Vriend heeft zelden zin in seks

02-02-2013 01:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zit met een probleem waar de meeste vrouwen onder jullie mee gaan lachen, denk ik. Het komt erop neer dat mijn vriend bijna nooit zin heeft in seks. Ikzelf ben nu ook niet bepaald seksverslaafd, maar ik vind het toch wel belangrijk dat het op dat vlak ook goed zit, want ik merk dat ik er mij meer en meer begin aan te ergeren tot het punt dat ik het probleem eigenlijk niet langer meer uit de weg kan gaan.

We zijn nog niet zo heel lang samen, maar ik merkte de eerste maanden al vlug dat hij geen hoog libido heeft. Ik weet nog dat in mijn vorige relaties, toch zeker in het begin, altijd veel passie was en ik dan vaak meerdere keren per nacht seks had. Bij hem was de aantrekkingskracht er wel meteen van mij kant, maar van zijn kant heb ik nog nooit echt het gevoel gehad dat hij mij echt wou of smachte naar ik. Als ik hem orale seks geef, zie ik hem echt genieten, maar ik zie hem mij nooit wild op bed smijten en dat mis ik. De afgelopen maand hebben we misschien 1 keer seks gehad en anders is het ook maar 1 maal om de 2 weken als ik geluk heb. Hij zegt dat hij dat niet zo belangrijk vind seks, maar hij is nog maar 32 jaar, en dat als ik zijn oude zal zijn dat ik er ook wel minder behoefte aan ga hebben. Dat is toch geen normale reactie van iemand die nog maar 32 jaar is? Het is niet dat ik echt nood heb aan de seks zelf, maar ik wil het gevoel hebben gewild te zijn en ik mis kussen enzo, iets dat hij ook niet graag doet. Ik maak er eigenlijk geen geheim meer van dat we bijna geen seks hebben, als we bij vrienden van hem zijn ofzo, ik trek het dan soms in het belachelijke dat we precies leven als een bejaard koppel enzo, omdat wanneer hij kwaad is op mij, mij ook soms kwetst met dingen boven te halen van zijn ex'en of zijn seksverleden.

Onder meer dat hij heel veel meiden gebruikt heeft voor de seks na een nachtje uitgaan en hij ze daarna nooit meer terugzag en ook ondanks dat zijn ex een kindje had zij de mooiste vagina had van alle meiden waar hij al seks mee gehad heeft, wat toch wel een stek is naar mij toe vond ik. Ik heb mij gewoon nog nooit zo onaantrekkelijk of slecht in mijn vel gevoeld, sinds ik samen ben met hem. En vroeger had ik maar weinig problemen met mijn lichaam en wou ik het voor geen geld ter wereld wisselen met iemand.



Het probleem is dat ik hem eigenlijk echt heel graag zie en dat hij anders wel heel goed is voor mij, en ik denk dat ik er echt kapot van zou zijn als de relatie zou gedaan raken tussen ons. Ook gewoon omdat ik vroeger bedrogen geweest ben en heel slecht behandeld geweest door de persoon die ik doodgraag zag en daar lang van afgezien heb en ik wil dat echt nooit meer meemaken.



Zijn er nog vrouwen die in dezelfde situatie zitten als mij? En hoe gaan jullie daar mee om, want ik weet echt niet wat ik moet doen hoor. En ik vind het belachelijk om nu al naar een sexuoloog te stappen met hem, want we zijn nog geen jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Persen*
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 03 februari 2013 @ 09:49:

Onderschat ook niet hoe zwaar het is om een mooie vatigana te verruilen voor een ranzig exemplaar. Beetje meer empathie voor de man in dit verhaal dames..Ja voila het bewijs hoe sommige mannen eigenlijk denken en welke klootzakken het kunnen zijn En dan moet je je er maar een goeie uit zien te vinden, het wordt haast onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof hij wel weet hoe sex werkt maar niet weet wat ie met intimiteit aanmoet. Met je partner belachelijk maken in het openbaar leg je btw wel een enorme bom onder je relatie. Dat zou je bij mij maar 1x doen.
Alle reacties Link kopieren
Haha xkaily, ik zat natuurlijk te wachten op de eerste dame die hapte :-) mijn opmerking is volkomen nonsens ...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat je niet gelukkig oud ga worden met deze man. Zie jezelf wel oud worden met hem? Hij kan wel positieve dingen hebben, maar heeft ook een aantal minder leuke kanten. Ook de opmerkingen over zijn vele dames vind ik eerlijk gezegd niet normaal.



Kies voor jezelf en kies voor een nieuw leven met iemand die echt om je geeft en dat ook laat blijken aan alle kanten. Als je nu 75 zou zijn, zou ik zeggen, blijf hangen. Nu adviseer ik, vertrek zo snel mogelijk. Dit is een hork. Een echte relatie is leuke dingen doen, elkaar steunen, intimiteit geven, sex, elkaar leuk vinden. Bij deze man kan ik daar weinig van terug vinden.



Erger nog, hij maakt je elke dag een beetje meer kapot en ongelukkig heb ik het idee. Hoe moeilijk het ook is, vertrek. Over een jaar zal je er heel blij mee zijn, anders denk je over 10 jaar was ik maar eerder weggegaan bij die kneus.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2015 13:45
Reden: oproepje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven