Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 05 oktober 2015 @ 16:11:

[...]



En hoeveel % gaat die lening ook daadwerkelijk terugbetalen? En nee, niet van een uitkering.Och moet je op dit topic ook al weer zeiken over vluchtelingen. Bah
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 15:39:





Gelukkig reageerden er ook enkele verstandige mensen:



Terecht. Het is een bedrijf en als het niet draait en schuld heeft dan gaat het failliet. Zo werkt het toch?Precies. Als je zo'n enorme belastingschuld hebt dan doe je toch iets niet helemaal goed als bedrijf.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 05 oktober 2015 @ 16:26:

[...]



Maar doorgaans hebben mensen die hier geboren en getogen zijn een arbeidsverleden en al veel premies en nog veel meer belasting betaald. Als je hier gewoon binnenkomt en je krijgt alles op 'n presenteerblaadje en ook nog 'ns een uitkering om van te leven, geen wonder dat ze zo massaal het land binnen stromen. Kan het hen niet kwalijk nemen, enkel onze hersenloze politici.

Daar gaat het toch helemaal niet om?

Kun jij wel lezen?
Vandaag een mooie, niet ergerlijke (voor mij iig )



Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 15:39:



[...]

heel erg jammer Herman Renz, dan zal de Asielzoekers wel de Tent krijgen wand ze krijgen alles

Asielzoekers krijgt de tent wand ze krijgen alles hier in nederland en de ouderen in nederland zelf niets geen goede ouderenzorg en gaat zo maar door



[...]

Gelukkig reageerden er ook enkele verstandige mensen:



Terecht. Het is een bedrijf en als het niet draait en schuld heeft dan gaat het failliet. Zo werkt het toch?Ik gooi em er gewoon nog een keertje in:

De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Maleficent schreef op 05 oktober 2015 @ 17:26:

[...]





Precies. Als je zo'n enorme belastingschuld hebt dan doe je toch iets niet helemaal goed als bedrijf.ik heb het berichtje even opgezocht. Wat een dommigheid.

'een mooi Nederlands bedrijf naar de knoppen vanwege 130.000 euro. maar wel geld naar asielzoekers'



Ja eeuuuuh, bedrijven moeten hun leveranciers betalen en belasting. Als ze dat niet doen volgt faillissement. Ik zie echt niet in waarom dat voor circus renz anders zou zijn of waarom zij een financiële injectie zouden verdienen en de blokker niet. Wat asielzoekers ermee te maken hebben zie ik ook niet. Of het is dat de vele seizoenarbeiders bij circussen vaak uit het buitenland afkomstig zijn. Zouden ze bang zijn dat ze hier asiel komen aanvragen nu ze geen werk meer hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 17:44:

[...]



ik heb het berichtje even opgezocht. Wat een dommigheid.

'een mooi Nederlands bedrijf naar de knoppen vanwege 130.000 euro. maar wel geld naar asielzoekers'



Ja eeuuuuh, bedrijven moeten hun leveranciers betalen en belasting. Als ze dat niet doen volgt faillissement. Ik zie echt niet in waarom dat voor circus renz anders zou zijn of waarom zij een financiële injectie zouden verdienen en de blokker niet. Wat asielzoekers ermee te maken hebben zie ik ook niet. Of het is dat de vele seizoenarbeiders bij circussen vaak uit het buitenland afkomstig zijn. Zouden ze bang zijn dat ze hier asiel komen aanvragen nu ze geen werk meer hebben?



+1000!

Asielzoekers/Rutte en de overheid hebben hier echt helemaal niks mee te maken. Circus Renz is wel entertainment maar is gewoon een bedrijf, net als de Blokker en de MacDonalds. En ook Circus Renz zal zijn rekeningen moeten betalen.

Ik snap wel dat het zuur is als een bedrijf failliet gaat, vooral als het een familiebedrijf is, maar die hebben we meer in Nederland. Dat kan aan het beleid liggen, kan ook aan de bezoekersaantallen liggen die teruglopen.

Feit blijft wel dat het sowieso niet de schuld is van asielzoekers/Rutte en de overheid.



Als ik een schuld bij de Belastingdienst heb, zijn zij ook gerechtigd om beslag te leggen. Waarom zou dat voor circus Renz niet gelden?



Echt, die mensen zijn zoooo dom die hier op die manier anderen de schuld van geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 17:51:

[...]





+1000!

Asielzoekers/Rutte en de overheid hebben hier echt helemaal niks mee te maken. Circus Renz is wel entertainment maar is gewoon een bedrijf, net als de Blokker en de MacDonalds. En ook Circus Renz zal zijn rekeningen moeten betalen.

Ik snap wel dat het zuur is als een bedrijf failliet gaat, vooral als het een familiebedrijf is, maar die hebben we meer in Nederland. Dat kan aan het beleid liggen, kan ook aan de bezoekersaantallen liggen die teruglopen.

Feit blijft wel dat het sowieso niet de schuld is van asielzoekers/Rutte en de overheid.



Als ik een schuld bij de Belastingdienst heb, zijn zij ook gerechtigd om beslag te leggen. Waarom zou dat voor circus Renz niet gelden?



Echt, die mensen zijn zoooo dom die hier op die manier anderen de schuld van geven.

Aangezien een vluchteling 4000 euro per maand krijgt zouden 33 vluchtelingen minder het circus kunnen redden.



Zoiets?



De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 05 oktober 2015 @ 17:55:

[...]



Aangezien een vluchteling 4000 euro per maand krijgt zouden 33 vluchtelingen minder het circus kunnen redden.



Zoiets?



Ja, dat idiote verhaal gaat ook heel FB over!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 18:01:

[...]





Ja, dat idiote verhaal gaat ook heel FB over!

Dat.

Je snapt dat mijn post sarcastisch bedoeld was hè? Voordat ik ineens een verkeerde indruk wek............
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 05 oktober 2015 @ 18:06:

[...]



Dat.

Je snapt dat mijn post sarcastisch bedoeld was hè? Voordat ik ineens een verkeerde indruk wek............Ja hoor, dat begreep ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 18:07:

[...]





Ja hoor, dat begreep ik! Mooi.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik zei net nog tegen mijn man 'als ze 130000 euro belastingschuld hebben, is er waarschijnlijk ook nog een uitstaande schuld bij leveranciers e.d.'

Leveranciers die door het uitblijven van betaling wellicht ook failliet gaan omdat zij nu ook rekeningen niet kunnen betalen. Moeten die nou ook geld krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 18:45:

Ik zei net nog tegen mijn man 'als ze 130000 euro belastingschuld hebben, is er waarschijnlijk ook nog een uitstaande schuld bij leveranciers e.d.'

Leveranciers die door het uitblijven van betaling wellicht ook failliet gaan omdat zij nu ook rekeningen kunnen betalen. Moeten die nou ook geld krijgen?



Precies.

Het is toch eigenlijk mooi om te zien dat het de schuld is van de vluchtelingen dat circus Renz failliet is en dat de ouderen zogenaamd zitten te verpieteren he?

Hebben die mensen dan zelf al een bejaarde in huis genomen?

En wat doen zij eigenlijk voor de ouderen? Ik ken genoeg mensen die de mond vol hebben over ouderen, maar hun eigen bejaarde ouders/opa's/oma's laten stikken.
Mijn god wat een dommigheid weer...

Daar past het plaatje wat ik net tegen kwam op facebook goed bij:

Alle reacties Link kopieren
Om aandacht te vragen voor kanker zal ik Facebook vullen met foto's van asbestplaten. Wat dat verder voor toegevoegde waarde heeft, weet ik ook niet maar het helpt net zo veel tegen kanker als plaatjes van striphelden of trots zijn op het aantal tattoos dat je hebt. Dus heb jij ook een plaat voor je kop, delen dan!







"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Briljant


Ik wil aandacht vragen voor teelbalkanker en verander dus mijn profielfoto in een bal.

Wil jij dat ook like me dan en ik zeg welke bal je moet plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 05 oktober 2015 @ 21:05:

Om aandacht te vragen voor kanker zal ik Facebook vullen met foto's van asbestplaten. Wat dat verder voor toegevoegde waarde heeft, weet ik ook niet maar het helpt net zo veel tegen kanker als plaatjes van striphelden of trots zijn op het aantal tattoos dat je hebt. Dus heb jij ook een plaat voor je kop, delen dan!



[afbeelding]



De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:DG2015 schreef op 05 oktober 2015 @ 21:05:

Om aandacht te vragen voor kanker zal ik Facebook vullen met foto's van asbestplaten. Wat dat verder voor toegevoegde waarde heeft, weet ik ook niet maar het helpt net zo veel tegen kanker als plaatjes van striphelden of trots zijn op het aantal tattoos dat je hebt. Dus heb jij ook een plaat voor je kop, delen dan!



[afbeelding]



#waaromzettensommigenmensenopfacebookdezezinnenneerdanishettochnietmeertelezenenwaaromdoensommigendathierzelfsophetforum?#snapterhelemaalgeendondervan
Alle reacties Link kopieren
Ik word sowieso strontziek van al die berichten over vluchtelingen. Van beide kanten. Zo was er laatst een licht dat had deze foto op facebook gezet. Ik zie dat de foto niet verschijnt maar het is een boot afgeladen met mensen.



[img]http://www.retecool.com/vlora-drama/#jp-carousel-32645[/img]



De legendarische woorden hierbij waren.....dit zijn Europeanen in WO II die naar Afrika vluchten. Je moet hier maar eens bij stilstaan voor je weer roept dat de grenzen dicht moeten.



Feit: dit waren Albanezen onderweg naar Italië nog niet zo heel lang geleden. Maar de massahysterie was al weer een feit. Net als bij die berichten dat de vluchtelingen 2000 netto zouden eisen, voedsel weigeren en huizen afwijzen. Ik scroll er snel voorbij als ik dat soort dingen weer zie. En de reacties van al die hoogbegaafden ben ik al helemaal niet benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 21:18:

[afbeelding]

Ik wil aandacht vragen voor teelbalkanker en verander dus mijn profielfoto in een bal.

Wil jij dat ook like me dan en ik zeg welke bal je moet plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die jarig zijn en dan een bericht plaatsen: "Hiep hiep hoera voor mezelf"
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 23:24:

[...]



voor jou een gehaktbal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven