Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger in showbizzland - 2

06-09-2015 21:57 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige deel over de 3000 is gegaan, een nieuw topic.



Vorig topic: Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizzland!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Weet het nog bedoelde ik.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook in zo'n mand gezeten en mijn moeder is mij weleens kwijt geweest. Lag ik helemaal onderin gezakt te slapen.

Gek eigenlijk, want volgens mij zat er wel een riempje in om je kind mee vast te zetten?
quote:Gravinnetje schreef op 28 september 2015 @ 19:04:

[...]





Wel. Bij het erkennen wordt namelijk, tenzij anders aangegeven, automatisch de achternaam van de vader gegeven aan het ongeboren kind. In ieder geval nog wel in de tijd dat Wendy zwanger was van Sem. Zij hebben dus bewust de naam van Dijk gekozen of hij is pas later erkend.Kinderen van ongehuwde ouders kregen altijd al automatisch de achternaam van moeder, ongeacht erkenning. Gezag en naamgeving moest je daar apart bij regelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 03 oktober 2015 @ 07:49:

Syb van der Ploeg (49) en zijn achttien jaar jongere vrouw Adriana von Bannisseht krijgen nog een baby.



De zanger en zijn vrouw hebben samen al een 1-jarig dochtertje. Uit een eerdere relatie heeft de De Kast-zanger een puberdochter. Met zijn ex Jenny Minnen kreeg hij zo'n elf jaar geleden de tweeling Mick en Jeff. De jongetjes zijn kort na de geboorte overleden.Dus 3 verschillende vrouwen bezwangerd, nou, nou.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Syb heeft die Adriana toch ook mishandeld?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een nacht in de cel gezeten omdat hij fysiek geweld gebruikt zou hebben tegen haar tijdens het uitgaan.



Snel naar wat vrolijkers: Perez Hilton met zijn kinderen Mario en Mia





Lily-Rose Depp (voor een filmopname, waarschijnlijk rookt ze voor de film)

There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 04 oktober 2015 @ 18:48:

[...]



Kinderen van ongehuwde ouders kregen altijd al automatisch de achternaam van moeder, ongeacht erkenning. Gezag en naamgeving moest je daar apart bij regelen.Nee hoor bij het erkennen van mijn zoon konden we als ongehuwd stel gewoon kiezen welke achternaam. Bij mijn broer ook. En die sukkel heeft het gezag na vijf jaar nog niet eens geregeld.
Twijfelde waar ik hem neer zou zetten, maar het blijft een dochter...



Tom Cruise en Nicole Kidman niet bij bruiloft dochter



Isabella, de 22-jarige dochter van Tom Cruise en Nicole Kidman, is getrouwd.

Isabella gaf op 18 september haar jawoord tijdens een geheime ceremonie in haar woonplaats Londen.

Op foto's die het blad Woman's Day heeft mogen publiceren zou Isabella er 'stralend van zelfvertrouwen' hebben uitgezien. Nicole Kidman zou dolblij zijn dat haar oudste dochter de liefde heeft gevonden in haar kersverse echtgenoot, een Britse ICT-adviseur genaamd Max Parker.

Het lijkt erop dat Isabella's beroemde ouders niet bij de bruiloft aanwezig waren. Ook haar broer Connor was afwezig bij het intieme trouwfeest. Tom zou zijn schoonzoon nog nooit hebben ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook in zo'n fietsmand gezeten (ik ben van '79).

Ik vind een jaar wel laat om dan pas mee te gaan op de fiets, maar 7 maanden dan wel weer erg (te) vroeg.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 05 oktober 2015 @ 10:55:

Twijfelde waar ik hem neer zou zetten, maar het blijft een dochter...



Tom Cruise en Nicole Kidman niet bij bruiloft dochter



Isabella, de 22-jarige dochter van Tom Cruise en Nicole Kidman, is getrouwd.

Isabella gaf op 18 september haar jawoord tijdens een geheime ceremonie in haar woonplaats Londen.

Op foto's die het blad Woman's Day heeft mogen publiceren zou Isabella er 'stralend van zelfvertrouwen' hebben uitgezien. Nicole Kidman zou dolblij zijn dat haar oudste dochter de liefde heeft gevonden in haar kersverse echtgenoot, een Britse ICT-adviseur genaamd Max Parker.

Het lijkt erop dat Isabella's beroemde ouders niet bij de bruiloft aanwezig waren. Ook haar broer Connor was afwezig bij het intieme trouwfeest. Tom zou zijn schoonzoon nog nooit hebben ontmoet.Bijzonder ... misschien wilde zij dat wel zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 11:34:

[...]





Bijzonder ... misschien wilde zij dat wel zo?Nou, ik kan me wel enigszins voorstellen dat de 2 adoptiekinderen zich wel wat minder gevoeld hebben toen Suri geboren werd. Tom Cruise was toen zo hyperdepiep in de media en dat kind werd echt een hype.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 oktober 2015 @ 12:57:

Ik wilde die ook altijd! Leek me heerlijk! Maar mijn moeder kocht er ook geen Die manden bleken niet zo veilig als de fiets omviel met het kindje er nog in i.v.m. harde klap van het achterhoofd op de straat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 05 oktober 2015 @ 13:40:

[...]





Die manden bleken niet zo veilig als de fiets omviel met het kindje er nog in i.v.m. harde klap van het achterhoofd op de straat.Dat kan natuurlijk gebeuren met elk fietsstoeltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 05 oktober 2015 @ 13:16:

[...]





Nou, ik kan me wel enigszins voorstellen dat de 2 adoptiekinderen zich wel wat minder gevoeld hebben toen Suri geboren werd. Tom Cruise was toen zo hyperdepiep in de media en dat kind werd echt een hype.



Ja klopt. Volgens mij heb ik ergens ook weleens gelezen dat die 2 adoptiekinderen geen of weinig contact met Tom en Nicole hadden/hebben.

Nicole heeft toch ook weer een nieuw kind met haar nieuwe echtgenoot??
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 14:05:

[...]





Ja klopt. Volgens mij heb ik ergens ook weleens gelezen dat die 2 adoptiekinderen geen of weinig contact met Tom en Nicole hadden/hebben.

Nicole heeft toch ook weer een nieuw kind met haar nieuwe echtgenoot??2 dochters
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 oktober 2015 @ 11:25:

Ik heb ook in zo'n fietsmand gezeten (ik ben van '79).

Ik vind een jaar wel laat om dan pas mee te gaan op de fiets, maar 7 maanden dan wel weer erg (te) vroeg.ik ook ( ben van1970) en volgens mijn moeder was het altijd een reuze handig ding, want boodschappen en gewonnen prijzen met de buurtbingo kon ze er ook heel gemakkelijk in kwijt :-)
Alle reacties Link kopieren
Niemand hier nog over de babynamen van Bracha en Daan gezegd? Sophia (Griekse naam) en nu de tweeling Boris (Russisch) en hier komt ie: Kees (hartstikke Hollands). Nou valt me echt niet altijd op dat namen niet bij elkaar passen maar de naam Kees valt wel erg uit de toon
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind het ook een rare combi. Had na Sophia ook wel meer bekakte namen verwacht.

En ik had zelf niet gekozen voor een voornaam die op een "s" eindigt terwijl de achternaam met een "s" begint (ervanuitgaande dat die kinderen de achternaam van hem krijgen, dus Schuurmans).
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:Bengelie schreef op 05 oktober 2015 @ 07:57:

[...]





Nee hoor bij het erkennen van mijn zoon konden we als ongehuwd stel gewoon kiezen welke achternaam. Bij mijn broer ook. En die sukkel heeft het gezag na vijf jaar nog niet eens geregeld.Maar als je vergeet de ongeboren vrucht te erkennen als man, krijgt het kind volgens mij automatisch de achternaam van de moeder?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso, want hoe kunnen ze anders de naam van de vader weten?
Alle reacties Link kopieren




kroost van k-fed (ex Brittany)
Alle reacties Link kopieren




watermeloenen in een visnet
quote:pearle schreef op 05 oktober 2015 @ 13:42:

[...]



Dat kan natuurlijk gebeuren met elk fietsstoeltje



Ja maar dan niet direkt op het achterhoofd.



En nu ga ik de plaatjes bekijken
Kim Kardashian hekelt zwangerschap



Kim Kardashian vindt zwanger zijn maar niets. "Ik geniet er helemaal niet van en snap niets van mensen die er wel van genieten", schrijft de 34-jarige realityster, die haar tweede kindje verwacht, volgens Amerikaanse media op haar website.



Kardashian vindt haar zwangerschap 'de ergste tijd van haar leven'. "Misschien komt het door het opzwellen, de rugpijn of gewoon de volledige mindf-k van hoe je lichaam groeit en niets meer past." Kim schrijft zich niet lekker te voelen in haar eigen vel.

De realityster kijkt niet uit naar haar bevalling en kraamtijd. "Mensen vertellen je niet over alle smerige dingen die gebeuren tijdens je zwangerschap en daarna. Wist je bijvoorbeeld dat je nog zo'n twee maanden een luier moet dragen?! LOL! Niemand vertelde mij dat! #SoSexy."

Desondanks geniet Kim volop van haar 2-jarige dochter North en ziet ze uit naar de ontmoeting met haar zoon. "Eerlijk waar, het is allemaal zo de moeite waard als je je baby in de armen kunt sluiten."
quote:misschicken schreef op 06 oktober 2015 @ 03:18:

"Mensen vertellen je niet over alle smerige dingen die gebeuren tijdens je zwangerschap en daarna. Wist je bijvoorbeeld dat je nog zo'n twee maanden een luier moet dragen?! LOL! Niemand vertelde mij dat! #SoSexy."Een luier? Nooit eerder gehoord. Misschien moet dat bij haar, door haar enorme kont?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven