Mode & Beauty alle pijlers

Piercings

06-10-2015 21:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een helixpiercing en 2 gaatjes bij m'n oorlel aan allebei de kanten. Ben benieuwd of jullie piercings hebben en het pijn deed en wat jullie ervaringen daarbij zijn en/of nog van plan zijn om er 1 te gaan zetten en zoja waar? Brand maar los.
Ik had een navelpiercing, van m'n 16de tot mijn 20ste ongeveer denk ik. Vond het tijd om volwassen te worden Ik vond de piercing horen bij mijn tienerjaren. 2 gaatjes in elk oor, maar ik heb eigenlijk altijd maar 1 paar oorbellen in.
Navelpiercing. Al 20 jaar, kan er geen afscheid van nemen. Piercings in mijn uren, kleine diamantjes. En een clithood piercing en die deed verrekte veel zeer. Zou die nooit weer zetten.
Mijn eerste was een helix, die bleef ontsteken. Eruit gehaald en opnieuw gepierced, maar weer hetzelfde verhaal dus die is eruit. Mijn 2e en 3e waren mijn lippiercing en navelpiercing (allebei tegelijk gezet). Die heb ik nogsteeds, lippiercing heb ik er wel uitgehaald.

Mijn 4e was een neuspiercing, ook deze genas niet waardoor ik er nu dus achter ben dat ik gewoon geen piercings in mijn kraakbeen verdraag :(. Mijn 5e was een tongpiercing, ook die heb ik nogsteeds. En mijn 6e heb anderhalve week geleden laten zetten, een tepelpiercing



Oor, lip, neus en navel waren wel te doen maar tong en tepel waren echt heel erg pijnlijk. i piercings, maar wel in de mate waarbij het niet botst met mijn werk. En ik kan ze er altijd uithalen als ik ze niet meer mooi vind, meteen de reden dat ik geen tattoo's heb .
Alle reacties Link kopieren
Vier ringetjes per oorlel, vijf helixpiercings met ringetjes rechts (dus een oor vol ringetjes, kleintjes, tegen de huid aan), links een industrial en een ringetje door mijn neusvleugel.



Op de planning staan een conch, aan allebei de kanten, traguspiercing wss ook allebei de kanten, misschien tepels en misschien een septum.
Ik heb er op dit moment nog maar 3, in m'n neus, tong en helix. Ook heb ik m'n oorlellen gestrechted maar dat tel ik niet echt als piercings. Ik heb ook m'n tepels, navel en wenkbrauw gepierced gehad maar die zijn er inmiddels uit. M'n tepels en navel bleven ontsteken en m'n wenkbrauwpiercing is eruit gegroeid.



De pijnlijkste waren toch echt wel mijn tepelpiercings.



Heb toevallig vanmiddag in de tattooshop nog staan twijfelen of ik er 1 in m'n lip zal nemen.
Alle reacties Link kopieren
Gehad:

Navelpiercing

Clithoodpiercing

Ringetje bovenin oor

Neuspiercing

Tongpiercing



Nu:

2 oorbellen aan beide kanten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een helix, maar die ging steeds ontsteken dus die heb ik eruit gehaald.

Later in mijn andere oor een helix laten schieten en dat ging wel gewoon goed, dus die heb ik nog steeds.

Ga binnenkort voor een micro dermal anchor in mijn linkerarm.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Navel en neusring. In mijn rebelse tienerjaren heb ik beide oren lek gestoken. Dat was toendertijd een vreemdsoortige hobby van mij en een klasgenootje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tepelpiercing en ik wil binnenkort nog een intiempiercing, ben er nog niet helemaal uit welke het wordt. En daarnaast heb ik nog 'gewone' oorbellen. Ik wil ook nog een keer wat extra's daar laten doen.
Voorheen een navelpiercing, die is er nu uit. Wat ik wel nog heb is een helix in mijn linkeroor. Ik twijfel nog over een conch in mijn rechteroor.
Heb in beide oren 2 gaatjes, gebruik 1 per oor. Draag dagelijks oorringen.

(1 paar gaatjes laten zetten en 1 paar gaatjes zelf gezet in mijn puberjaren.)



Tongpiercing plusminus 5 jaar gehad.



Wenkbrouwpiercing plusminus 1,5 jaar gehad.



In mijn huidige leven en bij mijn huidige werk passen piercings anders dan gaatjes in oorlellen niet meer. Denk met plezier terug aan de tijd waarin ik de piercings had, en ben tegelijkertijd blij dat ik ze heb verwijderd. Gaatjes dichtgegroeid.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er vroeger best veel. Inmiddels alleen nog twee oorbellen aan elke kant en een industrial rechts. Ik zou er wel meer willen maar voor mijn werk moet ik er representatief uitzien en met sporten is het ook niet handig. Ik doe aan vechtsporten en dan moet je je piercings er voor elke training uithalen, dat is nu al veel gedoe en ik ben te lui om dat met nog meer metaalwerk te doen.



Mijn industrial maakt trouwens heel wat los bij de mensen . Ik draag mijn haar vaak los, dus dan zie je 'm niet meteen, maar als ik mijn haar achter mijn oor duw valt hij opeens wel op. Werkelijk iedereen wil 'm vervolgens van dichtbij bewonderen. Zelfs oude dametjes in de trein en mijn baas op kantoor. Meestal zijn de reacties wel positief, trouwens. Dat mag ook wel, het deed godvergeten veel zeer om 'm te laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou graag een helix, maar mijn gewone gaatjes zijn 3 keer gaan ontsteken dus het leek me niet zo'n goed plan.



Onlangs een tepelpiercing laten zetten. Ging eigenlijk alleen even heen voor info, maar de piercer + salon maakten zo'n goede indruk dat ik na 20min met piercing buiten stond. Twijfelde al een half jaar erover en was wel doodsbenauwd. De pijn viel 100% mee, alleen daarna vond ik het schoonmaken wel eng en de zeep prikte best. Ben er nu super blij mee
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
1 oorbellen

2 in het kraakbeen 2 oorbellen en in dat flapje bij je oor die is eruit gegroeid

3 navel piercing

4 beide tepels

5 micro dermal

6 clithood piercing.



Nu alleen nog tepels navel en clithood piercing.



Wil er graag nog een maar geen micro dermal en niks in mijn gezicht dus er blijft weinig over.
Alle reacties Link kopieren
Op het moment :

Helix

Tragus

2x 8 mm stretched(oren)

Tepel

Septum





Lip en tongpiercing zijn er al een tijd uit.



Ik ben nu klaar met piercen.
Ik had tong ( is eruit gegroeid)

Had tepels( kids/ borstvoeding, dus eruit)

Had dat oor fliepje, en bovenkant oor.



Heb: neus, lip, navel, intiem, oren, plus tweede gaatje



Pijnlijke was denk ik tong, of lip.



Navel en intiem waren een eitje.



Maar ik laat qua pijn liever tattoos Zetten
Alle reacties Link kopieren
Tong, navel, helix

Zit te twijfelen over een tragus.

Verder elk oorlel 3 gaatjes maar heb er maar in 1 een oorbel.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Poeh, heb er nogal wat gehad en heb er nog enkele.



Navelpiercing gehad, na 10 jaar verwijderd omdat hij uit aan het groeien was.

Tepelpiercings, 3 keren rechts laten zetten, 2 keren links laten zetten, allemaal ontstoken of uitgegroeid.

Tongpiercing heb ik al 13 jaar.

Neuspiercing, heb ik al 14 jaar.

Tragus piercing, heb ik al 12 jaar.

Wenkbrauwpiercing, 2 keren laten zetten, beide keren uitgegroeid.

Simpele gewone oorbellen, in 1 oor 4 gaatjes waarvan nog 1 in gebruik en andere oor 3 gaatjes waarvan nog 1 in gebruik.



Verder heb ik boven mijn linkerborst sinds 1,5 jaar een dermal anchor.



Dat is het volgens mij allemaal wel haha. Ben nu 33 jaar en met piercings ben ik wel klaar ondertussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cerulli schreef op 06 oktober 2015 @ 21:38:

Ik had er vroeger best veel. Inmiddels alleen nog twee oorbellen aan elke kant en een industrial rechts. Ik zou er wel meer willen maar voor mijn werk moet ik er representatief uitzien en met sporten is het ook niet handig. Ik doe aan vechtsporten en dan moet je je piercings er voor elke training uithalen, dat is nu al veel gedoe en ik ben te lui om dat met nog meer metaalwerk te doen.



Mijn industrial maakt trouwens heel wat los bij de mensen . Ik draag mijn haar vaak los, dus dan zie je 'm niet meteen, maar als ik mijn haar achter mijn oor duw valt hij opeens wel op. Werkelijk iedereen wil 'm vervolgens van dichtbij bewonderen. Zelfs oude dametjes in de trein en mijn baas op kantoor. Meestal zijn de reacties wel positief, trouwens. Dat mag ook wel, het deed godvergeten veel zeer om 'm te laten zetten.Dat is met gevechtssport inderdaad niet handig nee, alhoewel ik er zelf ook op zit . Ik haal me helix er nooit uit, gaat redelijk goed met trainen moet ik zeggen, nog geen onstoken oor gehad . Wel leuk dat mensen je willen bewonderen om het van dichtbij te willen bekijken en vooral de oude dametjes haha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tongpiercing heb ik al ruim 12 jaar en dat was korte pijn tijdens het zetten. Heb twee jaar terug ook enkele maanden een piercing achter in mijn nek gehad maar die groeide er helaas uit. Vind dat nog steeds jammer... Dat deed overigens geen pijn tijdens het zetten.
Alle reacties Link kopieren
Gehad:

- navel

- tong

- neus

- labret



Momenteel:

- oren gestretched tot 8mm
Alle reacties Link kopieren
1 Helix

1 wenkbrauw

oorbellen





quote:Troelalaaaa schreef op 06 oktober 2015 @ 21:36:

In mijn huidige leven en bij mijn huidige werk passen piercings anders dan gaatjes in oorlellen niet meer. Denk met plezier terug aan de tijd waarin ik de piercings had, en ben tegelijkertijd blij dat ik ze heb verwijderd. Gaatjes dichtgegroeid.



Die snap ik niet helemaal...!?



Keuzes, ja. op enig moment wilje misschien vanuit levensfasen en of levenswijheid geen piercings meer, maar je werk? Anders dan veiligheid en hygiene geloof ik dat er geen enkele reden is om piercings niet te dragen.



Ben ooit eens afgewezen bij een sollicitatie. hun motivatie: Ik was absoluut de beste kandidaat, en sloot ook zeer goed aan bij de rest van het team, echter het feit dat ik zichtbare piercings had maakte mij ongeschikt omdat ik niet representatief was voor de betreffende firma. Uiteraard konden ze er uit, maar ze wilden niet het risico lopen dat ik op een dag op mijn werk kwam en ik was mijn piercings vergeten uit te halen.

Ik heb het betreffende bedrijf voorgesteld om voor de volgende vacature maar personeel te werven in Noord Korea, omdat iedereen daar er het zelfde uit ziet.

Volgens het anti-discriminatiebureau overigens, ging dit bedrijf met zijn motivatie wel erg op en over het randje van de wet. Heb er geen zaak van gemaakt, maar toch.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:misschelsea schreef op 06 oktober 2015 @ 22:52:

[...]

Dat is met gevechtssport inderdaad niet handig nee, alhoewel ik er zelf ook op zit . Ik haal me helix er nooit uit, gaat redelijk goed met trainen moet ik zeggen, nog geen onstoken oor gehad . Wel leuk dat mensen je willen bewonderen om het van dichtbij te willen bekijken en vooral de oude dametjes haha.

Ja,ik heb altijd een gespreksonderwerp bij de hand. Mensen verwachten het vaak ook niet van me omdat ik er (zeker als ik aan het werk ben) niet alternatief uitzie.



Ik vind het overigens geen enkel probleem om voor mijn werk concessies te moeten doen op uiterlijk gebied. Ik ben nooit afgewezen om mijn piercings, misschien zou ik er anders over denken als het wel zo was. Ik ben al lang blij dat ik geen uniform aan hoef, dat lijkt me zo saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in totaal 11 piercings en nog steeds plannen voor meer. Ik vind het verslavend. Zelfs de kraakbeenpiercings die ik heb (en die 9 maanden kosten om te genezen) blijven leuk. Ik heb overigens een gewone kantoorbaan en lang haar, dus weet mijn hevig gepiercte oor altijd goed te verbergen.
Honesty is better than sugar coated lies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven