"Minnaar", deel 30 alweer.

17-09-2015 15:48 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proost!









Al 29 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Nee dat had je vast gemerkt. Wel bizar, een getrouwde man met minnares wordt homo
Alle reacties Link kopieren
Was dit de muziekliefhebber, Look?



Ik snap m wel hoor. Mannen zijn toch ook gewoon lekker?
...
Klopt Rooss!

Ik snap hem ook, maar dan kan hij toch nog wel gewoon blijven delen? Zó egoïstisch
Haha Look! Hoe zit het met zijn crush dan, is die wel into vrouwen (geweest)?
Haha nieuwnote..., you rock!
quote:pluisvrouw schreef op 06 oktober 2015 @ 21:38:

Haha nieuwnote..., you rock!

En dat is je enige bijdrage op dit topic? Popcorn erbij?



Marana, geen idee. Niet echt over gehad. Hij was meer vol van ehm... andere features zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Kan dus wel in het echt, niet alleen in films, van getrouwd naar minnares naar homo... wauw..
Mwah, bisexueel denk ik.



Gelukkig zijn er nog meer minnaars op aarde!
Alle reacties Link kopieren
Das waar, gelukkig wel..
Zondag hele dag gedate,we zouden komend weekend weer maar kreeg vanmiddag een appje dat het weekend veeel te ver weg is :-)

Ben beetje ziekjes(maar niet ziek genoeg) zegt ie, ga jij maar vast lekker op bed liggen,ik maak je wel wakker met kopje thee,ik lig op bed!!
Zo zonde, die talentvolle mannen die goed kunnen likken en ineens voor de mannen zijn. Maar goed, als er daardoor ineens een mmv inzit, mag het van mij.



Ik word weer bestookt met foto's van zeegroen water en zeilboten die 8 knopen per uur varen. Ik doe toch iets verkeerd, want ik zit thuis op de bank.
Oh dat lijkt mij zo raar,dat ze in eens in to de mannen zijn.

Wel leuk dat er evt nog een trio uit kan rollen!
Alle reacties Link kopieren
Dames, wat gaan jullie snel hier, nauwelijks tijd om alles bij te benen



Even een praktische vraag; waar spreken jullie eigenlijk met je minnaar/minnares af? Boeken jullie iedere keer een hotel? (ik vond deze website, zou wel eens handig kunnen zijn omdat de meeste van ons waarschijnlijk alleen overdag op werkdagen kunnen afspreken). Ik las hier dat er iemand seks in de bosjes had en een ander in een toilet haha, ik snap dat dit super spannend is maar ik zou juist extra lang in bed willen liggen en genieten van elkaar, lekker kletsen, knuffelen samen douchen . Al begrijp ik dat iedere keer een hotel nemen niet te betalen Is als je elkaar iedere week (of nog vaker) ziet en in die situatie heb je natuurlijk ook niet iedere keer de hele dag tot je beschikking.

Hebbrn jullie nog andere tips? Bij elkaar thuis afspreken is natuurlijk een no go.
Ik boek bij voorkeur wel een hotel, maar mijn datefrequentie ligt lager dan 1x per maand. Dan is het leuk en wil je er graag iets speciaals van maken, iets waar je naar toe kunt leven. Als we tussendoor afspreken is het vaak niet veel meer dan ook kop koffie.
Hier ook alleen maar hotel. Maar net als Orange date ik hooguit eens in de 6-8 weken. En dan wil je er inderdaad iets speciaals van maken. Tussendoor afspreken doe ik niet.



Flauw dat je niet in hetzelfde schuitje zit Orange!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer even.

Lees nog steeds fanatiek mee.

Op minaar gebied alles heerlijk in balans. Ga dit jaren volhouden 😊.



Wij hebben bos date's , auto date's ( maar dat is behoorlijk behelpen ) gehad

En spreken tegenwoordig regelmatig af in een club.

Heerlijk relaxd daar en alle tijd voor elkaar .

Voor ons de ideale plek om uren van elkaar te genieten
Ik zit in de en nee, dat zou ik natuurlijk niet moeten hebben, onzekere wachtmodus. Eigenlijk nadat ik toch maandag even een appje had gestuurd met druk? waarop hij antwoorde ja, eigenlijk te. en ik weer iets heel filosofisch terug appte nadat hij zei dat alleen tevreden echt niet kon, dat ik graag tevreden wilde zijn met tevreden dat dat eeuwige gezoek naar beter en meer me ook niet gelukkiger maakte... etc. is het dus nu al dagen stil

2 dagen dus en dat is eigenlijk nooit.. nou ja, ik ben weer de hort op vandaag dus zal genoeg afleiding hebben.
Hera wat lastig dat je niks meer hoort, ik hoop dat wat afleiding vandaag werkt voor je.



Oja afspreken kan hier gewoon thuis omdat ik single ben.

Dus wij kunnen uren in mijn bed liggen genieten zo vaak wel willen,wat een luxe eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Wow Jillinada, beter! En het kost geen drol haha
En de buren Jilli?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontwikkelingen!



Ik moet soms zo om jullie verhalen lachen En ik zou ook wel een volgekreunde voicemail willen van minnaar. verder heb ik niet te klagen hoor, hij geeft me weer volop aandacht. Verlangen is enorm en vrijdagmiddag ga ik hem gelukkig weer zien.



juist de 40+ minnaars zijn de lekkerste vind ik. Zelfverzekerder en houden veel langer vol. Ik heb in mijn korte minnaressencarriere nu al zoveel geleerd van de 4 mannen waar ik van genoten heb...



Gisteren gebeurde er wel iets confronterends. Ik had een tof, bijzonder zakelijk succesje (mooie nieuwe klus) en toen heb ik het eerst met minnaar gedeeld en daarna pas met vriend. Dat was wel (weer) een eyeopener hoe belangrijk minnaar nu voor me is. Fout, alarmbellen alles. Maar ik wil er niet mee stoppen. En dus bereid ik me zo goed en kwaad als het gaat voor op die ongelofelijke blaren waar ik ooit op moet zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 07 oktober 2015 @ 14:04:

En de buren Jilli?

Wat is daarmee?

Er zijn hier heel wat mannen gekomen (pun!!) en weer gegaan. Wat kan mij de buren schelen?
...
Alle reacties Link kopieren
@beterdanooit: heel herkenbaar, ik deel eigenlijk allles eerder met mijn minnares, ben de hele dag met haar op de app. Mijn vrouw spreek ik 's avonds thuis wel weer.
quote:Spinsels schreef op 07 oktober 2015 @ 08:14:

Op minaar gebied alles heerlijk in balans. Ga dit jaren volhouden 😊.



Hoop het voor je.





BDO goed dat je die eyeopener zag, en dat je weet dat er gedoe gaat komen. Kun je jezelf er al een beetje op voorbereiden. Wil je evt met deze minnaar verder? Of is de eyeopener vooral dat je nr 1 dus niet meer zo belangrijk is?
quote:Dauste schreef op 07 oktober 2015 @ 14:37:

@beterdanooit: heel herkenbaar, ik deel eigenlijk allles eerder met mijn minnares, ben de hele dag met haar op de app. Mijn vrouw spreek ik 's avonds thuis wel weer.

Maar bespreek je dan dat alles ook weer met je vrouw?

Ik deelde de hele dag door werkelijk alles met mijn minnaar en steeds minder thuis. Was toch wel extra goeie bom onder het huwelijk zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven