Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #82

02-03-2015 10:21 818 berichten
Deel 82 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Op verzoek van de mods een nieuw topic geopend. Link naar het oude topic vind je hier.
Ja, kan makkelijk natuurlijk. Je zou het mss zelf nog kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Zo, weer eens een keertje op de Ouderwetsche Manier de dag beginnen



Pakketje nr. 1 is binnen (die 10.000 broeken) Ben heel benieuwd of er wat bij zit.
Hell Fucking Yeah!
Ben ook zeer benieuwd. Foto! (in app) Alleen van de top 5... Hoef niet alle 10.000 te zien.



Ik ga naar de tandarts. Ook een leuke manier om de dag te beginnen. (Nou ja... beginnen. Heb al boodschappen gedaan en gewerkt)
Alle reacties Link kopieren
Oeh, de tandarts. Niet mijn hobby Lekker productief geweest al! Goed begin van de dag altijd. Ik heb vanmorgen mijn to-do een heel stuk ingekort.

Foto's van top 5: neh.. ben niet zo van de showfoto's in de app
Hell Fucking Yeah!
Tandarts vroeg: 'Wat kom je eigenlijk doen?' Dus dat was prettig.



Fashion update... Onderbroeken gekocht bij de HEMA Wel nog even bij een 2 winkels geweest waar ze soms wel leuke dingen hebben, maar niets wat mijn aandacht trok, dus lekker goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 07 oktober 2015 @ 13:44:

Tandarts vroeg: 'Wat kom je eigenlijk doen?'

Kijk, dat is de beste uitspraak die een tandarts kan doen



Goede fashionupdate



bedenk me net dat ik nog niet aan het pakket ben begonnen
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren




Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n sweater zou ik ook nog wel willen.



Hell Fucking Yeah!
Ik was ook wel bij met de opmerking van de tandarts.



Zo'n sweat met bloemen zag je wel veel voor mannen. Heb er voor dames niet zo op gelet.



Vanaf volgende week heb ik weer een paar dagen klussen op locatie, waar ik niet op had gerekend. Dus ik vind dat ik iets nieuws mag. Ga nog even verder kijken of ik iets leuks kan vinden online.



Hoe zitten de broeken?
Alle reacties Link kopieren
Klopt ja, voor mannen heb ik ze ook gezien. Misschien is het een boyfriendsweater



Leuk, klussen op locatie Al een idee waar je naar op zoek gaat? Heb nu al een tijd zitten surfen en al wel eea leuks gezien wat niet op mijn wishlist staat maar oke En veel inspiratie aan het zoeken voor herfstoutfits.



@ broeken. Hoe ze zitten? Nog hetzelfde als daar straks Kon het niet opbrengen om op te staan Heb lekker gesurfd onder het genot van warme choco. Ga nu kijken, begin wel benieuwd te worden inmiddels
Hell Fucking Yeah!
Broeken! Zwarte broeken.



En laarzen/schoenen. Laarzen denk ik. Maar geen echt plaatje bij nog. En verder wat ik eerder deze week opnoemde. Eigenlijk niet echt een vastomlijnd idee.
Er liggen trouwens ook nog 2 dingen die ik kan vermaken en dan aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Als je nog niet weet wat je precies wil, is de keus des te groter



Net de broeken gepast, 4 van de 7 zijn door de eerste selectie Nu even bezinken en wat combi's passen en dan zie ik wel welke er uiteindelijk blijven (zoiets gaat in fases )

Best een goede score, komt niet vaak voor..

Benieuwd wanneer de rest van de pakketjes komt.
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 07 oktober 2015 @ 16:16:

Er liggen trouwens ook nog 2 dingen die ik kan vermaken en dan aantrekken. Fijn als je zelf handig bent. Om wat voor Stukken gaat het?
Hell Fucking Yeah!
4! Dat is idd top. Wat voor broeken zijn het? Plaatjes dan, ipv foto's?



Stukken: leren blouse en leren legging. Het wordt kouder vanaf volgende week, dus dan kan ik die dingen ook een keer aan.
Alle reacties Link kopieren
Oa. deze 2. De andere twee kan ik niet meer vinden. Om je een idee te geven In het echt zijn ze mooier









Hell Fucking Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven