Date blijkt getrouwd te zijn

06-10-2015 14:21 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer.



Ik heb al een aantal maanden contact met een man die ik via Internet heb leren kennen. Hij zei al 2 jaar gescheiden te zijn. We hebben een date gehad en van het één kwam het ander. Tot gisteren heb ik hier overigens geen spijt van gehad. We bleven gewoon leuk contact houden en hadden het al over een volgende date. Toch had ik een raar onderbuikgevoel en gisteren is de aap dan uit de mouw gekomen, hij is getrouwd!! En nu weet ik het niet meer... hij is doodsbang dat ik zijn vrouw ga inlichten, maar ik weet het niet... moet ik nu een bom onder een huwelijk gaan leggen waar ook kinderen bij betrokken zijn?



Nog niet gesproken over de leugens... ineens valt heel veel op zijn plek en ik kan niet geloven dat ik zo stom ben geweest om hem op zijn woorden te geloven en dat ik zoveel vertrouwen in hem had.



Wat zouden jullie doen? Spreekt voor zich dat die 2e date er absoluut niet gaat komen! Ik wil niet die tweede vrouw zijn....
Alle reacties Link kopieren
Give the girl a break Globe80.

Een aantal maanden contact is iets meer dan een ONS
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 06 oktober 2015 @ 16:23:

Wat maak je er nou een groot iets van Lady_a.



Je hebt 1 tinder-date gehad en van het een kwam het ander schrijf je. Ik neem aan dat je bedoelt, het was een gezellige avond en je hebt daarna geneukt. Het is dus meer een one night stand dan dat je rustig te werk bent gegaan. Wat ik niet helemaal vind rijmen met dat je schrijft over hoe je mannen niet snel vertrouwd. Dus je hebt weinig vertrouwen in ze maar laat je wel op de eerste date het bed in kletsen. Geeft verder niet, het was vast een fijne avond.

Nu blijkt hij getrouwd. Dan ga je toch gewoon verder daten met een ander.

Het is jouw verantwoording verder niet of hij getrouwd is of niet en het is nou ook niet dat hij er heel lang met jou een dubbelleven op nahield. Jullie hadden zegge en schrijven 1 one night stand. Misschien vlogen de spetters er van af en was je eigenlijk verliefd op hem.

Dan is het even zuur nu en dat is klote.

Toch kun je beter doorgaan met je leven dan hier nu een heel sensatie ding van te maken. Al je vriendinnen erin betrekken, ja die willen bloed zien, die willen soapseries, die willen drama, dus die zeggen wel: bel die vrouw op!

Niet doen.

Ademhalen.

Doorgaan met je leven.+ 1
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 06 oktober 2015 @ 16:23:

Wat maak je er nou een groot iets van Lady_a.



Je hebt 1 tinder-date gehad en van het een kwam het ander schrijf je. Ik neem aan dat je bedoelt, het was een gezellige avond en je hebt daarna geneukt. Het is dus meer een one night stand dan dat je rustig te werk bent gegaan. Wat ik niet helemaal vind rijmen met dat je schrijft over hoe je mannen niet snel vertrouwd. Dus je hebt weinig vertrouwen in ze maar laat je wel op de eerste date het bed in kletsen. Geeft verder niet, het was vast een fijne avond.

Nu blijkt hij getrouwd. Dan ga je toch gewoon verder daten met een ander.

Het is jouw verantwoording verder niet of hij getrouwd is of niet en het is nou ook niet dat hij er heel lang met jou een dubbelleven op nahield. Jullie hadden zegge en schrijven 1 one night stand. Misschien vlogen de spetters er van af en was je eigenlijk verliefd op hem.

Dan is het even zuur nu en dat is klote.

Toch kun je beter doorgaan met je leven dan hier nu een heel sensatie ding van te maken. Al je vriendinnen erin betrekken, ja die willen bloed zien, die willen soapseries, die willen drama, dus die zeggen wel: bel die vrouw op!

Niet doen.

Ademhalen.

Doorgaan met je leven.





Een one night stand is in mijn ogen elkaar één keer zien en nooit weer en niet maandenlang constant contact hebben met elkaar! Tuurlijk ga ik het nu ook niet groter maken dan het nu is, en zoals ik in mijn vorige berichten al zei ben ik niet van plan om vrouwlief in te lichten... toch was en ben ik benieuwd naar jullie meningen of men het wel of niet zou willen weten als ze vrouwlief zouden zijn... daarom ook dit topic ;)



P.s. mijn vriendinnen erin betrekken is wel heeeeel overdreven hoe je dat zegt en ook een beetje een aanname wat he doet.... ja ik heb het ze medegedeeld... Want dat doen we nou eenmaal... Ze hebben hun zegje gedaan en thats it, terug naar de orde vd dag....
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 06 oktober 2015 @ 16:01:

[...]





Hier ben ik het mee eens.



Het is wat anders als jij ziet dat de man van een goede vriendin van je vreemdgaat. Dan vind ik wel dat jij je goede vriendin moet inlichten (al is ook lang niet iedereen dat met mij eens! en worden vrouwen soms boos op 'the messenger' in plaats van de vreemdganger! in mijn geval niet hoor, die vriendin was verdrietig maar dankbaar... maar dat heb ik ook wel eens gehoord).



Maar in dit geval is het echt de verantwoordelijkheid van die laffe leugenaar (naar jou toe én naar zijn gezin toe). En hij zit nu zelf met een schuldgevoel, én is jou kwijt. Voor de kindjes en de vrouw is dit misschien wel beter dan het echt weten.



Bovendien, vaak heeft de vrouw in kwestie heus wel door dat er iets niet pluis is, maar houdt zich liever van de domme. Durft ze de waarheid ook niet onder ogen te zien, met al het drama dat erbij hoort.



Sterkte, je zal je wel flink genaaid voelen (ik heb wel vergelijkbare dingen meegemaakt). En het kan lastig zijn om weer iemand te vertrouwen.

Helaas komt dit wel vaak voor. Mijn vorige baas had zijn vrouw en gezin op die manier belazerd, zelf was hij alleen maar blij met hoe verliefd hij was, het was echt genant. En een nicht van mij is er net achter gekomen dat haar man al jaren een dubbelleven leidt en alles aan elkaar loog. En zo ken ik nog veel meer vreemdgaan-verhalen....



Ik denk dan altijd: waarom bespreek je niet eerst met je geliefde dat je een open relatie wilt??!?!?! En waarom ben je niet gewoon eerlijk tegen die nieuwe vlam?



Als jij terugkijkt, waren er in het begin al signalen? Of een klein stemmetje in je achterhoofd dat zei dat er iets niet klopte, maar dat jij genegeerd hebt? Als je dat uitzoekt en jezelf goed voor ogen houdt, kan dat helpen bij een volgend persoon wel/niet vertrouwen. Nogmaals, sterkte...





Dank je wel voor je bericht, jij verwoord het goed... het is het stukje 'mij genaaid voelen' maar dat is lastig uit te leggen als ik mijn herkenbaarheid niet bloot wil gooien ik wil het absoluut niet groter maken dan het is, maar sommige reacties zijn wel erg kort door de bocht... en dat mag. .. ieder zijn mening ;)



De signalen kwamen pas nadat we gedate hadden maar omdat hij contact bleef zoeken heb ik dat idd een beetje genegeerd maar het is altijd blijven hangen.... uiteindelijk zijn toen alle leugens gekomen...



Maar we vallen, staan weer op, ademen goed in en uit... en in zoiets zal ik niet meer snel trappen; )
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 16:42:

[...]



Een one night stand is in mijn ogen elkaar één keer zien en nooit weer en niet maandenlang constant contact hebben met elkaar!



.



ik denk dat je hier lering uit kunt trekken: niet maandenlang contact met een man hebben en maar 1 date.



tinder is een prima middel om ook een relatie op te doen, zo blijkt uit een aantal verhalen, tis maar hoe je het gebruikt.



dus eerst contacten, dan bellen, dan eens afspreken (op neutraal terrein) en dan nadat je iemand als persoon wat beter hebt leren kennen, ga je op fysiek terrein ook wat verder.



als je slecht signalen oppikt dus niet op de eerste date met iemand het bed in. kans is groot dat je dan er een kater aan overhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik zou het dus wel zeggen.... Ik zou het willen weten als mijn man buiten de deur wipt...
Zou je dat serieus willen horen van de ons van je vent? Dus dat een wildvreemde vrouw je opbelt of pb-t en je dan vertelt dat ze het met je vent heeft gedaan? Als ik mijn man zou vertrouwen zou ik zo'n dame niet eens serieus te nemen en niet te woord staan danwel deleten.



En als ik 'm toch al niet zou vertrouwen, dan wist ik het zelf al en dan had ik 'm dat al lang voor de voeten gegooid. Dus nee in beide gevallen wil ik niks met dat hele mens te maken hebben. Ik heb dan met mijn vent te schaften, niet met zijn ons.
Alle reacties Link kopieren
Dat hele mens is net zo goed slachtoffer....

Ze (ook ik) wist namelijk niet dat de (jouw?) man getrouwd is.

Maar gelukkig hoeft DAT hele mens niet iedere nacht naast de man te slapen die z'n piep net in dat hele mens heeft gehad!
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk. Ik zou het zeker willen weten als bedrogen vrouw zijnde.



Aan de andere kant zijn er wel kinderen bij betrokken.



Kun je hem niet zeggen dat hij twee weken de tijd heeft om het zelf te vertellen, anders doe jij het. Of je dat echt doet hoeft hij natuurlijk niet te weten.
Ab imo pectore
Slachtoffer? Na 1 wilde nacht? Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.



Ik vind het inderdaad helemaal niet zo nobel om de vrouw van je ons in te lichten. Het lijkt me erg sterk dat je motieven om het leven van een gezin op zijn kop te zetten loepzuiver zijn.



Overigens noem ik haar in dezelfde post vrouw en dame.
Alle reacties Link kopieren
Whatever made@kate.

To zegt toch ook dat ze het (vooralsnog) niet doet. Ik heb het ook niet gedaan al had ik tig wilde nachten en maaaaaanden de hele dag intensief contact met mijn prachtige leugenachtige exemplaar.

En ja, wij zijn slachtoffers. Ons werd een worst voorgehouden die eigenlijk alleen voor moeder de vrouw hoort te zijn.

Geen slachtoffers in de grote zin van het woord maar wel genaaid. En dat wil ik alleen als ik er zelf ook van mag genieten
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelief20 schreef op 06 oktober 2015 @ 20:29:

Whatever made@kate.

To zegt toch ook dat ze het (vooralsnog) niet doet. Ik heb het ook niet gedaan al had ik tig wilde nachten en maaaaaanden de hele dag intensief contact met mijn prachtige leugenachtige exemplaar.

En ja, wij zijn slachtoffers. Ons werd een worst voorgehouden die eigenlijk alleen voor moeder de vrouw hoort te zijn.

Geen slachtoffers in de grote zin van het woord maar wel genaaid. En dat wil ik alleen als ik er zelf ook van mag genieten Thanks madelief
Alle reacties Link kopieren
ik zou het willen weten als mijn vent dit deed, en daar komt bij dat als hij hiermee wegkomt, hij er waarschijnlijk nog veeeel vaker mee gaat wegkomen ook.... en dan zijn er nog veel meer ' slachtoffers'
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel zijn vrouw inlichten.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven