Viola Holt kandidaat gemeenteraadsverkiezingen 50Plus

04-10-2015 15:22 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in die gemeente maar ik zit er over te denken om te verhuizen zodat ik toch op haar kan stemmen.



http://www.nu.nl/achterkl ... sverkiezingen-50plus.html

"Viola Holt staat op de kandidatenlijst van 50Plus voor de gemeenteraadsverkiezingen in november. De presentatrice is lijstduwer voor de gemeente Gooise Meren.



"Welkom terug, Viola Holt", twittert Henk Krol zondagmiddag.



Op de website van 50Plus wordt Holt voorgesteld. "Ik kom uit een gezin waarin de politiek altijd een belangrijke rol speelde", vertelt de 66-jarige oud-presentatrice.



"In mijn tv-periode had ik te weinig tijd om mij er mee te bemoeien, maar als ik zie hoe de gevestigde politieke partijen de ouderen verwaarlozen, dan is dat voor mij de motivatie om mij in te zetten voor de partij 50Plus."
Alle reacties Link kopieren
Haar Facebook is minstens zo vermakelijk als die van Peter Jan Rens zeg. Gênant gewoon, wat ze er allemaal opkwakt en kunst en diepzinnigheid.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ze moest van haar vriendin Liesbeth in een bad met rozenblaadjes om de energie van de canalpride van zich af te wassen. Daarna keek ze mission impossible in haar kaftan.



Echt ik blijf erin
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond zit ze bij Humberto aan tafel staat er, we gaan natuurlijk allemaal kijken!
Alle reacties Link kopieren
Wat is ze gewild:



"De redactie van rtl late night belde nog om te vragen of ik echt alleen bij hun te gast zou zij, tuurlijk ik ken de regels in tv land. 5 minuten later belt shownieuws, tja doen we dus niet met Pauw had ik een slag om de arm gehouden, het wordt dus Humberto vanavond!" aldus Viola
quote:_Doortje_ schreef op 05 oktober 2015 @ 18:30:

Ze moest van haar vriendin Liesbeth in een bad met rozenblaadjes om de energie van de canalpride van zich af te wassen. Daarna keek ze mission impossible in haar kaftan.



Echt ik blijf erin

Geweldig!!



Volgende week zal ik me douchen met bloesem van de monnikskap en zal daarna in mijn uitgelubberde joggingpak walking dead kijken.

Dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 05 oktober 2015 @ 18:30:

Ze moest van haar vriendin Liesbeth in een bad met rozenblaadjes om de energie van de canalpride van zich af te wassen. Daarna keek ze mission impossible in haar kaftan.



Echt ik blijf erin





Thee over mij iPad!

Man zit me stomverbaasd aan te kijken
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
We kunnen het Vivaviola forum weer promoten!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Niemand kijkt naar viool bij Umberto?

Wat zier zij er uit zeg
Alle reacties Link kopieren
ik kijk ook naar rtl late night
Alle reacties Link kopieren
dus ze kan straks aan ons via afstand reiki geven
viool is verkleed als kermit de kikker
quote:Anyco schreef op 05 oktober 2015 @ 23:00:

Niemand kijkt naar viool bij Umberto?

Wat zier zij er uit zeg ik kijk morgen wel op rtl xl
quote:betoverend schreef op 05 oktober 2015 @ 23:06:

dus ze kan straks aan ons via afstand reiki gevendan moeten we oppassen wat we zeggen, straks geeft ze ons nog negatieve energie
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 05 oktober 2015 @ 23:12:

viool is verkleed als kermit de kikker Screenshot ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
godsamme....politica nog wel.

http://www.mediacourant.n ... litica-in-rtl-late-night/



lijstduwer voor een lokalo
quote:Snoesje666 schreef op 05 oktober 2015 @ 23:46:

[...]





Screenshot ?

hou het maar op teveel gifgroen.

gifgroen truitje, gifgroen vest, gifgroene oorbellen en gifgroene nagels
quote:_Doortje_ schreef op 05 oktober 2015 @ 18:21:

Haar Facebook is minstens zo vermakelijk als die van Peter Jan Rens zeg. Gênant gewoon, wat ze er allemaal opkwakt en kunst en diepzinnigheid.



over Peter Jan gesproken...

Dat was toch die man die overal failliete bedrijfjes en schulden achterliet?



Hij heeft alweer een topidee!

Het liefst richt ik nu meteen CIRCUS RENS op en neem Milko en alle artiesten in dienst om Circus Renz (failliet) een doorstart te geven. Ik heb al een vaste ruimte in het midden van het land voor wintercircus. Nu nog een tent. (De oude tent ligt bij de belastingdienst) Wie doet er mee? Particulieren, bedrijven...Wie helpt?

Vier weken geleden had ik al gesolliciteerd als clown ' Meneer Kaktus' om meer bezoekers te trekken. Ik bood aan met het circus mee te reizen, zou een mooie reality serie op kunnen leveren en daarmee geld en publiciteit in het laatje van Renz. Helaas is de tent vandaag in beslag genomen. Vandaar mijn actie met Circus Rens (met een s) om met de artiesten van het failliete circus voorstellingen op te zetten en dat 100.000 Nederlanders op voorhand beloven een kaartje te kopen aan de kassa als Circus Rens in de buurt is.
virginia maakt ook 'kunst'

Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 05 oktober 2015 @ 23:57:

[...]



hou het maar op teveel gifgroen.

gifgroen truitje, gifgroen vest, gifgroene oorbellen en gifgroene nagelsIk ga de herhaling opnemen. recorder staat geprogrammeerd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
"Bram Moszkowicz, Peter R. de Vries en Georgina Verbaan gingen haar al voor: Viola Holt gaat de politiek in." < late night



Ook nooit wat van gehoord. Nelly Frijda aka Ma Flodder heeft toch ook in de politiek gezeten? Ach ja als Kees Flodder sinterklaas kan zijn waarom ook niet?
Ik moet zeggen dat Virginia beter verf smeert dan Fjool.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven