Gezellige meiden uit Leiden e.o.

05-10-2015 20:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladies,

Gezellig samen eten, koken, bakken, uitgaan, koffie/theetje, kletsen, strand , creabea en nog veel meer gezellige dingen samen doen?

Het lijkt me erg leuk om meer meiden uit Leiden te leren kennen, jou ook? laten we dan samen een keer wat gaan drinken om te zien of het klikt:)

Groeten Roos
Alle reacties Link kopieren
Das toevallig! Ik woon sinds kort in leiden! Ken nog niet veel mensen. Lijkt me gezellig!



Groetjes Linda, 27 jaar



(Echt net geregistreerd op dit forum en zag m staan bij recente topics. Ben dus geen creep die zich speciaal hiervoor heeft aangemeld hoor haha)
Alle reacties Link kopieren
Ha Linda,

Wat leuk! ik ben ook sinds vanavond pas aangemeld:) weet jij toevallig of er een mogelijkheid is om elkaar een privé bericht te sturen? zodat we contact gegevens kunnen uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Haha moet dat ook allemaal nog uitvogelen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roos en Linda,



...

Groetjes, Kira
anoniem_256005 wijzigde dit bericht op 20-12-2015 16:45
Reden: prive informatie
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moeten jullie even aanzetten onder voorkeuren in je profiel
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Aha. Check. Dank je, Tickel!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook gelukt! Is er binnenkort wat leuks te doen in de stad? Ik zag dat dit weekend foodopia is. Voor eerlijk koken. Helaas kan ik dit weekend niet, maar misschien een tip voor jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al lang in Leiden, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Roosh, ik stuur je even een PB.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven