2 instagram accounts op 1 telefoon

06-10-2015 15:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er misschien iemand die weet of het op de één of andere manier mogelijk is om 2 instagram accounts te hebben op 1 telefoon, zonder dat je steeds in of uit moet loggen. Ik heb een account voor privé gebruik en één voor bij mijn website.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan niet, naar mijn weten.
Honesty is better than sugar coated lies.
Alle reacties Link kopieren
Wil ik ook wel weten ja, om instagram van de kinderen in de gaten te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:muurbloempje66 schreef op 06 oktober 2015 @ 15:43:

Wil ik ook wel weten ja, om instagram van de kinderen in de gaten te houden.Serieus???
Alle reacties Link kopieren
quote:muurbloempje66 schreef op 06 oktober 2015 @ 15:43:

Wil ik ook wel weten ja, om instagram van de kinderen in de gaten te houden.Als je dat wil doen, dan kun je daar toch gewoon je eigen account voor gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Via Instagram kan het (nog) niet, maar misschien heb je hier wat aan:



http://www.frankwatching. ... instagram-mee-te-beheren/
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 06 oktober 2015 @ 16:02:

[...]



Als je dat wil doen, dan kun je daar toch gewoon je eigen account voor gebruiken?Maar dan zie je niet de prive berichtjes die zijn verstuurd en ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 06 oktober 2015 @ 17:14:

[...]





Maar dan zie je niet de prive berichtjes die zijn verstuurd en ontvangen.Nou misschien moet je je kinderen ook wat privacy gunnen? Ik weet natuurlijk niet hoe oud ze zijn, maar het lijkt me beter als je ze goed voorlicht over de mogelijke gevaren, dan dat je alles op de letter gaat controleren. Dat ga je toch niet bijhouden. Dan gebruiken ze toch gewoon snapchat. En heb je die ontdenkt, dan nemen ze weer iets anders. Voorlichting lijkt me dan beter, maar je kunt natuurlijk wel je kinderen volgen en kijken wat ze publiek het internet op zwengelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik log altijd in en weer uit met mijn accounts, kan ook gewoon op de app, bij instellingen.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 06 oktober 2015 @ 17:18:

[...]



Nou misschien moet je je kinderen ook wat privacy gunnen? Ik weet natuurlijk niet hoe oud ze zijn, maar het lijkt me beter als je ze goed voorlicht over de mogelijke gevaren, dan dat je alles op de letter gaat controleren. Dat ga je toch niet bijhouden. Dan gebruiken ze toch gewoon snapchat. En heb je die ontdenkt, dan nemen ze weer iets anders. Voorlichting lijkt me dan beter, maar je kunt natuurlijk wel je kinderen volgen en kijken wat ze publiek het internet op zwengelen.Hier een combinatie van beide: voorlichting en monitoring of regels worden opgevolgd. Dat is mijn manier van haar (gr8) wegwijs maken op social media.
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 06 oktober 2015 @ 18:02:

[...]





Hier een combinatie van beide: voorlichting en monitoring of regels worden opgevolgd. Dat is mijn manier van haar (gr8) wegwijs maken op social media.En wie zegt dat ik dat niet doe? En ik houd ze in de gaten. Nou zielig hoor, voor hun privacy.
Alle reacties Link kopieren
quote:muurbloempje66 schreef op 06 oktober 2015 @ 20:05:

[...]





En wie zegt dat ik dat niet doe? En ik houd ze in de gaten. Nou zielig hoor, voor hun privacy.Als je nu echt denkt dat ze gepest wordt via social media of lastig gevallen wordt door een pedofile. Maar om nu zomaar met je neus in hun privacy te zitten vind ik echt walgelijk. Alleen als er echt gevaar dreigd te zijn kan ik het wel begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 06 oktober 2015 @ 20:17:

[...]





Als je nu echt denkt dat ze gepest wordt via social media of lastig gevallen wordt door een pedofile. Maar om nu zomaar met je neus in hun privacy te zitten vind ik echt walgelijk. Alleen als er echt gevaar dreigd te zijn kan ik het wel begrijpen.Best naïef. Succes daarmee!
Alle reacties Link kopieren
quote:muurbloempje66 schreef op 06 oktober 2015 @ 20:05:

[...]



En wie zegt dat ik dat niet doe? En ik houd ze in de gaten. Nou zielig hoor, voor hun privacy.Mee eens juist! Onder de 15 hier heen privacy op social media. Ik voedt ze er mee op, maar hou vanaf de zijlijn een oogje in het zeil .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven