Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2015-2016

24-09-2015 21:31 1236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is helemaal hot in modeland komende herfst/winter?

Wat is dé musthave voor dit seizoen?

Welke stijl spreekt jou aan?

Wat ben jij van plan te kopen?

Wat heb je al gekocht? Fotooooooo!



Ik ben benieuwd! Zelf ben ik, eigenlijk altijd al, dol op de bohemianstijl en de sailorstijl. Ook dit jaar kan ik mijn hart dus weer ophalen. Maar ook is er weer een opleving van de seventies en dus mogen wijde pijpen weer, joehoe!



Een link naar het lente/zomer-modetopic 2016 vind je hier



de trends van lente/zomer 2016
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam net eindelijk zelf wat tegen, maar hij bleek van Ralph Lauren te zijn en bijna 500 euro te kosten https://m.zalando.nl/polo ... -blauw-po221h003-k11.html



Misschien dat hier Googlewonders zijn die zoiets voor maximaal 150 euro kunnen vinden (uitloop naar 200 euro, maar liever goedkoper)? Dus ook die lengte en donkerblauw vind ik eigenlijk ook wel erg mooi.
quote:tulpje1977 schreef op 05 oktober 2015 @ 17:09:

Pfff...door dit topic dit weekend op zoek geweest in de H en M winkels in mijn stad naar het demin jurkje, nergens te vinden. Wil ik m online bestellen, is ie uitverkocht in mijn maat



Ik heb nooit eerder besteld bij H en M. Worden artikelen ook weer bijgevuld als ze uitverkocht zijn?



Geen idee of het bijgevuld wordt, maar ik heb wel mijn maat kunnen bestellen, ik zal laten weten hoe hij uitvalt. Overigens heb ik hem in maar 1 maat besteld, dus als hij wat klein valt gaat het bij mij ook niet lukken. We gaan het zien.



@Hiltje: mooie jas, de teddyjas op het eerste plaatje van de winterjassen. Weet je welk merk dat is?
Tulpje vaak zijn er in de ochtend weer nieuwe maten op voorraad bij h&m!

Ik vind die eerste jas ook mooi van hiltje! Maar ik heb echt teveel jassen. Hoewel ik nog op zoek ben naar een leuk exemplaar met schuine rits (mantel) in lichtroze of grijs
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 05 oktober 2015 @ 22:30:

Ik kwam net eindelijk zelf wat tegen, maar hij bleek van Ralph Lauren te zijn en bijna 500 euro te kosten https://m.zalando.nl/polo ... -blauw-po221h003-k11.html



Misschien dat hier Googlewonders zijn die zoiets voor maximaal 150 euro kunnen vinden (uitloop naar 200 euro, maar liever goedkoper)? Dus ook die lengte en donkerblauw vind ik eigenlijk ook wel erg mooi.Ik vind deze van Gap maar wel op marktplaats en niet met de juiste knopen.



http://www.marktplaats.nl ... le-rij-gouden-knopen.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mint en Berry is zo'n merk. Maar ik ken het niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit is de teddy-jas (Claudia Strater)



http://www.marktplaats.nl ... 6db858f31&previousPage=lr
Alle reacties Link kopieren
LIV



http://www.vd.nl/dames/ja ... anpid=2086220447279907840
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren


https://www.zalando.nl/ve ... ..&zx=2086220997463569408
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren


https://www.zalando.nl/ne ... ..&zx=2086221349952906240
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




http://www.wefashion.nl/n ... anpid=2086221987289867264
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En nog wat streetstyle foto's van Parisfashionweek. Voor de inspiratie.



















































Alle reacties Link kopieren
Overigens begrijp ik helemaal niets van al die mensen op al die foto's die hun jas als een soort mantel over hun outfit dragen (hierboven ook een aantal keer).



Ik heb dat zelf eens geprobeerd voor de spiegel, maar naast dat het onhandig is, word ik er ook dubbel zo breed van. Het 'lijf' van de jas wordt extra breed omdat je ook je schouders en armen eronder stopt en daar bovenop komt dan nog eens die onopgevulde schouders de mouwen van die jas. (Als jullie begrijpen wat ik bedoel).



Op die foto's staat het allemaal heel nonchalant maar voor de spiegel dacht ik van mezelf: gauw die armen in de mouwen stoppen want het ziet er niet uit.
Nee, maar ik denk armen niet in de mouwen. Mouwen los en jas dragen als een zorro-cape.

Kinderen doen het nog anders. Die dragen alleen de capuchon en de rest los. Is net zoiets als handsfree bellen zonder passend hoesje.



Maar ik zag er ook een poncho bij. Dat is maar net hoe dik die is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk allemaal! Overigens wil ik dit topic natuurlijk niet overnemen hoor, ga ook vooral door met posten van andere djngen dan jassen. De tweede van Enn vind ik wel leuk, maar ik denk niet dat die voor zo'n prijsje mijn koudetest doorstaat.
Alle reacties Link kopieren
Maar zo'n kort jasje lijkt me sowieso koud. Je wilt toch ook warme billen?
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 05 oktober 2015 @ 23:26:

Maar zo'n kort jasje lijkt me sowieso koud. Je wilt toch ook warme billen?Ja, da's ook waar. Ik denk dat mooi en warm bij mij niet zo goed samengaan. Zucht....
Nu wil ik een nieuwe jas!! Had me nog zo voorgenomen dit seizoen geen jas te kopen, vorig jaar 3 winterjassen gekocht. Zucht, ik moet maar ff op m'n tanden bijten, misschien januari in de sale. Ondertussen maar kwijlen bij mooie plaatjes
Ik moet er niet aan denken dat ik op jassen jacht moet. Die ik had vond ik heel mooi, maar was toch wel aan vervanging toe.

Laat de jassen maar voorbij komen. Ik blijf kijken en als ik iets zie dan ben ik er op tijd bij.



EDIT: Heb toch weer gekeken. Ik ga mijn outdoorjas spuiten..
Nou m'n roze fluffy jurkje is binnen.... En ik vind hem léuk! Denk wel dat ik hem eerder als lange trui ga dragen.... Leuke ketting en armband erbij en enkelhoge sneakers, top! Kwaliteit lijkt mee te vallen, voor dat geld ben ik blij als hij gewoon 1 seizoen meegaat!
Mooie foto's! Heel leuk om te zien wat iedereen heeft gekocht. Zelf ben ik helemaal blij met mijn nieuwe broek van Esprit. Eindelijk een broek met wijdere pijpen die mooi vallen, skinny broeken zijn geen gezicht bij mij. (Ik heb hem ook meteen maar in het bruin besteld):





Ook nog een blouse gekocht:





En een trui:





Verder ben ik nog op zoek naar mooie bruine laarzen, maar die moeten even tot volgende maand wachten
Alle reacties Link kopieren
Mijn aankopen van de afgelopen weken even op een rijtje, kan ik direct zien dat ik

- natuurlijk veel te veel heb gekocht

- wat ik écht nog mis







De rok hierboven ga ik aan doen als het na het weekend kouder wordt, en met deze nieuwe trui er op:







(de trui is zo dun dat hij er bij in kan)







Deze broek had ik vandaag aan met cognackleurige enkellaarsjes met hak, en een bretons gestreept rood-wit shirt en buiten deze poncho:







De broek is ook leuk met deze top:







Dé laarzen, ik heb ze al aangehad met ene schotsgeruite minirok die ik nog van vorig jaar in de kast heb:







De tussenjas, idéaal met dit weer:







En vandaag kwam het H&M jeansjurkje binnen, ga em zo even passen







én dit jurkje;







O en deze heb ik nog besteld, komt nog binnen:



Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
quote:ilonadenise schreef op 06 oktober 2015 @ 16:26:

Mooie foto's! Heel leuk om te zien wat iedereen heeft gekocht. Zelf ben ik helemaal blij met mijn nieuwe broek van Esprit. Eindelijk een broek met wijdere pijpen die mooi vallen, skinny broeken zijn geen gezicht bij mij. (Ik heb hem ook meteen maar in het bruin besteld):

[afbeelding]



Ook nog een blouse gekocht:

[afbeelding]



En een trui:

[afbeelding]



Verder ben ik nog op zoek naar mooie bruine laarzen, maar die moeten even tot volgende maand wachten Mooie broek en superleuke trui zeg! Dat halsrandje vind ik mooi
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog over dit rokje houden of niet:







Hij past en hij is mooi. Maar als ik ga zitten kruipt het omdat het stugge stof is (nepleer, wel erg zacht trouwens) zo omhoog dat het lelijk kreukt en is hij erg kort. Ik heb de neiging om naar beneden te trekken.

Misschien toch voor een langer model gaan, maar de stof is mooi (het leer lijkt echt veel op echt leer) en heerlijk zacht en hij is goed combineerbaar. Ik heb ook al zwarte rokken in een langer model, een pencilskirt, een a-lijn rokje tot op de knie en een een midirok. Geen zwarte minirok, dat is dit dus wel.

Wat vinden jullie?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
A_nick o heb jij het jurkje van de H&M ook,ik krijg hem deze week ook binnen.Ik kreeg al een mailtje dat hij verzonden is.Welke maat heb je.Ik ben namelijk benieuwd hoe hij valt.Ik heb er spijt van dat ik geen 2 maten heb besteld.



En dat laatste jurkje superleuk is ie.Waar is hij van?
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:a_nick_is_crini schreef op 06 oktober 2015 @ 21:11:

Ik twijfel nog over dit rokje houden of niet:



Hij past en hij is mooi. Maar als ik ga zitten kruipt het omdat het stugge stof is (nepleer, wel erg zacht trouwens) zo omhoog dat het lelijk kreukt en is hij erg kort. Ik heb de neiging om naar beneden te trekken.

Misschien toch voor een langer model gaan, maar de stof is mooi (het leer lijkt echt veel op echt leer) en heerlijk zacht en hij is goed combineerbaar. Ik heb ook al zwarte rokken in een langer model, een pencilskirt, een a-lijn rokje tot op de knie en een een midirok. Geen zwarte minirok, dat is dit dus wel.

Wat vinden jullie?Ik zou hem terug doen, als je eraan zit te trekken. Maar dat is ook omdat ik mezelf nu plechtig beloofd heb om alles terug te sturen waar ik niet helemaal tevreden mee ben. Anders blijft het toch steeds in de kast hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven