Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die nu zo een grote mond over dat circus hebben er de laatste jaren geweest zijn en bij de benefiet avond gedoneerd hebben? Weinig gok ik, maar alles kan gebruikt worden tegen vluchtelingen natuurlijk. Wat denkt men dat dit faillissement de staat kost? Nu hopen dat ze niet hun leveranciers er in mee trekken. Als ze die zooi kunnen gebruiken moeten ze dat zeker doen, wie wil er nou een circustent of ander circus spul kopen? Eigenlijk denk ik dat een circus in deze vorm gewoon niet meer zo van deze tijd is. Zo gaan die dingen..







Deze is ook prachtig vooral omdat ie geplaatst is door iemand die steeds ruzie met haar volwassen dochter heeft.
Alle reacties Link kopieren
OH.. dat is wel een puntje, MwCactus
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Wie weet wat dit betekent, dit zie ik ineens veel voorbijkomen: '1, en ik ben er trots op' of dan een ander getal erin. Geen idee waar het op slaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:momo1980 schreef op 06 oktober 2015 @ 12:42:

Wie weet wat dit betekent, dit zie ik ineens veel voorbijkomen: '1, en ik ben er trots op' of dan een ander getal erin. Geen idee waar het op slaat...Is een Hoax, je geeft aan hoeveel tattoos je hebt en steunt daarmee de strijd tegen borstkanker.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:momo1980 schreef op 06 oktober 2015 @ 12:42:

Wie weet wat dit betekent, dit zie ik ineens veel voorbijkomen: '1, en ik ben er trots op' of dan een ander getal erin. Geen idee waar het op slaat...http://frontpage.fok.nl/n ... pelletje-op-facebook.html



Wat een onzin gedoe. Ik heb wel vaker van die dingen gezien "Like dit plaatje van een kaal kindje als je tegen kinderkanker bent" en dan vraag ik me af of er dan mensen zijn die voor kinderkanker zijn? Dat hoef je toch niet expliciet duidelijk te maken.. En wat dan als we allemaal laten weten dat we tegen kinderkanker zijn, wat is er dan bereikt? Ik vraag me ook af waar sommige foto's vandaan komen? Ik ben best bang dat ze soms gewoon van internet geplukt worden en iemands kind gebruikt wordt voor deze zinloze acties.



De enige bij wie ik die striphelden actie op mijn tijdlijn gezien heb is iemand die serieus niet het verstandelijke vermogen heeft dit te snappen en het oprecht goed en lief bedoelt, dus ik blijf maar vrienden.
Wat een debiel 'spelletje'… Op welke manier steun je dan de strijd tegen kanker hiermee….dom gedoe! Inderdaad, net alsof je expliciet moet aangeven dat je tegen kinderkanker bent…. En dan, dan vermindert het aantal kinderen met kanker ofzo? Ga liever iets nuttigs doen, geef geld, ga collecte lopen etc.
Alle reacties Link kopieren




en ook de reacties er onder de 'als het ze niet aanstaat rotten ze maar op' reacties vliegen al weer om je oren, maar dan vol met spelfouten. Zo vreselijk dom ook omdat het niet eens de moslims zijn die de vergelijking zwarte piet en koloniaal verleden vervelend vinden (waarom zouden ze ook).



wat wonen er toch veel iq-loze mensen in ons land.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 06 oktober 2015 @ 13:06:

[...]





http://frontpage.fok.nl/n ... pelletje-op-facebook.html



Wat een onzin gedoe. Ik heb wel vaker van die dingen gezien "Like dit plaatje van een kaal kindje als je tegen kinderkanker bent" en dan vraag ik me af of er dan mensen zijn die voor kinderkanker zijn? Dat hoef je toch niet expliciet duidelijk te maken.. En wat dan als we allemaal laten weten dat we tegen kinderkanker zijn, wat is er dan bereikt? Ik vraag me ook af waar sommige foto's vandaan komen? Ik ben best bang dat ze soms gewoon van internet geplukt worden en iemands kind gebruikt wordt voor deze zinloze acties.



De enige bij wie ik die striphelden actie op mijn tijdlijn gezien heb is iemand die serieus niet het verstandelijke vermogen heeft dit te snappen en het oprecht goed en lief bedoelt, dus ik blijf maar vrienden.Dezelfde die afgelopen week mijn reactie op haar stripfiguurmededeling verwijderde is nu opnieuw begonnen met een ander stripfiguur, Ik zit even op mijn handen om er niet iets onder te zetten in de geest van: "Ik had je al gezegd dat ik niet mee doe" en misschien kan ik me toch niet bedwingen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Mijn pareltje voor vandaag op de tijdlijn:



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik heb een stripheldenplaatje geliked zonder dat ik het wist



Ik zag alleen dat Pietje Puk haar profielfoto had gewijzigd in een schattig plaatje van Jip en Janneke. Ze is net bevallen dus ik linkte het daaraan. Krijg ik ineens een bericht in mijn inbox:



Thx voor je like! Nu is het aan jou om 24 uur een stripfiguur als profiel foto nemen.

Zet in je status het volgende bericht: "Ik ben van plan om Facebook te vullen met striphelden om aandacht te vragen voor kinderkanker. Geef mij een like en ik zal je een stripheld toewijzen".

Voor jou heb ik verzonnen: Snoopy

Zoek haar op Google afbeeldingen en plaats deze als profielfoto!



Heb de like maar weer weggehaald.
Alle reacties Link kopieren
Al die quizes die voorbij komen. En dan vooral die waar Facebook zelf gaat uitzoeken wie of wat. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze wel doe soms maar ik ga ze echt niet op zijn tijdlijn zetten.
Alle reacties Link kopieren


En dan deze reactie die erbij staat:

Ennehh dat na meer dan een eeuw trouwe dienst. Dat is dan je dank, zo belonen wij mensen die trouw aan ons zijn!!!











Alle reacties Link kopieren
Een rechtzitting ... met Peter van Opdorp als rechter zeker?



quote:minnimouse schreef op 06 oktober 2015 @ 22:16:

[afbeelding]

En dan deze reactie die erbij staat:

Ennehh dat na meer dan een eeuw trouwe dienst. Dat is dan je dank, zo belonen wij mensen die trouw aan ons zijn!!!





Lezen die mensen iets anders dan ik?
quote:minnimouse schreef op 06 oktober 2015 @ 22:09:

Oeps, ik heb een stripheldenplaatje geliked zonder dat ik het wist



Ik zag alleen dat Pietje Puk haar profielfoto had gewijzigd in een schattig plaatje van Jip en Janneke. Ze is net bevallen dus ik linkte het daaraan. Krijg ik ineens een bericht in mijn inbox:



Thx voor je like! Nu is het aan jou om 24 uur een stripfiguur als profiel foto nemen.

Zet in je status het volgende bericht: "Ik ben van plan om Facebook te vullen met striphelden om aandacht te vragen voor kinderkanker. Geef mij een like en ik zal je een stripheld toewijzen".

Voor jou heb ik verzonnen: Snoopy

Zoek haar op Google afbeeldingen en plaats deze als profielfoto!



Heb de like maar weer weggehaald.

Dat is nog het ergste, dat anderen je gaan opdragen wie of wat je in je profiel moet zetten.

Als ik per ongeluk zoiets zou liken zou ik als passief-agressief protest Michonne van the walking dead gebruiken.

quote:closednote schreef op 05 oktober 2015 @ 16:09:

[...]





[...]





Het plaatje is al verschrikkelijk genoeg en dan wordt het ook nog gejat door iemand die er ook even doodleuk zijn/haar credits in zet en vergeet die van de ander te wissen Als je iets jat doe het dan goed Hahahaha dat viel mij ook al op ja hahahaha, alsof je de eigenaar zou willen zijn van zo een gruweltekst......
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2015 @ 23:25:

Mensen die jarig zijn en dan een bericht plaatsen: "Hiep hiep hoera voor mezelf"



Die zijn te erg voor woorden maar heb er genoeg die het doen



Dat stukje over die asbestplaten heb ik op mijn Facebook gezet een paar konden er erg om lachen andere vonden het maar kinderachtig van mij.
Ik zie nu weer mensen alleen een update met een hartje plaatsen?



Ook weer iets ludieks wat kanker geneest?
Ja dat hartje plaats je op de Facebook van de persoon van wie je het bericht over borstkanker heb gehad.
quote:single1985 schreef op 07 oktober 2015 @ 14:13:

Ja dat hartje plaats je op de Facebook van de persoon van wie je het bericht over borstkanker heb gehad.Oh dan doen ze het hier fout. Ik zie alleen statusupdates van mensen zelf met dat hartje. Ik like niks
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 07 oktober 2015 @ 13:54:

[...]





Die zijn te erg voor woorden maar heb er genoeg die het doen



Dat stukje over die asbestplaten heb ik op mijn Facebook gezet een paar konden er erg om lachen andere vonden het maar kinderachtig van mij.





Ik heb ook bedacht om het te doen, maar nog niet gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ooh die hartjes zag ik ook. Had al wel zo'n vermoeden dat het weer iets achterlijks was.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en wat moeten we dan gaan doen voor hart-en vaatziekten?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 05 oktober 2015 @ 21:05:

Om aandacht te vragen voor kanker zal ik Facebook vullen met foto's van asbestplaten. Wat dat verder voor toegevoegde waarde heeft, weet ik ook niet maar het helpt net zo veel tegen kanker als plaatjes van striphelden of trots zijn op het aantal tattoos dat je hebt. Dus heb jij ook een plaat voor je kop, delen dan!



[img]http://www.infomil.nl/publish/pages/81435/p9020055.jpg[/img]



Mijn vader kreeg juist kanker door asbest, dus wat mij betreft sla je de plank mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven