Wonen in Assendelft

23-09-2015 19:25 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen nu in amsterdam maar willen iets kopen in assendelft. Hoe is het daar? Is het een beetje levendig het zal nooit als amsterdam zijn natuurlijk maar hoe zijn de mensen? We hebben beiden een auto en ons werk en mijn school is wel in Amsterdam. We denkenen ook aan de toekomst en willen onze kinderen liever niet in Adam op laten groeien
Alle reacties Link kopieren
Als je voor Saendelft met uitzicht gaat: google eens op verbinding A8-A9.



En Broekpolder heeft inderdaad ook mijn voorkeur boven Saendelft!
...
Broekpolder is wel beter dan Saendelft. Maar ik zou in beide absoluut niet willen wonen. Saendelft vanwege de eerder genoemde redenen en Broekpolder omdat het Beverwijk/Heemskerk is. Heemskerk vind ik nog tot daar aan toe als woonplaats, maar Beverwijk nee.

Ik vind het geen prettige plaats. Oh en de nabijheid van Tata Steel spreekt me ook niet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 24 september 2015 @ 21:37:

Broekpolder is wel beter dan Saendelft. Maar ik zou in beide absoluut niet willen wonen. Saendelft vanwege de eerder genoemde redenen en Broekpolder omdat het Beverwijk/Heemskerk is. Heemskerk vind ik nog tot daar aan toe als woonplaats, maar Beverwijk nee.

Ik vind het geen prettige plaats. Oh en de nabijheid van Tata Steel spreekt me ook niet aan.Wat is tata steel? Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hoogovens
Corus zoals het vroeger heette. Google maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 24 september 2015 @ 21:37:

Broekpolder is wel beter dan Saendelft. Maar ik zou in beide absoluut niet willen wonen. Saendelft vanwege de eerder genoemde redenen en Broekpolder omdat het Beverwijk/Heemskerk is. Heemskerk vind ik nog tot daar aan toe als woonplaats, maar Beverwijk nee.

Ik vind het geen prettige plaats. Oh en de nabijheid van Tata Steel spreekt me ook niet aan.Verschillende delen van Heemskerk zitten dichterbij Tata dan delen van Beverwijk hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En Heemskerk zou ik wel een leuke plaats vinden om te wonen. Leuk centrum, terrassen en veel restaurants, de nodige winkels, veel sportmogelijkheden en je zit zo in Haarlem, Alkmaar, strand/de duinen en op de snelweg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En ben je nog gaan kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief50 schreef op 28 september 2015 @ 09:52:

En ben je nog gaan kijken?Alleen een rondje gereden door assendelft hahaha 3 okt is er een openhuizendag en gaan we. Hopelijk vinden we wat we willen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Emmarosie schreef op 28 september 2015 @ 23:48:

[...]

Alleen een rondje gereden door assendelft hahaha 3 okt is er een openhuizendag en gaan we. Hopelijk vinden we wat we willen!Dus dan vinden jullie de bezwaren die door verschillende mensen zijn genoemd geen bezwaar. Succes met de zoektocht!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Een kleine update, wij hebben 3 huizen bezocht en eentje zijn we helemaal verliefd op geworden en we gaan dus een bod doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven