Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
Als je nou eens duidelijk beschrijft waar je dan precies niet uitkomt, misschien weet iemand hier wat je dan moet doen op dat specifieke punt. Er zijn meerdere mensen die je proberen te helpen.



Gebruik je de Chrome-browser?
Volgende week, deze tijd.....!!
Dan is het alweer voorbij
Alle reacties Link kopieren
@Saima: Schrap de vraag over de browser maar, ik lees terug dat je een iPad hebt. Kun je niet 1 van de links invoeren bij de browser van je smart tv en dan kijken of het zo lukt?




nog even voor de Rickfans, want morgen kan ik ze vast niet meer vinden.











Alle reacties Link kopieren








Laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Klopt ik gebruik de ipad

Kan het met een laptop zeker te weten wel ? Want dan heb ik iigv nog een mogelijkheid , de laptop van zolder halen

Oja ga het straks eerst proberen via mijn tv..

Als het op een van de twee gelukt is horen jullie het gelijk !
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 21:55:

Dan is het alweer voorbij Doemdenker!
quote:Starshine schreef op 05 oktober 2015 @ 23:11:

nog even voor de Rickfans, want morgen kan ik ze vast niet meer vinden.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]Jaaaa fijn, heeel fijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Saima2014 schreef op 06 oktober 2015 @ 08:26:

Klopt ik gebruik de ipad

Kan het met een laptop zeker te weten wel ? Want dan heb ik iigv nog een mogelijkheid , de laptop van zolder halen

Oja ga het straks eerst proberen via mijn tv..

Als het op een van de twee gelukt is horen jullie het gelijk !Nou ja, mij lukt het uitstekend, dus dan zou dat bij jou toch ook moeten lukken.
6 dagen nog.

Ik hou me nog staande. Deze week drie dagen werken en van het weekend een feestje. Daar kom ik de tijd wel mee door.
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd zo blij van de foto's van Starshine



Nog heeeeeeeeeeel even.
Oeps
You're very welcome.



Post gerust zelf ook foto's hoor. Im heb af en toe het idee dat jullie denken 'heb je haar weer'.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan ik geen plaatjes plakken. Onder mijn oude nick wel, maar toen moest je dat aanvragen nav bepaalde idioot die het leuk vond om groot geschapen Marokkanen te pläatsen
Oeps
Alle reacties Link kopieren
Mooooooie foto's



Ga gerust door met foto's plakken, Starshine, wij (ik praat even voor iedereen ) vinden het een groot genot!

Ja, nog even!!!



Fox herhaalt weer komend weekend.....seizoen 5? Geen idee, krijg informatie van mijn Walking Deadbuddy (=man) en plomp het hier gewoon neer, misschien handig voor Saima, want het was toch seizoen vijf die je wilde zien? Nou, ik weet het even niet zeker, maar het is het uitzoeken waard.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ja, kijk maar, 10 oktober, seizoen 5 bij fox.
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 06 oktober 2015 @ 19:51:

Mooooooie foto's



Ga gerust door met foto's plakken, Starshine, wij (ik praat even voor iedereen ) vinden het een groot genot!

Ja, nog even!!!



Fox herhaalt weer komend weekend.....seizoen 5? Geen idee, krijg informatie van mijn Walking Deadbuddy (=man) en plomp het hier gewoon neer, misschien handig voor Saima, want het was toch seizoen vijf die je wilde zien? Nou, ik weet het even niet zeker, maar het is het uitzoeken waard.Ja, foto's vervelen niet hoor! En ik ga ms wel even stukje seizoen 5 meepakken. Ik heb die voorraad pepernoten-met-truffelsmaak hier nu toch liggen
Ik ga bankhangen.
nieuwe oude foto's











en het is Shipping week op de Walking dead confessions blog.

Normaal gesproken posten mensen daar anoniem bekentenissen over de serie of de karakters, maar nu gaat het specifiek over wie je met wie shipt.

Alles mag, alles kan. Soms zelfs op het ranzige af











en dit is allemaal nog heel mild en netjes. dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven