K.. situatie met ex

05-10-2015 22:43 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal.



Ik zit met een vervelende situatie en ik ga van A naar Z met mijn gedachten.



Sinds vorige week zaterdag is het uit met mijn vriend gegaan. Afgelopen zaterdag zouden We een jaar samen zijn.



Ik ben er achter gekomen dat hij nummers vroeg en kreeg (en dus toevoegde) van meiden die wonen in de stad waar hij werkt. Heb whatsapp gesprekken gelezen waarin teksten stonden als 'ik moest aan je denken' 'ik mis je' 'je bent de beste'.



Na dat wij in de zomervakantie een pauze hadden genomen van drie weken om tot besef te komen of we nog voor de relatie wouden gaan (aangezien we te vaak ruzie hadden) zijn we weer terug bij elkaar gekomen en ging alles wat moeizaam op het begin maar stukken beter, en we spraken regelmatig over hoe het ging en waren het allebei eens dat het veel en veel beter ging tussen ons. Ook communiceerde we beter enz.



Nu heb ik dus vorige week zaterdag verteld waar ik achter ben gekomen tegen hem en was ik woedend over het feit dat hij mij in de ogen aankeek en zei dat een van de meisjes wist dat hij een relatie met mij had. Later heb ik het aan haar gevraagd en zei zij dat ze dat nooit geweten had.

Hij doet zich dus voor als een single jongeman voor die meisjes en dat kan echt niet.



We hebben die zondag erna gebeld en hij zei dat hij de relatie niet wou vergooien en een dag later zei hij op whatsapp dat het uit is en dat hij tevreden Was en van me af wou.



En dat kwam hard aan. Nu heb ik hem hierna niet meer (ben geblokkeerd op whatsapp en ontvriend op facebook).



Ik weet niet wat ik moet doen, een jongen die wij beide kennen en die vrienden Is met vrienden van hem, dus via via een connectie Is van ons beide, zei tegen mij dat hij waarschijnlijk boos Was geworden omdat hij iets fout heeft gedaan in mijn ogen en zich schaamt en daarom ook dat heeft gezegd...



Nou heb ik ook nog eens als top van de ijsberg een kettinkje gevonden van hem tijdens het inpakken van spullen die hii van zijn moeder heeft gekregen, eentje met zijn sterrenbeeld.

Ik wil hem een sms je sturen maar ik durf het niet, bang dat hij nog steeds boos zal zijn en opnieuw zulk soort woorden zal zeggen.



Ik wil dus smsen dat ik zn ketting heb gevonden en hij die kan ophalen... maar Is dit wel slim.

Als ik 100% zeker zou zijn dat dit op een normale manier zou kunnen gaan en misschien zelf nog een kans Is om te praten over wat er Is gebeurd zou ik het zo doen, maar ik heb die zekerheid niet.



Dus ik heb jullie hulp hard nodig...

Liefs x
Alle reacties Link kopieren
Kun je de ketting niet per post versturen. Dan hoef je hem ook niet te zien of spreken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die ketting lekker opsturen.
doe maar niet
Alle reacties Link kopieren
Of voegt het voor jou wat toe om een gesprek aan te gaan? Dam gewoon een sms sturen. Neem aan dat hij de ketting wel terug wil en gewoon fatsoenlijk kan doen.
Gooi die ketting uit het raam, en ga slapen.

Veel beter voor je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je van die gast af bent. Stop met bedelen om contact.

Stuur die armband op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je gebruikt het kettinkje als excuus om in contact met je ex te komen. Of kun je zelf echt geen andere manier bedenken om dat kettinkje terug te geven zonder contact?

Echt TO, dit soort mannen moet je met een grote boog omheen. Niet middenin duiken!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem toch gewoon met de post versturen?

Binnen Nederland kost dat bijna niks, een kettinkje kan gewoon in een envelop.

Als je echt met hem wil praten kan dat ook zonder ketting.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het kettinkje wegsmijten, maar als jij wilt dat hij het krijgt stuur je het per post in een verder lege envelop of geef je het aan de gezamenlijke bekende.

Wees blij dat je van de loser af bent en kwel jezelf niet met denken dat je weer contact kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Laat die ketting omsmelten tot iets wat je zelf mooi vindt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Versturen of via die gezamenlijke vriend meegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 05 oktober 2015 @ 22:49:

Gooi die ketting uit het raam, en ga slapen.

Veel beter voor je gezondheid.Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou helemaal geen moeite meer doen. Hij is toch degene die jouw geblokkeerd heeft. Wees maar blij dat je van hem af bent.
Don't complain, don't explain.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 05 oktober 2015 @ 22:49:

Gooi die ketting uit het raam, en ga slapen.

Veel beter voor je gezondheid.Je haalt me de woorden uit de mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 05 oktober 2015 @ 22:49:

Gooi die ketting uit het raam, en ga slapen.

Veel beter voor je gezondheid.Check!
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 06 oktober 2015 @ 00:01:

[...]



Check!Dubbel-check!
Alle reacties Link kopieren
Je bent bang dat hij nog steeds boos zal zijn? Jij zou degene moeten zijn die boos is!

Ga dat kettinkje nou niet gebruiken als opening om weer contact met hem te zoeken, wees liever blij dat je van zo'n onbetrouwbare lul af bent.
Jullie hebben nog net geen jaar een relatie gehad en in dat jaar hebben jullie al een time-out van 3 weken gehad omdat jullie moesten nadenken over jullie relatie, dat is al niet goed, de eerste jaren hoort het allemaal fijn en gemakkelijk te zijn.



Dan kom je erachter dat hij zich voordeed als vrijgezel tegenover andere meiden en hij zal ook heus wel andere meiden hebben ontmoet, zal echt niet alleen bij telefoonnummers wisselen en berichtjes sturen zijn gebleven!



Hij maakt het uit en de dag erna laat hij je weten dat hij van je af wilde, en nu wil je nog met hem praten? Sorry maar waarom zou je die hork nog willen spreken?

Stuur die ketting per post op of duw het in zijn brievenbus als hij in de buurt woont maar verspil geen moeite meer aan die gast! Je kan wel wat beters krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 05 oktober 2015 @ 22:49:

Gooi die ketting uit het raam, en ga slapen.

Veel beter voor je gezondheid.Topidee!
Alle reacties Link kopieren
Ik had al zo'n vermoeden dat dit wéér zo'n topic zou worden waarin TO niet meer reageert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven