Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Oh de bovenste.

Ik zoek nog enkellaarsjes in het zwart met hak waar ik met mijn spekenkels in pas.

Voor weinig. Best een lastige opgave. Ik heb nu een fijn paar in zandkleur en die wil ik gewoon in het zwart. Maar niet te krijgen. Stom is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die bovenste willik ook!
Heb je de site bekeken, Plou? Hoewel ze niet bepaald 'voor weinig' zijn helaas.....

Ik vind die 3e ook heel leuk. Binnenkort maar eens in de nieuwe toet naar Zwolle om te gaan kijken / passen / kopen.
Sammi heeft zijn buikje zo vol gegeten met vis, dat hij helemaal vergeet om ongeduldig te doen voor zijn 23.30u-maaltijd. Hij ligt gewon te slapen.



Hebben jullie iets dierendag-erigs gedaan? Puss, voor jou was het vast kl*te
Lief van Sammi met de volle buik.



Ik negeer dierendag al 20 jaar. Dit jaar niet anders maar het gemis is nog steeds een gat in mijn hart ja.



Die schoenenfabriekwinkel is net vandaag open gegaan zag ik. Leuk.
Snap ik helemaal, Puss, dat doet gewoon echt fysiek pijn.

Kun je je wel verheugen op de nieuwe poekels straks?



Ik doe ook nooit iets aan dierendag. Vond het alleen wel een goed excuus om weer eens vis te koken.

Net ging zijn voerautomaat ratelen, Sammi keek verstoord op uit zijn doos, dacht even na, zuchtte, sleepte zich omhoog en sjokte naar zijn etensbak. Je zag hem denken: jezus, moet ik nou alweer eten?



Ter vergelijking: normaal zit hij al minimaal een half uur onrustig te doen, bakje in de gaten houden, en zodra het ding gaat ratelen schiet hij als een bliksemschicht door het huis richting eten. Om vervolgens alles naar binnen te schrokken.

Nu heeft hij nog niet de helft op.



Mafkees.



De winkel is al een tijd open, Puss. Ik ben er in het voorjaar al geweest. Maar ze hadden vandaag wel een evenement ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Er is reuring hier in het deaurp, want er komen vluchtelingen!

En afgelopen nacht zijn er spandoeken op gehangen van de mensen die tegen zijn en iedereen is over de zeik. Maar goed. Het is nu gekkenhuis, wat ik lees, bij de opvanglocatie. Er zijn meer vrijwilligers dan vluchtelingen.



En mijn werk staat in de krant. Das niet zo positief. Maar wel mijn uitdaging dus



@splint: De prijs is boven budget inderdaad.
Bah ik wordt kotsmisselijk van al die mensen die maar tegen opvang zijn.
Kranten online even doorgespeurd maar ik zie het niet Plou.



Ja Splint, ik heb wel heel veel zin aan de nieuwe poezen. Ik kan hen en Draakje wel los van elkaar zien. Vrijdag waren we bij vrienden met 2 kittens. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Puss. En je mag best een mening hebben maar uit dat dan ff op een normale manier ipv gelijk spandoeken of mensen te beledigen. Dito met de zwarte pietendiscussie. Ben ik ook kotsbeu.



Staat een linkje op FB nu van werk



Leuk van kittens! Ik wil ook kittens aaien!



Rode draak van E niest bloed zo nu en dan Velletje met botten is het. Met karakter, dat dan weer wel.

Deze week krijgt E de uitslag.
Oei, dat klinkt niet best van Rode Draak

Hij redt het elke keer weer, maar het is wel echt een oplappertje hè. Hopelijk komt hij ook hier weer doorheen. Als het nog 'humaan' is dan…



Fijn Puss, dat je daar lekker naar uit kunt kijken! Ik heb vanavond weer meegespeeld in een ander orkest en de trompettiste was na de pauze weg omdat ze 3 kittens zelf moet voeden. Mams heeft er geen zin in.

Weet je al wanneer ze komen?



Wat een gezeik, Plou. Zowel over de vluchtelingen als van je werk. Dat ga ik zo even lezen.



Al die mensen die niet tegen vluchtelingen kunnen, gaan toch gewoon gezellig even in Syrië gaan wonen? Schijnt veel ruimte te zijn daar, tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Mja... Dure kat is het

Je merkt verder niet zo veel aan hem in gedrag en komt nog lekker bij je en loopt nog steeds te klieren



Zelf kittens voeden, dat lijkt me best zwaar. Dat is elke zoveel uur toch?



Goeie trouwens om te zeggen trouwens.

Ik moet zeggen dat ik de discussie gewoon nooit aanga.



Ik ga na het werk naar PM en dan blijf ik zomaar een nachtje slapen! Jeej!

Morgen naar het ziekenhuis met PM voor uitslag van nog een slaaponderzoek. Hij heeft nog steeds dezelfde klachten namelijk.




Hoe ging het slapen bij PM, Plou? Wat balen dat zijn klachten er nog steeds zijn. Stom is dat. En irritant dat 'daar blijven slapen' dan niet gewoon kan of vanzelfsprekend is. Hopelijk kunnen jullie iets met de nieuwe uitslagen.



Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, kwam alleen even het topic omhoog halen en toen zag ik de laatste post pas.

Maar nu ga ik mijn nagels vijlen (boeiend) en mijn zwarte outfit aantrekken want straks hebben we concert.



Oh ik was hier ook al een paar dagen niet geweest zie ik.



Wat zielig van rode draak :( Hou oud is hij nu?

Kan PM wat met de uitslagen van het ziekenhuis? Dat apparaat helpt dus niet? Stom.



Discussie over vluchtelingen ontwijk ik zo veel mogelijk. Ik word heel verdrietig van egoïstische Nederlanders die andere mensen geen veilig leven gunnen.

Ben wel makkelijker geworden in mensen van FB verwijderen. Staat het me niet aan? dikke doeii.



Oh en vandaag met MO naar tattoeerboer geweest dus. Plaatje besproken en juiste formaat enzo. De afspraak staat voor 5 dec. Dan komt er heel symbolisch een poes aan de binnenkant van mijn onderarm.

Ik zal het plaatje wel even elders plakken.
Alle reacties Link kopieren
Uitslag was niet representatief dus hij moet nog een slaaptest maar nu weer in het ziekenhuis omdat ze dan meer dingen kunnen meten.



Rode draak is al 18. Dus echt wel een bejaard mannetje. Deze week komen de verdere uitslagen binnen. Hij is iig in 9mnd een kilo afgevallen en alle waardes zijn omlaag (nieren/lever e.d.)



En door de weeks bij PM slapen is sowieso niet handig ivm werk enzo

En nog steeds slapen we niet heel lekker als we naast elkaar liggen. Dus ach... Maar de wens om elkaar wat meer te zien door de weeks, die heb ik wel.



Puss, ik vind het plaatje supermooi! Misschien kan die ene kleur wat meer richting petrol?



Hoe was het concert Splint?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat hij nog een keer een slaaptest moet doen. Is toch wel erg lastig hoor, niet samen kunnen slapen als je dat wil.

Ik ga ook steeds erger snurken. Schoonzoon heeft me gister voor het eerst goed gehoord, ik was op de bank in slaap gevallen, ik kon een festival stilleggen volgens hem....

Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik voor mijn snurken naar de dokter zal gaan of niet.
Ik snurk ook, volgens man. Maar hij heeft er geen last van en ik ook niet

En hij snurkt niet echt, wel stikt hij soms half of stopt hij even met ademen.



Jeetje Plous, is de rode draak al 18? Dat wist ik niet. Dan zijn de kwalen wat beter te begrijpen, maar nog steeds niet leuk. Hoe is het met jouw poekels? En zie je Olav nog wel eens?



Concert was leuk en lang en gezellig (3 orkesten). Laat thuis pas.

Vandaag lekker gerommeld thuis, zomer-en winterkleding omgewisseld en nog veel meer zooi opgeruimd. De laden van de commode zaten propvol met troep die ik er de afgelopen 12 jaar ingemikt heb. Enzo. Het was in elk geval flink stof happen.

En nu zit ik uit te buiken van een flinke pan mossels. Mjam.



Ja Puss, heel mooi plaatje! Echt aristocratisch, zoals ZM was.
Alle reacties Link kopieren
Lekker mosselen! Niemand in mijn familie lust ze. Helaas.



Gisteren voor het eerst een teken van 'liefde' van Sik gekregen. Hij is niet zo van de affectie tonen maar gisteren heb ik een wasbeurt gekregen.
Misschien was het nodig, Dee
Alle reacties Link kopieren
Maar wel lief van Sik
Alle reacties Link kopieren
Ik was er erg blij mee.
Yessssss, weekend!!







Bijzonder weekend voor mij: man vertrekt morgen naar zijn broer en komt maandag pas weer terug. Da's lang geleden. De vorige keer dat hij een weekend weg was vond ik het zo niet leuk dat ik direct een weekendje weg voor ons samen heb geboekt



Dussssss, wat ga ik doen? Wat ga ik eten? Geen idee. Moeilijk moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel weten, qua eten: mosselen, kippenlevertjes, salade met heel veel olijven en noten. Inderdaad, allemaal dingen die man niet lekker vindt. En daarna dan een weekend samen regelen
Lekker hoor Splint. 1x per jaar is MO ook 3 of 4 dagen weg.

Ik geniet dan vooral van het niks op gezette tijden hoeven doen



Maar vaker dan 1 (of 2) keer per jaar hoeft ook niet.



Lekker netflixen en wat TH zegt, eten wat jij heel lekker vindt maar te weinig eet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven