambtenaar Laarder Nico Wegter ( D66) en de eigenaar van de website www.grieksegids.nl, de journalist Jorgos Nikolidakis. De pittige dicussies over Griekenland versus EU en de EU in het algemeen worden a.s. zondag uitgezonden via Radio 6FM tussen 16.00-18.00 uur.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft het wel even verder geschopt dan jullie
Alle reacties Link kopieren
Dat weten we pas als ze verkozen wordt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Waarom heeft iedereen hier een hekel aan Viola Holt tenminste dat lijkt zo)?

Ze komt ( kwam, vijf uur show) op mij wel altijd aardig over. Verder ken ik haar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raldy schreef op 04 oktober 2015 @ 23:21:

Ze heeft het wel even verder geschopt dan jullieWant met je hoofd op tv komen is een prestatie?
Hallo?!
quote:dadelduifje schreef op 04 oktober 2015 @ 23:48:

Waarom heeft iedereen hier een hekel aan Viola Holt tenminste dat lijkt zo)?Nee hoor, wij zijn juist groot fan van Viola W. Holt!!
Alle reacties Link kopieren
Het is een supervrouw, ter ere van haar is zelfs een apart forum opcherigt.



Viva Viola !! Viola por presidente !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren












Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 04 oktober 2015 @ 18:24:

Nou het is wat met Viool, die is van alle markten thuis! Eerst zet ze zich in om mens en dier te redden met reiki en nu gaat ze de barricade op voor de oudjes. Nou die konden wel een oersterk boegbeeld gebruiken en kijk eens wat ze krijgen. Wat een prachtwijf is het toch he onze Viool!



[img]http://www.powned.tv/images/other/violah.jpg[/img]Zou ze deze outfit dragen om meer stemmen te trekken? Of komt ze net uit haar werk? Tsja ondertussen moet er toch wat bijverdiend worden he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 05 oktober 2015 @ 01:21:

Het is een supervrouw, ter ere van haar is zelfs een apart forum opcherigt.





Sterker nog Dadelduif, legio forummers die tijdelijk hun naam hebben aangepast ter ere van ons Fjool. Ik ben zelden zo vrolijk geweest.



Hoera, hoera, hoera
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven