Blijf een zwak voor hem houden

05-10-2015 11:30 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een man, waar ik een zwak voor heb.

Ken hem echt al heel erg lang. 7 jaar geleden werd ik in eens verliefd op hem. Dat gevoel is nooit echt weggegaan. Zodra ik hem zie heb ik weer knikkende knieen en vlinders in mijn buik.

Ik wou en wil nog steeds niet verliefd op hem zijn. Hij is namelijk 20 jaar ouder, is gerouwd en heeft kinderen. Zijn kinderen zijn iets jonger dan mij. Ik noem hem even Henk.

Henk en ik hebben altijd wel heel goed kunnen opschieten. Vind hem lief en grappig. Als we elkaar tegen kwamen trokken we altijd naar elkaar toe. Hadden het dan altijd heel gezellig. Ik wou van mijn gevoel voor hem af. Ben hem wat gaan ontlopen. Dat niet altijd kon. Als ik hem tijden niet zag, verdween het gevoel voor hem. Maar zodra ik hem weer zag was het gevoel er weer. Maar toen ik hem een tijd niet zag leerde ik mijn ex kennen. Ik hield echt veel van mijn ex. Als we samen Henk tegen kwamen, kwam toen ook weer het gevoel voor Henk terug. Dat vond ik altijd raar. Henk en ik bleven altijd op feetjes elkaar opzoeken, hadden het dan weer gezellig. Ondanks dat zijn vrouw en mijn toen nog vriend er ook waren. Henk en ik zaten ook altijd wel wat aan elkaar te friemelen. Zins een paar maanden ben ik vrijgezel. Had Henk de laatste 2 jaar niet meer gezien. Tot afgelopen vrijdag. Jullie kunnen het wel raden. Dit keer hadden we het te gezellig, hebben voor de eerste keer gezoend. Hij is nog steeds getrouwd. Ik wil van mijn gevoel voor hem af.
ik maakte dus geen grapje dat je het tegen hem moet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte wel een grapje dat ik dat zal vragen.



Maar ik ga wel met hem praten.
quote:Lady-Diva schreef op 06 oktober 2015 @ 15:30:

Wees niet bang ik ga dat niet aan hem vragen.

Maar de eerst volgende keer zal ik proberen om met hem te praten. Al weet ik niet of ik hem voor april nog tegen kom.

Ga er wel van uit dat hij op de bruiloft komt.

In tussen tijd ga ik mij op leukere dingen richten.Volgens mij is het advies om juist níet meer met hem te gaan praten. Gewoon geen Henk meer.
Waarover ga je praten dan? Als je je gevoel gaat benoemen, voed je het alleen maar. Gewoon. Geen. Henk. Meer. Hij is al bezet. Hij mag dat dan vergeten zijn, jíj hoeft dat niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Wil hem vertellen dat ik geen zin meer heb om zou met elkaar om te gaan. Dat kan toch wel?

En dan is het doei doei Henk!
quote:Hunniebunnie schreef op 06 oktober 2015 @ 21:18:

Gewoon. Geen. Henk. Meer. Hij is al bezet.

alles kan stuk he

maar goed, als henk een goede relatie met zijn vrouw heeft, is to natuurlijk geen bedreiging.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ga ik er maar van uit dat zijn relatie goed is. En ik ben voor het plezier.

Moest gewoon mijn ogen eens goed open doen. Lucht toch wel even op om hier van mijn af te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Diva schreef op 06 oktober 2015 @ 22:28:

Wil hem vertellen dat ik geen zin meer heb om zou met elkaar om te gaan. Dat kan toch wel?

En dan is het doei doei Henk!

Hahah..jij overschat jezelf een beetje..niet erg hoor.



Maar alleen jij krijgt hier last mee, niet hij..

.

Hallo Henk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Henk is terug en hij is erg!

En ik ben ook slecht.



Ben hem in korte tijd weer twee keer tegen gekomen. En ik kan er gewoon niets aan doen dat ik hem leuk vind.

Toen ik hem de eerste avond tegen kwam, had ik besloten om hem te negeren. Maar dat ging niet zo als ik gedacht had.

Opgeven moment werd het het toch wel weer gezellig en hij begon weer wat de friemelen en wou me zoenen. Ik hem afweren. En ik heb hem gezegd dat ik hier geen zin in had. Hij deed net alsof hij mij niet snapte. De hele avond toch telkens last van hem gehad. Maar toen niets gebeurd,



Twee de avond dat ik hem tegen kwam, was ik weer zwak. En heb ik wel weer met hem gezoend.

Nu kijk ik erg tegen de bruiloft in april aan om waar hij ook heen gaat.
Alle reacties Link kopieren
3 woorden voor je, HIJ IS GETROUWD!!

Negeer hem gewoon op die bruiloft, ga gezellig bij andere mensen zitten en heb het daar gezellig mee. Dan weet je zeker dat het niet weer uit de hand loopt.
Weet je, domme doos, jij verdient gewoon een Henk.
Alle reacties Link kopieren
bah een henk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 16 februari 2016 @ 14:31:

bah een henkJa hee, ik hoef er ook geen hoor. Maar ik ga dan ook niet met vreemdgaande echtgenoten staan friemelen
Alle reacties Link kopieren
Je bent een domme en naieve vrouw. Waar om wil je dit zijn gezin aandoen? en dat gezwets over gevoelens en verstand.. dit laat jezelf toe. ik hoop dat zijn vrouw erachter komt en jouw flink op je bekje slaat.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een domme en naieve vrouw. Waarom wil je dit zijn gezin aandoen? en dat gezwets over gevoelens en verstand.. dit laat jezelf toe. ik hoop dat zijn vrouw erachter komt en jou flink op je bekje slaat.
Alle reacties Link kopieren
En waar is de vrouw van Henk, wanneer jullie aan het friemelen zijn???!!! Je moet gewoon van een getrouwde vent afblijven, maakt niet uit of je hem leuk vindt of niet. Zoek hem niet op en ga bij je eigen vrienden zitten. En zoals eerder al gezegd: wat zullen jullie over de tong zijn gegaan. Dat niemand jullie op je walgelijke gedrag heeft gewezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken zelf ook een Henk. Ben helaas ook grenzen over gegaan met deze Henk. En ik had voorgangers ook. Nu gaat deze Henk weer naar de volgende prooi. Ik zou haar graag dit topic willen laten lezen...

Henk denkt dat ie alles kan maken. Als ik het over kon doen zou ik niet mee gaan en Henk lekker in zijn sopje laten gaarkoken. Ik hoop dat jij dat wel kunt. Het leidt namelijk tot niets. Alleen tot die paar leuke nachten, maar die kan je ook met een vrijgezelle Hans, Herman of Harry beleven.

Let it go.

Hoe moeilijk het ook is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven