Ex opgeven ja of nee??? dringend advies nodig!!

06-10-2015 15:58 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik zit in een hele lastige situatie omdat mijn relatie na anderhalf jaar tot een einde is gekomen. Dit is al zeker 1.5 maand geleden bijna en ik snap maar niet hoe het zo ver heeft laten komen. Ik ben zelf 18 en hij is 24.



Al een poosje zat ik niet lekker in mijn vel en voelde dat ik in een negatieve spiraal was beland. Ik reageerde dat op hem af en hadden daarom ook vaak ruzie. De ruzies waren alleen altijd wel via app. In het echt hadden we het heel leuk samen. We hebben er vaak over gepraat maar hij heeft nooit echt duidelijk gezegd dat die ruzies heb kapot hebben gemaakt. Hij was altijd erg lief voor mij. Ik daarentegen haalde elke keer oude koeien uit de sloot en daar heb ik nu erg spijt van want hij heeft het om die reden ook uitgemaakt. Hij zei dat hij het niet meer aan kon en dat die ruzies teveel werden, dat terwijl wij 2 maanden geleden nog samen op vakantie zijn geweest, en waren we nog super verliefd en zei hij dat hij echt niet zonder me kon. Ik heb al meerdere malen contact met hem gezocht maar hij blijft maar zeggen dat het niet goed gaat komen. Wanneer ik vraag of het nooit meer goed komt zegt hij dat hij dat niet weet. We hebben 3 weken nadat het uit was nog een keer afgesproken en hebben toen ook seks gehad en veel geknuffeld en gekust, maar ook daarna zei hij dat het niet meer goed zou komen. Er was echt iets bij hem geknapt. Toen ik hem diezelfde avond nog appte of hij spijt had van vanmiddag antwoordde hij daarop dat hij dat niet had en een naar gevoel had en verdrietig was. Ook heb ik hem al 100x gezegd dat ik wil veranderen en alles achter ons laten maar ook daar antwoordde hij dat het echt te laat is.



Nu, weer 3 weken verder, hebben we elkaar nog steeds niet gesproken, hij neemt geen contact met me op en ik ook niet met hem. Maar ik hoorde we dat hij het echt niet leuk vond dat het uit was en nog geen ander heeft.



Ik vind dit allemaal zo lastig, moet ik contact met hem opnemen? of wachten ?

Zou hij me vergeten als ik hem met rust laat?



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Het advies is dat je vraagt is niet wat je eigenlijk wilt horen. Maar jullie gaan niet samen oud worden, dat zal iedereen die dit leest denken. Dus laat het los.
Alle reacties Link kopieren
Probeer aan jezelf te werken en ga lekker daten. Als hij ziet dat jij positief bezig bent zal het "jullie" ook goed doen..



Mannen in mijn omgeving zijn naar een relatiebreak eerst meestal gefrustreerd en naar een tijdje komt t gemis en verdriet.
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:24:

Het enige wat mij dus elke keer weer hoop geeft is dat er veel stelletjes om me heen dit ook hebben meegemaakt en nu weer bij elkaar zijn. Ik weet dat dat geen goed idee is, maar toch blijf ik elke keer hoop houden.. wat kan ik daaraan doen? en ja, het was mijn eerste relatieIk ken er niet veel; stellen die na een breuk weer tot een succesvolle doorstart komen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:26:

En ik heb hem beloofd dat ik het niet meer ga doen, die oude koeien uit de sloot halen en ruzie te maken via app. Zou hij daar dan echt niet over nadenken? heeft het dan echt niet gewoon tijd nodig?



Ok, je bent niet tevreden met de antwoorden.



Dan nu wat je graag wil horen:



Ja hij houdt nog súperveel van je en hij wil je heel graag terug, en ga hem maar veel appen en schrijf een brief en koop cadeaus voor hem en dan komt he vanzelf he-le-maal goed. Zeker weten
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:26:

En ik heb hem beloofd dat ik het niet meer ga doen, die oude koeien uit de sloot halen en ruzie te maken via app. Zou hij daar dan echt niet over nadenken? heeft het dan echt niet gewoon tijd nodig?

Je weet pas wat je hebt, wanneer je het niet meer hebt.



Als je nu opeens wél kan veranderen, waarom heb je het niet gedaan in die talloze keren dat je hebt gezegd dit niet meer te doen? Blijkbaar waren die beloften hol, want die heb je ook stuk voor stuk gebroken.



En je respecteert hem en zijn keuze niet als je blijft pushen en trekken om je zin te krijgen dat het weer aan gaat. Je zal moeten beseffen dat jij door je gedrag hebt veroorzaakt dat het uit is. En de enige manier om dit te herstellen is om hiervan te leren en bij een volgende relatie niet meer te doen. Maar dit is uit en blijft uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:24:

Het enige wat mij dus elke keer weer hoop geeft is dat er veel stelletjes om me heen dit ook hebben meegemaakt en nu weer bij elkaar zijn. Ik weet dat dat geen goed idee is, maar toch blijf ik elke keer hoop houden.. wat kan ik daaraan doen? en ja, het was mijn eerste relatieEn die stelletjes zijn al 50 jaar samen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zou hem opgeven inderdaad want zo te lezen heeft hij jou en jullie relatie ook al opgegeven...
Alle reacties Link kopieren
Jouw gedrag heeft hem gesloopt. Jij hebt het kapot gemaakt. En Nee, dat kan jij niet meer repareren. Door jouw gezeik en gezeur en jouw continue ruzie zoeken, jouw irritante gedrag door alles wat hij appt op de meest negatieve manier te interpreteren en daar dan weer over te zaniken en ruzie over te maken en alle andere oude koeien erbij te halen heeft hem gesloopt. Jij hebt hem heel veel pijn gedaan en gedurende al die tijd nooit je aan je valse beloftes gehouden om te verbeteren.



Hij heeft nu liefdesverdriet en probeert om jou zo snel mogelijk te vergeten en uit zijn systeem te halen omdat hij jouw onzin en gezanik en geruzie zat is.



Heb een beetje respect voor die arme man en laat hem ook met rust. Als je nog maar een greintje fatsoen en liefde in je over hebt dan laat je hem met rust en ga je aan jezelf werken zodat je in de toekomst niet nog eens een man de vernieling in helpt door jouw onzekere gedrag, jouw ruzie zoeken en jouw neiging om maar weer terug te komen op zaken die allang niet meer van belang zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken zo goed als geen stel wat succesvol bij elkaar is na een breuk. Wat jouw ex zegt, zei mijn ex ook jaren geleden. Ik was toen heel jong en naief en gek op jou. Wij hadden ook vaak ruzie en ik snapte ook niet waarom het uit was. Nu ben ik 31 jaar en zie ik heel goed dat de relatie niet zo geweldig was als ik dacht. Kortom: stop met jezelf aanbieden, blokkeer hem en geniet van je leven met vriendinnen!
Je eerste relatie die stuk loopt is ook heel erg moeilijk, je hebt er (gelukkig) geen ervaring mee maar als hij zegt dat het niet meer goed gaat komen dan moet je dat aannemen en geen hoop houden.

Hij zal het zeker ook rot vinden dat jullie relatie over is en hij zal je misschien ook wel missen maar dat betekend niet dat hij wil dat het goed komt hè?



Dat jullie 3 weken na de breuk nog seks hebben gehad is ook niet goed, daarmee gaf hij dubbele signalen af en dat is gewoon lastig maar waarschijnlijk is dat gebeurd omdat er wel nog gevoelens zijn MAAR dat betekend niet dat hij opnieuw een relatie met je wil!



Je zult je nu echt moeten herpakken en je leven weer opbouwen. Desnoods stuur je een laatste berichtje met dat je het ontzettend jammer vindt dat het zo gelopen is, dat je hem mist maar dat je hem het beste wenst in de toekomst. Dan laat je toch nog wat horen maar je geeft wel aan verder met je leven te gaan, misschien is dat wel een afsluiting voor je.
Wat is er nu ineens zo dringend?
Ja. Wat een makkelijke vraag. Zeker loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Het laatste dat hij tegen mij zei was: als wij echt bij elkaar horen dan komt het goed, maar de komende maanden moet je daar niet op rekenen
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 17:55:

Het laatste dat hij tegen mij zei was: als wij echt bij elkaar horen dan komt het goed, maar de komende maanden moet je daar niet op rekenenZal daar dus ook niet op blijven wachten meid. Ga verder, leef!
Dus dat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven