Pixar afbeelding op fotobehang

05-10-2015 11:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de babykamer willen wij graag het huis met de ballonnen van pixar's 'UP' op de muur hebben. Omdat wij geen geschikte muur hebben voor een muurschildering, moet het fotobehang worden.

Echter alle afbeeldingen die ik op Google kan vinden zijn te klein van formaat.

Volgens een collega zou ik tussen de 30 en 40 MP moeten hebben voor een mooie kwaliteit. Hoger dan 40MP kan niet volgende de website webprint. (Een afbeelding van 3307x4724 keurt de website wel goed)



Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ben een digibeet op dat vlak.



Gaat om deze afbeelding: http://cdn01.wallconvert. ... /1/19/181231-up-pixar.png
Alle reacties Link kopieren
Zoeken naar een andere afbeelding, in een hogere resolutie. Pixels die er niet zijn, kan je er niet bij toveren, volgens mij. Wel leuk idee trouwens, weer eens wat anders dan Nijntje!
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel, wij hebben het met een kopie uit een van de boeken van 'Elmer de kleurtjesolifant' gedaan. Is érg leuk geworden. Helaas weet ik niet precies hoe het moet, mijn man is daar handig in. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn post

Als je googled op 'afbeelding vergroten', krijg je wel het eea aan tips.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:VickyP schreef op 05 oktober 2015 @ 11:49:

Het kan wel, wij hebben het met een kopie uit een van de boeken van 'Elmer de kleurtjesolifant' gedaan. Is érg leuk geworden. Helaas weet ik niet precies hoe het moet, mijn man is daar handig in. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn post

Als je googled op 'afbeelding vergroten', krijg je wel het eea aan tips.Inscannen is dan een goed idee ja, dan kun je zelf de resolutie bepalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 05 oktober 2015 @ 11:55:

[...]

Inscannen is dan een goed idee ja, dan kun je zelf de resolutie bepalen.Je kunt bij scannen wel zelf de resolutie bepalen, maar als je te veel uitvergroot ga je toch de puntjes zien van de oorspronkelijke afdruk.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Oh, hier kun je het kopen. Dan zal de resolutie wel goed zijn, lijkt mij: http://www.wallpaperink.co.uk/upload/Up-Wall-Mural
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Bedankt zover. Zoeken naar andere afbeelding had ik natuurlijk al aan gedacht, maar deze is er niet zo groot als ik wil.

Hij is er dus wel via de link van DG2015, maar die is gespiegeld. Dat kan niet gezien de beperkte inrichtingsmogelijkheden van de kamer...



Aanvullende tips & ideeen zijn dus nog welkom
Alle reacties Link kopieren
Een mailtje sturen aan het bedrijf uit mijn link en vragen of ze hem voor je kunnen spiegelen?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven