Alleen slapen op een matras?

06-10-2015 22:31 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat slecht voor je? Ik slaap alleen op een matras (geen bed) het is een tweepersoons matras maar ik vind het fijner zo...is dat slecht voor je rug?
Alle reacties Link kopieren
In Korea slapen / zitten / leven ze ook op ( hele dunne ) matrasjes op de grond, maar daar wordt al eeuwenlang de vloer verwarmd.

( Ondol )
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang op ge grond geslapen. Wel matras op een pallet. Nooit ergens last van gehad. Spijt dat ik een boxspring heb gekocht. Ik vind een bed gewoon niet mooi.
Ik heb ook jarenlang alleen op een matras geslapen, sliep prima en werd zonder rugpijn iedere ochtend wakker. Ik heb ook nooit mijn matras rechtop gezet, maar dat komt ook omdat ik dat niet wist.
Ik heb ook wel eens iets groots van marktplaats gekocht dat niet in mijn auto paste, ik heb toen gezegd: voor een paar euro extra wil je het dan brengen en dat kon, mensen willen er soms heel graag vanaf als het een sta in de weg is, of ze willen gauw het huis veranderen dus gewoon proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paleviolet schreef op 06 oktober 2015 @ 22:39:

Mijn bed is kapot, dus ik haal elke avond de matras er af, slaap op de grond, en leg 's ochtends de matras weer op het bed zodat ik gewoon in de slaapkamer kan lopen zonder mijn nek te breken.

Het gaat, maar je moet wel een oplossing hebben om de matras te laten luchten.Wat is er kapot aan? Is toch vast wel te maken lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen last hebt van je rug o.i.d., dan prima zo. Leg je matras op 2 goedkope bedbodems van een tientje ofzo per stuk bij Ikea en je ligt al een stuk beter plus dat je matras kan luchten aan de onderkant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven