Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 02 oktober 2015 @ 06:53:

Ik vind, puur persoonlijk, dat Bitch en aanverwante feesten niets met het topic onderwerp Parenclub, swingen of thuispartys te maken heeft.



Zullen we de liefhebbers die dat wel zo zien wel over ons heen krijgen.... dat erover heen gaan zou weer wel een party kunnen zijn...En ik persoonlijk ben vooral geïnteresseerd in het deel waarin er ergens overheen gegaan wordt.......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
De eerste de beste die hier binnenkomt en denkt eroverheen te kunnen, donder ik Linea recta de trap af.



(Ik reageerde eerder bewust niet op die uitspraak, 2x schoot echt het verkeerde gat in. Trapgat dus)
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
De scheidslijn tussen PC en party is maar dun, KP is in een PC. Ik voel me als bezoeker van KP maar zonder verdere swingervaring wellicht meer thuis als het over erotische feesten gaat, maar ik bezoek dan dus wel degelijk een PC. En ik heb absoluut geen zin om je over me heen te krijgen.
quote:Rooss4.0 schreef op 02 oktober 2015 @ 11:40:

[...]



Ik persoonlijk ook niet. Ik ook niet, zulke party's worden veelal in parenclubs gegeven, en veel swingers gaan naar zulke feesten.
Alle reacties Link kopieren
hahahahahaha dames Dieddo, Roos en Roza, zal ik dan maar topic zo aanpassen dat ook erotische/ondeugende partys erbij gaan horen?



We gooien het in de groep...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Dat hoeft niet in de groep. Ik lees en schrijf sinds mei 2010 in dit topic. En zo af en toe komen ook de (swingers/ erotische/ fetish/ bdsm) feesten ter sprake. Niets vreemds of irritants aan.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
ik hoor er echt niet bij dus
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? Er zijn er hier genoeg die vragen stellen over de zwarte onderbroek of teva slippers



Jij swingt (nog) niet, maar vertelt wel over je ervaringen in een PC/ met thema. Gewoon schrijven Marana.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Jaah blijf gewoon schrijven hoor maar ik werd zo opvallend genegeerd door M dat ik t niet kon nalaten even die post te plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Ow hahaha. Die miste ik FF.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 02 oktober 2015 @ 14:39:

hahahahahaha dames Dieddo, Roos en Roza, zal ik dan maar topic zo aanpassen dat ook erotische/ondeugende partys erbij gaan horen?



We gooien het in de groep...PLUS Marana
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
De kogel is door de kerk, ons eerste parenclub bezoek is gepland. Op zondag 1 november gaan we naar Mystique. Heel spannend allemaal, maar we hebben er zin in en zien wel wat we gaan beleven. We hebben toch nog wel een vraagje. Het is de bedoeling, en zeker de vrouw dat je sexy gekleed gaat. Maar om zo van huis af te gaan zien we niet zitten. Is het gewoon dat je je bij aankomst eerst nog omkleed, of komt iedereen gelijk al sexy gekleed aan?
Komt goed
Nee hoor, je kan je daar omkleden, douchen. Optutten.



Ik ga ook nooit zo sexy gekleed van huis, wil geen vragen van kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Let wel dat in Mystique om 18.00 uur ongeveer de dresscode in gaat op zondag. Dus als je later komt moet je sowieso gelijk in lingerie.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn dus afhelopen weekend naar de fun geweest met ons 'aspirant lid' pasje van een half jaar oud. Het stel voor ons aan de kassa was er voor de 1e keer en tegen hun werd gezegd dat ze binnen de 3 maanden moesten terugkomen en dat anders hun gegevens gewist worden enz.

Ons pasje was dus duidelijk ouder dan die 3 maand, maar daar hebben ze eigenlijk zelfs niet naar gekeken. We kregen ons permanent pasje, en we moesten gewoon de ledenprijs betalen!

Dus dat van die 3 maanden is waarschijnlijk niet meer dan een truk om de mensen sneller te laten terugkomen
Alle reacties Link kopieren
Oke, bedankt voor de info. Wij willen ook geen vragen van de kinderen. Dus dat word daar omkleden.
Komt goed
Alle reacties Link kopieren
Nou, best wel druk gehad na de vakantie maar nog niet een swingfeestje. Dit weekend nog even rustig thuis maar volgend weekend weer lekker op pad. Denk dat het de Fun wordt. Het weekend daarna een prive feestje in een villa met verschillende leuke koppels. Eindelijk weer wat plannen!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Na lang meelezen toch maar eens een profiel aangemaakt. Mijn vriendin heeft al een beetje ervaring als swinger (feestjes, een paar thuisdates), ik nauwelijks. We willen die wereld graag samen verder gaan ontdekken en verkennen. We zijn beide begin 30.



Nu heb ik een vraag die voor velen misschien heel triviaal zal lijken... :-)



Maar waar ik erg benieuwd naar ben is dit: kom je in de swingers / PC wereld nog weleens iemand met enigszins natuurlijk schaamhaar tegen? Ik heb het uiteraard niet over onverzorgde bossen maar gewoon, een mooi bijgeknipt driehoekje voor de vrouw en netjes getrimd voor de man.



Zo hebben wij het zelf het liefst. En mijn vriendin maakt het verder niet zoveel uit, maar ik vind het echt veel opwindender om een beetje haar te zien en ik ben bang om van een kale kermis thuis te komen :-)



Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
90% is kaal, ik denk voornamelijk omdat 90% kaal is, en niemand bij die 10% wil horen. Of het een must is? Geen idee.



Wij zouden niet gek of afwijzend reageren op mensen die WEL VERZORGD een plukje haar hebben.



Uitgangspunt is dat je iets doet waar je je prettig bij voelt. Daarnaast is verzorging en hygiëne belangrijk (en schaamhaar verwijderen is mode, geen hygiëne!!!) Ook verwachting speelt een rol. Hoe hoger de verwachting, hoe groter de teleurstelling!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel 2east! Daar was ik al bang voor...



Je leest weleens berichten dat schaamhaar een comeback aan het maken is (en eerlijk gezegd is dat ook wel mijn ervaring uit de laatste tijd dat ik vrijgezel was... maar dat kan ook te maken hebben met de types waar ik doorgaans op val ... maar in de swingerswereld is deze 'trend' dus nog niet doorgebroken.
Alle reacties Link kopieren
quote:QuentinColdwater schreef op 12 oktober 2015 @ 12:21:

Dankjewel 2east! Daar was ik al bang voor...



Je leest weleens berichten dat schaamhaar een comeback aan het maken is (en eerlijk gezegd is dat ook wel mijn ervaring uit de laatste tijd dat ik vrijgezel was... maar dat kan ook te maken hebben met de types waar ik doorgaans op val ... maar in de swingerswereld is deze 'trend' dus nog niet doorgebroken.



Net per se.



Ook in clubs kom je wel streepjes en driehoekjes tegen bij de dames, en (zeer) kort getrimde heren, maar kaal is wel de boventoon. Overigens is dat niet iets om 'bang' voor te zijn. Je zal zelf, mits goed verzorgd, echt wel geaccepteerd worden met een klein plukje haar (geen oerwoud) je zal alleen moeten accepteren dat potentiële partners een stuk minder behaard zijn, en als je dat niet wil, tja.... rustig zoeken naar die 10% spelden in hooibergen.... ze zijn er!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een verschil tussen bijv een driehoekje boven de vagina waarbij rondom de lippen zelf wel geschoren is, en haar rondom. Dat laatste vind ik als man echt niet plezierig om dan een andere vrouw te likken. Maar is persoonlijk natuurlijk.



Mijn vriendin maakt het niet veel uit of mannen al dan niet geschoren zijn trouwens. Maar zelf vind ik geschoren ballen bij mezelf lekkerder.



(sorry als het te plastisch is)
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb ook liever kaal, flossen doe ik in de badkamer

Als we een stel treffen doe ik er niet al te moeilijk over hoor, mits verzorgd, maar liever geschoren.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Van afstand ziet het er soms wel sexy en juist bijzonder uit..... maar voor orale seks is het minder......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven