Sekstoys man

01-10-2015 12:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha forummers,



Er zullen vast al wel topics over zijn, maar zo snel kan ik er geen vinden. Ik wil als verrassing wat seksspeeltjes bestellen. Nu weet ik wel waar je als vrouw vrolijk van wordt, maar wat is voor een man nou een echt leuk seksspeeltje?
Alle reacties Link kopieren
Ga eens Googlen
Alle reacties Link kopieren
Naakt met een strikje eromheen
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Pfff moeilijk hoor. Ligt er ook aan hoe openminded je vriend is.

Een Cockring is meestal wel fijn. Daar heb je ook uitgebreidere versies van, waar de balzak ook in kan. Buttplug? Maar dat moet ie wel willen....

Zo'n duo geval, wat je bij jezelf inbrengt en wat dan trilt, als hij jou penetreert voelt hij ook de vibraties. Ik weet ff niet meer hoe dat heet....

Handboeien, blinddoek?

Dubbele penetraties bij jezelf? Dat voelt hij namelijk ook.

Maar het meest sexy is toch wel als jij hem verrast en de " baas" speelt en hem dan eens goed verwend😉
de wereld wacht om ontdekt te worden
Een cockring? Weet niet hoe jouw man/vriend is maar sommige mannen vinden zo"n butt plug wat.
Meesteress uithangen? Dat doe ik wel eens bij mijn vriend ik sla hem met de zweep. Met de handboeien aan het bed vast maken? En dan verwennen?
Alle reacties Link kopieren
Die 'rollenspellen' doen we al vaker, handboeien zijn hier erg geliefd. Seksspeeltjes hebben we tot nu alleen voor mij, dus ben nu hard op zoek naar een verrassing voor hem:)
Alle reacties Link kopieren
Is toch net wat je man/vriend lekker vind. Heeft hij wel eens enigszins een fantasie ge-uit. Cockring zweepjes handboeien zoals hier geopperd. Vind ik weer niks, zou je met een voorbind penis, fleshlight, aankomen dan weer wel. Het is een lastig iets als je niks weet eigenlijk. Maar probeer eens wat, merk je het vanzelf.
fietsen varen vrouwelijk doen
Er zijn volgens mij amper speeltjes voor mannen alleen, vaak is het toch weer iets om samen te gebruiken, zoals een cockring en de wevibe.

Wil hij echt soloplezier hebben dan kun je denken aan een fleshlight of zo: Mastrubators
Alle reacties Link kopieren
Of bestel een Silicone Pussy.

Maar vertel hem er dan wel bij dat jij er op een stoel bij gaat zitten met een spannend latex pakje aan, maar dat hij het alleen met het speeltje moet doen.
tis goed bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Nobelenobody, dat is leuk!

Ik krijg er zelf ook weer zin in.

Ga tegenover je man zitten, in sexy kleding. Masturbeer, maak hem helemaal gek. En hij mag alleen met zichzelf spelen.... met zo'n silicone pussy.

Bang dat ie op staat? Bind hem aan een stoel.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, leeeeuk! Ik heb voor nu Christine le Duc leeg gekocht, het wordt morgen gebracht. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook niets spannender dan een vrouw die naar me kijkt tijdens een monosexuele uitspatting
tis goed bedoeld
Wat dacht je van:

-Een cockring, of zo een waarmee je pik en ballen afbindt. Ze zijn er ook met trilfunctie voor op de ballen.

-Trillen op de ballen gaat nog beter met een magic-wand-achtige vibrator. Zo'n vibrator met grote ronde kop. Daarmee kun je zijn ballen masseren of zijn eikel, terwijl je zijn penis vasthoudt. Wel wat glijmiddel op de eikel doen, anders wordt het helemaal ruw.

-Een fleshlight. Dat is een nepvagina. Jij kunt op hem gaan zitten en dat ding 'bedienen'. Dus je neukt hem met die fleshlight. Of je laat hem staan en houdt het voor hem en laat hem dat ding neuken.



Ze kosten wel wat, een goede magic-wand of fleshlight. Maar goedkope troep is niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Een prostaat viberator, een apparaatje om de prostaat mee te masseren.
Alle reacties Link kopieren
De bootie van Fun Factory (google eens), een site ( Climaximaal ) heeft daar een recensie over geschreven. => niet te extreem
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem07102015 schreef op 01 oktober 2015 @ 12:45:

Meesteress uithangen? Dat doe ik wel eens bij mijn vriend ik sla hem met de zweep. Met de handboeien aan het bed vast maken? En dan verwennen?



De "Hugo" van Lelo. Niet goedkoop, maar het lijkt mij wel het einde .... En op afstand bestuurbaar aub.

Op die manier Lijkt het mij heerlijk om vastgebonden te worden en vreselijk misbruikt te worden, met of zonder zweep
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven