Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog



Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder







Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.



Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.



En dan onze levensgedichten



Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce



Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!



“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)



Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)



I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)



NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.



***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.



Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)



Happy new topic!
quote:melbrw schreef op 04 oktober 2015 @ 16:26:

[...]



Niet serieus omdat het allemaal kleine kutgeintjes zijn, sneaky gebeuren.

....

Maar hij flikt dit soort dingen alleen als hij zeker is dat het niet opvalt. Als er anderen in de buurt zijn negeert hij me alleen.Wat een *piepperdepiep*
quote:Lovestar schreef op 04 oktober 2015 @ 22:59:

[...]





[afbeelding]

Hopelijk blijft het goed gaan tussen jou en vriend



Viel allemaal best mee hoor. Door mijn tinnitus heb ik al meerdere nachten overgeslagen. Daar word ik niet leuker van. En ik reageer mijn frustratie af op de gene waar ik het meest van hou.



Een potje lekker seksen verricht wonderen.
Hee Mel, hier een meelezer. Ik denk dat die pester van jou zich bedreigd voelt door jou en dat hij daarom dat soort dingen doet. Laat je niet gekmaken door hem ( mijn mantra : ik ben niet gek, hij is gek ). En bedenk dat als hij dit blijft doen het op de een of andere manier wel uitkomt. Heb je het er al eens met iemand uit je eigen ploeg erover gehad. Vaak helpt het als jij een medestander hebt die aan jouw kant staat. Al is het maar om te bevestigen dat jij het je nier verbeeld naar jou toe.



En wat ik wel eens heb gedaan is zulke personeb met gelijke munt terug betalen, maar dat moet je wel durven.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinionX schreef op 05 oktober 2015 @ 00:45:

Hee Mel, hier een meelezer. Ik denk dat die pester van jou zich bedreigd voelt door jou en dat hij daarom dat soort dingen doet. Laat je niet gekmaken door hem ( mijn mantra : ik ben niet gek, hij is gek ). En bedenk dat als hij dit blijft doen het op de een of andere manier wel uitkomt. Heb je het er al eens met iemand uit je eigen ploeg erover gehad. Vaak helpt het als jij een medestander hebt die aan jouw kant staat. Al is het maar om te bevestigen dat jij het je nier verbeeld naar jou toe.



En wat ik wel eens heb gedaan is zulke personeb met gelijke munt terug betalen, maar dat moet je wel durven.

Wat lief van je Minionx! Heb je al een rode loper gehad?

Ik zou hem graag uitrollen maar heb nog geen plakrechten . Welkom
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Mag een gele rode loper ook speciaal voor MinionX?





Welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:SherlotteHolmes schreef op 05 oktober 2015 @ 00:56:

Mag een gele rode loper ook speciaal voor MinionX?

[img]http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Mini ... RUr0el.jpg[/img]



Welkom! Die is echt cool!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MinionX schreef op 05 oktober 2015 @ 00:45:

Hee Mel, hier een meelezer. Ik denk dat die pester van jou zich bedreigd voelt door jou en dat hij daarom dat soort dingen doet. Laat je niet gekmaken door hem ( mijn mantra : ik ben niet gek, hij is gek ). En bedenk dat als hij dit blijft doen het op de een of andere manier wel uitkomt. Heb je het er al eens met iemand uit je eigen ploeg erover gehad. Vaak helpt het als jij een medestander hebt die aan jouw kant staat. Al is het maar om te bevestigen dat jij het je nier verbeeld naar jou toe.



En wat ik wel eens heb gedaan is zulke personeb met gelijke munt terug betalen, maar dat moet je wel durven.

Welkom Minion (Ik vind de Minions zooooo leuk!!)

En dit is heel erg waar.. Zo iemand moet last van zijn eigen gedrag krijgen. Maar je moet het idd durven en het kan dan ook een machtsstrijd gaan worden. Of dat wenselijk is...



Is er binnen de organisatie geen vertrouwenspersoon Mel?
quote:SherlotteHolmes schreef op 05 oktober 2015 @ 00:56:

Mag een gele rode loper ook speciaal voor MinionX?

[afbeelding]



Welkom! Lief !!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve Kitlers
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Morning! Zo te zien een heftig weekend geweest voor o.a. Mel

In het weekend heb ik nooit tijd om te reageren, maar tijdens de werkweek des te meer
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor Mel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Goedemorgen

En goedemorgen



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 05 oktober 2015 @ 11:16:

Goedemorgen



Goodmorning!
Ook een goede morgen van deze kant van de tablet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 05 oktober 2015 @ 11:43:

[...]



[img]http://jackthewebber.com/wp-content/upl ... ner-9m.jpg[/img]



Goodmorning!

Geweldig .

Mooie voor een ava . Eens kijken of ik afscheid kan nemen van deze .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
Jeeh Kia ik wist niet dat jij frisdranken fabriceert .



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ha, mooi plaatje Corona.

Ik mag dan nog geen plaatjes plakken, maar ik zal een Corona drinken vanavond. Telt dat ook?
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag

Vandaag weer een huisvrouwendag, aan de poets geweest, beddengoed hangt lekker te wapperen uit het raam.

En nu de aardappels opzetten voor het avondeten. Preischotel met spekjes.



Wat gaan jullie eten vanavond?

En een fijne dag iedereen
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 oktober 2015 @ 11:58:

Jeeh Kia ik wist niet dat jij frisdranken fabriceert .



[img]http://www.concordextra.com/img_uploads ... re-x-2.jpg[/img]Van alle markten thuis .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 05 oktober 2015 @ 12:03:

Goeiemiddag

Vandaag weer een huisvrouwendag, aan de poets geweest, beddengoed hangt lekker te wapperen uit het raam.

En nu de aardappels opzetten voor het avondeten. Preischotel met spekjes.



Wat gaan jullie eten vanavond?

En een fijne dag iedereen

Ik moet hier zo om lachen omdat 'wat ga je vanavond eten' nogal een dingetje ís op napraat .

Mij ís een heerlijke uitgebreidde warme thuis maaltijd naar keuze beloofd .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 05 oktober 2015 @ 12:03:

Goeiemiddag

Vandaag weer een huisvrouwendag, aan de poets geweest, beddengoed hangt lekker te wapperen uit het raam.

En nu de aardappels opzetten voor het avondeten. Preischotel met spekjes.



Wat gaan jullie eten vanavond?

En een fijne dag iedereen Ik mag vanaf de lunch niks meer eten Maar goed als ik 3 liter van dat laxeerspul moet drinken zal ik wel geen honger hebben
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 05 oktober 2015 @ 12:17:

[...]



Ik moet hier zo om lachen omdat 'wat ga je vanavond eten' nogal een dingetje ís op napraat .

Mij ís een heerlijke uitgebreidde warme thuis maaltijd naar keuze beloofd .Lekker lieve Kia en weet je al wat je gaat kiezen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 oktober 2015 @ 12:21:

[...]





Ik mag vanaf de lunch niks meer eten Maar goed als ik 3 liter van dat laxeerspul moet drinken zal ik wel geen honger hebben Och ja dat ís vandaag natuurlijk! Arme jij ik leef met je mee . Ik denk eerder dat je dat spul gaat vervloeken halverwege omdat je er zo vol van zit .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven