Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2015 @ 20:39:

is die wandbordrage nou nog niet over?

Iemand had het over Hotel Mama

[img]https://www.dedochtervanmies.nl/shop//i ... ouxgmw.JPG[/img]

Ik ken iemand die werkelijk waar zo'n bord heeft. En ondertussen maar steen en been klagen over volwassen zoon die nog steeds thuis de boel uitvreet. Flikker hem eruit zou ik zeggen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Facebook geen "Vind ik passief-agressief" knop heeft.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:soetkees schreef op 04 oktober 2015 @ 21:10:

Vandaag wel toepasselijk:



[afbeelding]Mijn hond vindt wassen een vorm van mishandeling
quote:nerdopviva schreef op 04 oktober 2015 @ 22:43:

Mijn hond vindt wassen een vorm van mishandeling Zo denkt mijn kat over borstelen.
quote:boebezoebe schreef op 04 oktober 2015 @ 22:41:

Jammer dat Facebook geen "Vind ik passief-agressief" knop heeft.
Als ik ooit kleinkinderen krijg en ze zijn zo slecht gemanierd, dan zou ik daar toch niet zo'n reclame mee maken



Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 05 oktober 2015 @ 11:23:

Als ik ooit kleinkinderen krijg en ze zijn zo slecht gemanierd, dan zou ik daar toch niet zo'n reclame mee maken



[afbeelding]Nog geen groepje samen gehad bij een opa/oma waar alles mag dus Zeker tussen 2 en 6 zijn het stuiterballen als ze bij opa/oma zijn. Helpt ook echt niet dat ze dan mogen snoepen, een overvloed aan zoete limo krijgen en ompa geen nee wil zeggen.
Nee, mijn (schoon)ouders zijn gelukkig (bijna) even streng als wij, met 2 ADHD'ers is dat ook wel nodig



En opa oma vragen eerst aan ons of de kinders limonade/snoep etc. mogen
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn... Ik heb weleens meegemaakt dat ik net nee had gezegd toen mijn dochter om een ijsje vroeg en toen ze doorliep naar opa - die gewoon aan dezelfde tafel zat en het dus helemaal had meegekregen - wilde hij serieus opstaan om er een voor haar te pakken!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, ik was hier om een Facebookplaatje te plakken. Ik was zelfs een soort van blij toen ik hem net zag - dacht meteen aan dit topic:



"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Op Omroep Brabant staat een artikel dat de Belastingdienst beslag gelegd heeft op de wagens van Circus Renz. Zelfs dát is de schuld van de vluchtelingen:



had de staat weer geld nodig voor de vluchtelingen ? dat zo.n circus kapot kunnen maken schande!!!



Tent wordt gratis beschikbaar gesteld aan de vluchtelingen, zo ook de (wilde) Kamelen.



Belastingdienst moet zich schamen, hebben zelf ook niet alles goed voor elkaar en hebben geen gevoel bij een mooi bedrijf als circus Herman Renz. Dan maar weer meer mensen zonder baan. Voor de asielzoekers is er wel geld maar niet voor cultureel erfgoed .



En als het door ga waar moeten de mensen dan wonen op straat ?want asiel zoekers gaan voor in Nederland en wij moeten het maar bekijken



Ja het kabinet smijt met miljoenen maar dit prachtige circus is dood



heel erg jammer Herman Renz, dan zal de Asielzoekers wel de Tent krijgen wand ze krijgen alles

Asielzoekers krijgt de tent wand ze krijgen alles hier in nederland en de ouderen in nederland zelf niets geen goede ouderenzorg en gaat zo maar door



Het is wel de waarheid die pakken alles af huizen scholen krijgen meer geld dan met een uitkering of hart moeten werken .als er hier iets gebeurt en wij vluchten dan krijgen wij niets daar ja een hoofddoek en aan aanpassen aan hun en hier in nederland luisteren wij na die mensen (daar in denhaag ) en ons mensen laten ze lettelijk stikken



Het tuig van Nederland heeft weer geld nodig voor het schorem dat zich vluchteling noemt, tering land



schijnbaar beter geld uitgeven voor asielzoekers dat kan allemaal haal maar binnen doe zooi...maar een circus de nek omdraaie is schijnbaar normaal.



Weer een tent voor die k*t asielzoekers zeker? Heel Nederland gaat naar de klote. Sterkte voor fam Renz.



Die asielzoekers worden wel geholpen. Jammer dat er weer zo'n mooi Nederlands circus verdwijn eerst Toni Boltini en nu Herman Renz ... Schandalig.. weer huisvesting voor die asiel zoekers.



Gelukkig reageerden er ook enkele verstandige mensen:



Terecht. Het is een bedrijf en als het niet draait en schuld heeft dan gaat het failliet. Zo werkt het toch?




die mensen zijn zoooo dom, want als je als werkloze vluchteling alles gratis krijgt (wat niet zo is, als een asielzoeker een verblijfsvergunning krijgt en dan een woning kan huren krijgt hij een starterslening voor meubelen en zo). Waarom werk je dan nog?

Hup gooi je paspoort weg en meld je bij een van de AZC's.
Ik vind het trouwens slim van de nederlandse staat dat ze de boedel van een failliet circus inzetten voor de opvang van vluchtelingen ipv dat ze 'onze belastingcenten' gaan besteden aan het neerzetten van een prefabgebouw terwijl een prima tent ligt weg te schimmelen.
Alle reacties Link kopieren
Zo veel dommigheid is zóóó slecht voor mijn bloeddruk...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 05 oktober 2015 @ 15:45:

Zo veel dommigheid is zóóó slecht voor mijn bloeddruk...

Echt he?



En ik vraag me af hoeveel mensen dat circus nog daadwerkelijk bezochten. Allemaal de mond vol van iets typisch Nederlands, maar waarschijnlijk komen ze er nooit.
ja precies. hel en verdoemenis als de Hema of de bijenkorf failliet dreigt te gaan, maar wel massaal shoppen bij H&M of Primark, want dat is zo lekker goedkoop.
quote:hamaika schreef op 03 oktober 2015 @ 10:06:

[afbeelding]



Wat een gruwel....quote:Fenrir-Greyback schreef op 03 oktober 2015 @ 10:44:

[afbeelding]Het plaatje is al verschrikkelijk genoeg en dan wordt het ook nog gejat door iemand die er ook even doodleuk zijn/haar credits in zet en vergeet die van de ander te wissen Als je iets jat doe het dan goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 15:43:





die mensen zijn zoooo dom, want als je als werkloze vluchteling alles gratis krijgt (wat niet zo is, als een asielzoeker een verblijfsvergunning krijgt en dan een woning kan huren krijgt hij een starterslening voor meubelen en zo). Waarom werk je dan nog?

Hup gooi je paspoort weg en meld je bij een van de AZC's.En hoeveel % gaat die lening ook daadwerkelijk terugbetalen? En nee, niet van een uitkering.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 16:00:

ja precies. hel en verdoemenis als de Hema of de bijenkorf failliet dreigt te gaan, maar wel massaal shoppen bij H&M of Primark, want dat is zo lekker goedkoop.Exact! En dan is het de schuld van de overheid/van Rutte/de vluchtelingen/de Belastingdienst. Maar dat er gewoon te weinig omzet gedraaid werd (neem ik aan), is niet de schuld van de wegblijvende bezoeker.
quote:redbuIIetje schreef op 05 oktober 2015 @ 16:11:

[...]



En hoeveel % gaat die lening ook daadwerkelijk terugbetalen? En nee, niet van een uitkering.

van een uitkering kun je ook een lening terugbetalen. Als ik een lening heb en ik verval naar de bijstand, blijft de schuld gewoon staan en zal ik terug moeten betalen.

Dat geldt voor iedereen.

Tenzij je in de schuldsanering komt, maar daar kan iedereen in terecht. Dus als je het allemaal zou oneerlijk vindt: ga je gang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 16:21:

[...]



van een uitkering kun je ook een lening terugbetalen. Als ik een lening heb en ik verval naar de bijstand, blijft de schuld gewoon staan en zal ik terug moeten betalen.

Dat geldt voor iedereen.

Tenzij je in de schuldsanering komt, maar daar kan iedereen in terecht. Dus als je het allemaal zou oneerlijk vindt: ga je gang.Maar doorgaans hebben mensen die hier geboren en getogen zijn een arbeidsverleden en al veel premies en nog veel meer belasting betaald. Als je hier gewoon binnenkomt en je krijgt alles op 'n presenteerblaadje en ook nog 'ns een uitkering om van te leven, geen wonder dat ze zo massaal het land binnen stromen. Kan het hen niet kwalijk nemen, enkel onze hersenloze politici.
Shoot first, ask questions later!
oh pfff, massaal. Die mythe is ook allang ontkracht.

maar goed, ik ga daar geen discussies over voeren, doe dat maar lekker op een van de vluchtelingentopics.



Hier ging het erom dat er heel veel hersenlozen zijn die de schuld van alles dat fout gaat leggen bij vluchtelingen. Alsof die er wat aan kunnen doen dat het circus niet meer zo populair is.

Oh en dan wil de overheid de oude tent gebruiken voor opvang. Nou en? Waarom is dat zo erg?

Dat spaart toch juist belastinggeld uit?

Of is het een complot......dat circus Renz failliet is verklaard zodat de overheid haar klauwen in die tent kon zetten ten faveure van de vluchtelingen (ja tuuuuuurlijk )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven