Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
Tvmuse al geprobeerd? Bij de reacties staan er links, meestal wel als spam gemarkeerd. Kun je gewoon streamen zonder inschrijven, bijvoorbeeld van Vidbull. Oppassen voor spoilers in overige reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2015 @ 18:21:

[img]http://vignette2.wikia.nocookie.net/wal ... 1124212514[/img]

[img]http://www.geekosystem.com/wp-content/u ... .55-AM.png[/img]



het is natuurlijk ook een ontzettend cool mes.



Maar kun je er ook een uitje mee snipperen, is mijn 1e vraag.

Ik ben nog zo pre-ZA. Heb al weken niet meer gekeken, maar laatst nog zeer levendig over een grote horde zombies gedroomd. Gelukkig werd ik gered, maar wel door een vampier.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb je een privé bericht gestuurd met de makkelijke oplossing voor kodi. Niets inschrijven en vooralsnog legaal streamen.
en omdat Norman Reedus zich verveelt heeft hij vorig jaar nog een film gedraaid, Triple 9

trailer

kudos voor de haardracht (Daryl, kom op??)

Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 04 oktober 2015 @ 18:44:

Tvmuse al geprobeerd? Bij de reacties staan er links, meestal wel als spam gemarkeerd. Kun je gewoon streamen zonder inschrijven, bijvoorbeeld van Vidbull. Oppassen voor spoilers in overige reacties!Ben nu aan het proberen maar als ik dan naar bv vidbull ga moet ik toch weer registreren om te streamen. Nou is niet erg maar vervolgens moet ik ook weer iets met mijn bankpas en kaart nummer invoeren (lilplay.com) nou daar heb ik echt geen zin in pff wat een gedoe of ik ben gewoon enorm dom wat dit betreft
Alle reacties Link kopieren
Dat is raar, want ik kan gewoon kijken zonder dat te doen. Ik heb het zojuist even geprobeerd bij s05e01. Links uit reactie 1 (Vodlocker) en reactie 2 (Vidbull) kan ik gewoon kijken zonder wat in te vullen. Bij sommige links moet je inderdaad wat invullen, maar er moeten er ook zat zijn zonder dat hele gedoe.



Heb je Adblocker aanstaan? Ik gebruik qua browser Chrome inclusief Adblocker.
Alle reacties Link kopieren
Saima, ik heb je een PB gestuurd.
en omdat ik andere karakters verwaarloos:

Aaron/Ross Marquand



Aaron en Eric



Grimes family



Crazy Rick



not-crazy Rick



Melissa McBride



Michonne/Danai Gurira

Alle reacties Link kopieren
Haha, dat ze hem echt geraakt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nog een week en dan krijgen we dit weer:

Alle reacties Link kopieren
Ik las dit net:



Andrea has become one of the show's most despised characters, and Holden, who plays her, has even gotten death threats from rabid fans. The actress came to Andrea's defense on Hypable recently: “Andrea does have crappy taste in men, she always has. To me it’s so unbelievably human and one of her flaws is she’s attracted to alpha-males.... She’s the girl that you want to shake and say, ‘Why are you with that douchebag?’"



Sommige mensen ook, hè? Net zoals 'het is maar voetbal', is 'het is maar een (fictieve) serie!!!



Ik kon Andrea af en toe ook wel wat, maar djeez, je gaat een actrice toch niet bedreigen om het personage dat zij speelt? Een personage wat nota bene al lang en breed geschreven was voor zij er aan te pas kwam.


quote:Liadan schreef op 04 oktober 2015 @ 19:53:

Ik las dit net:



Andrea has become one of the show's most despised characters, and Holden, who plays her, has even gotten death threats from rabid fans. The actress came to Andrea's defense on Hypable recently: “Andrea does have crappy taste in men, she always has. To me it’s so unbelievably human and one of her flaws is she’s attracted to alpha-males.... She’s the girl that you want to shake and say, ‘Why are you with that douchebag?’"



Sommige mensen ook, hè? Net zoals 'het is maar voetbal', is 'het is maar een (fictieve) serie!!!



Ik kon Andrea af en toe ook wel wat, maar djeez, je gaat een actrice toch niet bedreigen om het personage dat zij speelt? Een personage wat nota bene al lang en breed geschreven was voor zij er aan te pas kwam.

Hm ja, sommige mensen....

Ik heb ook al wat fraaie hersenspinsels van mentaal instabiele mensen gepost.

Ik wilde zeggen 'only in America' maar dat is natuurlijk niet waar.

http://www.ad.nl/ad/nl/56 ... d-bedreigd-door-fan.dhtml

http://www.nu.nl/achterkl ... ce-met-dood-bedreigd.html



Ik dweep graag een beetje met fictie, maar ik ken heel goed het verschil tussen echt en nep en zal dus ook nooit een acteur gaan bedreigen om zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens.



Ik kom niet veel verder dan 'damn it, Kirkman/Darabont!' (en co) of de schurft hebben aan een personage, dus niet aan de acteur.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig is het vooral Gimple en Nicotero.

Ik heb het over TPTB (the powers that be).
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben ook weer bij met Fear. Ik ben benieuwd naar de finale volgende week.



Nog maar een week
Oeps
quote:floflo schreef op 01 oktober 2015 @ 12:03:

Zo, mooi! Net voordat het nieuwe seizoen begint alles bijgelezen, ook het vorige topic.

Ik schrijf graag met jullie mee😀



Een half jaar geleden ofzo had mijn man alle afleveringen al gezien, ik ben eigenlijk geen tv/serie/filmkijker, lees liever.....

Mijn man plaatste toen regelmatig een opmerking als "Wel je tankdop op slot draaien, anders wordt je benzine gejat bij een Zombie-uitbraak, kunnen we niet meer vluchten", "Perfect waar we wonen (Noordoost Groningen), minder mensen, minder walkers, meer eten...."

Zucht, zucht, zucht.....

Maar inmiddels ........

Ik kreeg vorige maand "zomaar" een lekker glaasje wijn, gezellig...zette hij romantisch TWD aan.

En ik ben nog erger dan hij!!! Ik heb alles t/m eind s. 5 nu dus gezien, we zijn net weer opnieuw begonnen en alweer bij s.2

Ik zie, net als jullie hier, overal walkervluchtmogelijkheden, wapens, goede en slechte huizen.

Puberdochter wordt er gek van! 😂 "Wat is er met m'n moeder gebeurd?"



Welkom!

In een maand alles gekeken dus?
quote:Starshine schreef op 01 oktober 2015 @ 13:05:

Welkom Floflo.

Weer een bekeerling erbij.

*schenkt drankjes in*



Daryl of Rick?Hebben jullie deze vraag mij weleens gesteld?
quote:Lovestar schreef op 04 oktober 2015 @ 23:10:

[...]





Hebben jullie deze vraag mij weleens gesteld?

Kweenie.

Daryl of Rick (of een ander )

Subvraag: Caryl, Richonnne, Rickyl, Jessick, Daaron, Cargan? Of een ander 'ship'?
We zijn bij de happies!



Uhm, wat vinden jullie hiervan?



Lekker koude hapjes







Dit gaat er ook altijd wel in







Gepaard met een grote.....





Beetje een gekke combi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven