Wat eet je op dit moment? Deel 10!!

17-07-2015 10:07 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren




Het eerste jubileum-deel van 'wat eet je op dit moment'!!

Nooit gedacht dat er nog een deel 9 zou komen, laat staan een deel 10 maar hij is er!

Een vers nieuw topic waarin we schrijven over eten, drinken, recepten uitwisselen, maar ook over dagelijkse dingetjes. Er zijn nog steeds trouwe schrijfsters maar ondertussen hebben we ook leuke nieuwe schrijfsters mogen verwelkomen!



Iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:coetje schreef op 05 oktober 2015 @ 20:49:

Blue, alvast veel plezier morgen! Fijn is dat als je je zo op iets kunt verheugen!





Dank je wel! Inderdaad fijn. Het gaat morgen regenen dus heb een vuilniszak en een rol tape in mijn schildertas gedaan om mijn schilderij in te kunnen verpakken morgen als ik naar huis ga. En het is toch maar vijf minuutjes fietsen dus dat schilderij droog thuis krijgen moet wel lukken hoop ik



Nu nog een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook ik wil ook! Uiteraard elkaars privacy respecteren!



Brok pepernoten? Haha vast wel.. smaakt naar taai taai maar dan lekkerder. Vind trouwens alleen die van de appie vers lekker! Maar misschien stel ik teveel eisen.
Alle reacties Link kopieren
Goulashkroket, vind je het ook goed als ik je dan koppel aan pippeleurtje? Even toestemming nodig anders doe ik niets
Alle reacties Link kopieren
Gevraagd via fb, jullie zijn gekoppeld!
Alle reacties Link kopieren
Jeej we zijn gekoppeld!!! Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ja die met taaitaai smaak,errug lekker!!Bakker verkoopt ze hier ook maar ik heb tegen de kinderen gezegd dat er pas pepernoten enz in huis komen als de goede man in het land is...dan kan ik nu dus niet met een zak aankomen

Zag trouwens bij oudste al wel een zak chocoladepepernoten op haar kamer zwerven!



Ik stem toch voor morgen droog weer hoor Blue! Wij droog en jij droog thuis met je kunstwerk.Regen graag na 18.30!
Alle reacties Link kopieren
Ik stem, uiteraard, ook voor lekker en droog weer.



Na kersenthee en perensap net wat melba's met ei op en nu vind ik het bedtijd.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Blue je mag mij ook koppelen als goulashkroket dat ook wil. Gezellig!



Thee wat leuk weer naar je ouders! Het is zo leuk om te lezen hoe jullie van elkaar genieten en ieder zijn ding doet voor de ander. Zo lief!



Blue ik houd fb in de gaten vanmiddag!! Ben zo benieuwd!! Hij was al prachtig maar kan alleen maar mooier worden!!



Oehhhh taai taai en pepernoten, speculaasbrokken allemaal even lekker!! Ik haal het bewust niet want dan eet ik het geheid op.



Gisteren heel mijn kelderkast uit geruimd en alles wat nog op datum was maar wij niet meer gebruikte ( en dicht uiteraard ) heb ik via zo'n weggeefsite op fb aan iemand gegeven. Zo hebben hun er nog wat aan en ik gooi het niet weg. Ik kan soms iets te enthousiast inslaan, daar wil ik echt op letten.
Alle reacties Link kopieren
Ff deel twee ik moet nog de vorige bladzijde teruglezen



Goulashkroket wat fijn dat je werk zo goed bevalt, je tijden zijn idd lekker zeg! En piccaliliy is idd ook zoiets wat ik over lekker bij vond tijdens de zwangerschap hahaha! Ik had echt zulke rare gewoontes. Ik maakte het in mijn hoofd zo lekker en dan MOEST ik het eten. Soms viel het tegen maar heel vaak at ik het nog met smaak op haha.



Veel plezier in de Efteling Coetje!! Hoop voor je dat het niet al te druk is en jullie lekker overal in kunnen!



Vanmorgen ontbeten met twee bruine boterhammen met ham en een kopje koffie. Nu drink ik een glas thee en heb voor straks als tussendoortje een bakje druifjes en een mandarijn.
Alle reacties Link kopieren
Schilderij droog thuis

De foto's staan op fb! Heb schilderij meteen gevernist, nu kan hij 24 uur drogen.
Alle reacties Link kopieren
Gekookt ei!
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
Haha Nijntjuh, ik herken heel duidelijk dat je soms echt iets MOET eten. Ik had dat een keer met gebakken vis, toen ik het eenmaal at vond ik t helemaal niet lekker. Wat een teleurstelling was dat! Haha bizar. Goed zeg dat je er iemand anders blij mee maakt, die fb groepen werken goed voor gratis weggeefspullen hè?



Blue, ben maar trots op je schilderij! Je hebt er een spektakel van gemaakt! En die nieuwe word volgens mij ook weer schitterend.



Wij eten vanavond boerenkoolstamppot met gehaktballen (met champignons en ui). Nu drink ik appelsap.
Alle reacties Link kopieren
Blue hij is echt super!!!! Je hebt er echt een kunstwerk van gemaakt!!



Ja pip dat is zo vaag, wat hormonen al niet met je doen, die groepen werken idd ideaal heb er al heel wat op weggeven. Maak er liever iemand blij mee dan dat ik ermee moet lopen leuren op mp ofzo. Alleen als het nog goed is uiteraard anders gooi ik het weg.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de complimenten

Ben er echt superblij mee en kei trots op mijn werk!



Nijntjuh77, die weggeefhoeken schijnen goed te werken ja. Lief dat je spullen weggeeft Verkopen op mp vind ik ook niet ideaal, kopen dan weer wel alhoewel ik de laatste tijden niet zoveel meer heb gekocht en ook niets meer in de planning heb staan.



Lekker pippeleurtje, boerenkool!
Alle reacties Link kopieren
Kopen doe ik ook weleens hoor maar verkopen bijna nooit. Je hoort er zoveel gezeik over daar heb ik echt geen trek in.



Net gegeten, biefstuk reepjes gewokt met courgette, broccoli, peultjes en champignons. Erbij een beetje zilvervliesrijst.
Alle reacties Link kopieren
Nijntjuh77, heb je aan Goulashkroket gekoppeld!



Een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Toppie Nijntje!!!!



Net terug van de turnles. Pffff ben er moe van. Maar ze hebben beter geluisterd dan de vorige keren.



Net vlug schaaltje vla op. Nu kids in bed gooien 😁
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een heerlijke quiche gemaakt van spinazie, ricotta, knoflook zalm en surimi lekkere combi het was een probeersel dat gelukkig goed heeft uitgepakt.

Heb ook nog een ragout van kastanje champignons gemaakt ook deze in gelukkig goed gelukt.



@Thee ik hoor jou zovaak over zelfgemaakte ragout dat ik er ook zin in kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Blue, nog even de/het (?) vernis laten drogen en dan kun je het cadeau geven aan ze!



Het soms per direct iets MOETEN eten ken ik maar al te goed.

Daarom gister ook de goulashkroketten weer (en alle sausjes en lekker zoute patat)



De quiche klinkt lekker choco! Ik heb nog nooit ergens ricotta voor gebruikt.

En ik heb vanavond weer ragout gegeten. Ik had een best groot bakje uit de vriezer gehaald. Meestal eet ik dan 1 pasteitje en paar uur later de 2e maar nu 2 erg goed gevulde pasteitjes in 1 x op.



Nu maar weer een flesje water. Heb al een paar dagen megadorst.

Straks lekker in een 'vers' bed en nu eindelijk het dekbed in gebruik. Vanaf de zomer tot gister had ik genoeg aan alleen de overtrek.

Misschien zo nog even wat eitjes koken voor op toastjes.
Alle reacties Link kopieren
Thee, je hebt mail.
Alle reacties Link kopieren
O wat leuk dat ik het zonder FB nu ook heb kunnen zien. Echt gaaf! Zit er een idee/herinnering aan voor je schoonouders of 'gewoon mooi'?



Nog een flesje water en ga even een eitje pellen en dan lekker op melba's met peper/zout/aromat.
Alle reacties Link kopieren
Heb rekening gehouden met de voorkeuren van schoonvader, haha! Hij houdt niet van knalrood maar van zachtere natuurlijke tinten. Tadaaaa!!!!!!



En natuurlijk wilde ik jou het schilderij ook niet onthouden! Zolang je geen fb hebt of het gewoon niet wil blijf ik je mijn kunstwerken wel gewoon mailen



En dank je voor het compliment natuurlijk!



Eet smakelijk, vind ik ook erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je het hebt gemaild en ben er wel uit dat FB er wel komt, al heb ik nog geen idee hoe zoiets werkt om 'te maken'.



De toastjes smaken idd lekker. Rond 19u was ik zo moe dat ik wel kon slapen en nu ben ik klaarwakker.
Alle reacties Link kopieren
Nu een lekker ontbijtje 1 volkoren bol met kaas ,worst, sla, komkommer en tomaat en 1 Italiaanse bol met gerookte zalm salade en 2 gekookte eitjes en een latte.



Bleek nogal teveel te zijn want 1 broodje heb ik niet opgekregen.



Trouwens de gerookte zalm salade is die van de ah die is echt zo lekker hè. En nu in de aanbieding 1+1 gratis .
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Dat klinkt als een super lekker ontbijtje Choco! Ik ben gek op gerookte zalm.



Vandaag een druk dagje dus al mijn dag uitgestippeld qua eten.



Ontbijt was magere vanille yoghurt met een handje honey loops erin, dit bleek niet echt vullend dus had om 9 uur mijn fruit al te pakken

Lunch is een kom havermout met Griekse yoghurt en een kiwi en als avond eten maak ik meergranen wraps met gerookte zalm en sla, beide kinderen moeten vanavond sporten dus als we thuis zijn willen zij...en ik snel eten.



Ik zit nu aan een heerlijk bakje koffie en drink zo nog een flesje water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven