Verkracht onder invloed

01-10-2015 19:51 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_212833 wijzigde dit bericht op 17-11-2015 19:19
Reden: Wil diet niet meer getoond hebben
% gewijzigd
Gelukkig zijn zonder zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Struggleofmelody schreef op 05 oktober 2015 @ 20:59:

Ik wou gewoon meteen behandeld worden. Ik ben bang dat ik een ziekte heb. Iets ernstigs zoals HIV.....



En snel testen is zinvol omdat?

Dat incubatietijd voor hiv is enkele weken tot maanden, dat is de reden dat de GGD je laat wachten. Zonde van hun tijd om het nu al te doen, de uitslag zou immers fake zijn. Daarnaast: stel je hebt hiv, ik geloof niet dat er een middel is dat dit geneest, dus te laat is het sowieso.



Maar echt serieus: jij maakt je druk om een beetje geld spenderen aan een soa-test? Doe even normaal, het gaat om je gezondheid hoor! Die je zelf te grabbel hebt gegooid.
Nope. Verkrachting is nogal een ernstig delict dus ik sta vierkant achter wat ik heb gezegd. En het is ook echt zo dat je zsm onderzocht moet worden. Hiv test kan ook later, eerst alle andere soa's zoals chlamydia wat veel voorkomt. Het zijn je voortplantingsorganen. Niet slordig mee omgaan. En doe wat jij wilt doen, laat je niks wijsmaken door anderen, ook niet door mij. Het is jouw leven namelijk. Ik kan je alleen mijn mening geven. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik geloof helemaal niks van je verhaal. Je komt zo ongeloofwaardig over.. Vooral nu jij je druk maakt over de kosten van een test!



Ik hoop dat je hier sterker uitkomt, los van wat je hiermee gaat doen.
Ook alle andere SOA's dan HIV hebben een incubatietijd van 2-4 weken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 05 oktober 2015 @ 23:52:

Nope. Verkrachting is nogal een ernstig delict dus ik sta vierkant achter wat ik heb gezegd. En het is ook echt zo dat je zsm onderzocht moet worden. Hiv test kan ook later, eerst alle andere soa's zoals chlamydia wat veel voorkomt. Het zijn je voortplantingsorganen. Niet slordig mee omgaan. En doe wat jij wilt doen, laat je niks wijsmaken door anderen, ook niet door mij. Het is jouw leven namelijk. Ik kan je alleen mijn mening geven. Sterkte.

Dan moet je het ook brengen als een mening. En niet als een vaststaand feit.

En voortaan even de bronnen checken.

Denk je dat ze zomaar wat doen bij de GGD? Dat ze voor de lol roepen dat je drie weken moet wachten voor je kunt testen?

https://www.soapoli-online.nl/alles-over-soa



Ik vind dat je TO nogal wat aanpraat. Het zou onvolwassen zijn als ze geen aangifte doet. En ze moet niet miepen?
Kan me niet bommen, nee. Wat anderen van mijn advies vinden. Niet in dit geval. Maar To mag zelf beslissen, volgens mij, ze is meerderjarig. En ze kan zelf ook googelen, wie niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 06 oktober 2015 @ 00:21:

Kan me niet bommen, nee. Wat anderen van mijn advies vinden. Niet in dit geval. Maar To mag zelf beslissen, volgens mij, ze is meerderjarig. En ze kan zelf ook googelen, wie niet?



To mag inderdaad zelf beslissen maar niemand was erbij. Bovendien ken ik geen mensen die spijt hebben van sex met een vreemde na wat pillen. Als je pillen geslikt heb kom je namelijk niet veel verder dan "dit is fantastisch, dit voelt allemaal zo lekker, dit is allemaal precies hoe het moet zijn".



Ze zegt ook dat ze niet weet wat er in de tussentijd is gebeurt, wat ze heeft gezegd of gedaan. Voor hetzelfde geld leek het alsof to wel wilde, reageerde die kerel daarop en staat straks de politie op de stoep omdat hij een verkrachter zou zijn. Ik ben het met je eens dat verkrachting ernstig is maar met wat pillen op en wat gaten in je geheugen is het allemaal niet zo zwart/wit als dat je het nou doet overkomen. Het is niet alsof ze midden in de nacht met grof geweld van haar fiets is gerukt.



To was niet zo verstandig maar ze hoeft niet meer mensen in haar eigen stommiteiten mee te slepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roesra23 schreef op 05 oktober 2015 @ 23:54:

Sorry, ik geloof helemaal niks van je verhaal. Je komt zo ongeloofwaardig over.. Vooral nu jij je druk maakt over de kosten van een test!



.





Ik geloof er ook niks van maar ach..wel vermakelijk om te zien hoe onnozel iedereen is

en al 23 pagina's in herhaling valt. Er wordt constant hetzelfde geroepen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind sommige reacties hier ronduit gemeen. Idd, TO heeft keuzes gemaakt die niet handig zijn. Maar NIEMAND heeft 't recht om misbruik te maken van iemand die onder invloed is. Belachelijk gewoon.

Ga idd morgen of zsm naar de huisarts en vertel je verhaal daar, die kunnen je verder helpen. Veel sterkte en een knuffel.
quote:Nrkee schreef op 20 oktober 2015 @ 22:44:

Nou ik vind sommige reacties hier ronduit gemeen. Idd, TO heeft keuzes gemaakt die niet handig zijn. Maar NIEMAND heeft 't recht om misbruik te maken van iemand die onder invloed is. Belachelijk gewoon.

Ga idd morgen of zsm naar de huisarts en vertel je verhaal daar, die kunnen je verder helpen. Veel sterkte en een knuffel.Lees even wanneer het topic geopend is..
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 20 oktober 2015 @ 23:06:

[...]





Lees even wanneer het topic geopend is..Internetanalfabeet idd, my loss.. ben nieuw hier.
quote:Nrkee schreef op 20 oktober 2015 @ 23:30:

[...]



Internetanalfabeet idd, my loss.. ben nieuw hier. Never mind. En welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo kwaad van alle negatieve reacties hier!



Ook al vroeg ze om xtc, is het dan gelijk ok om haar te verkrachten? Het lijkt me overigens wel duidelijk dat het geen xtc was want daar wordt je juist wakker van (tenzij je natuurlijk een overdosis inneemt, maar met 2 pilletjes is dat niet gauw het geval).



Ook al loopt ze in haar blote kut over straat, niemand heeft het recht haar aan te raken als ze dat niet wil.



Meid, verschrikkelijk dat dit is gebeurd en dat de jongens in je straat wonen.

Het probleem is wel dat een verkrachting onder de invloed van drugs lastig te bewijzen is, en als je ze beschuldigt maar er zijn geen bewijzen, dan zullen die jongens niet erg blij met je zijn dus ik zou er heel goed over na denken voordat je naar de politie stapt.



Wel de huisarts zsm bellen, die kan er wel voor zorgen dat je snel getest kan worden.



Luister niet naar de negatieve reacties op dit forum, het is vreselijk wat er met je is gebeurd en ik vind niet dat het je eigen schuld is.



Helaas leven we wel in een wereld waarin er misbruik wordt gemaakt van vrouwen dus pas in de toekomst alsjeblieft op wat je doet. Ik heb het zelf ook op de harde manier ondervonden...
Alle reacties Link kopieren
quote:eenheelnormaalmeisje schreef op 25 oktober 2015 @ 13:22:

Ik word zo kwaad van alle negatieve reacties hier!



Ook al vroeg ze om xtc, is het dan gelijk ok om haar te verkrachten? Het lijkt me overigens wel duidelijk dat het geen xtc was want daar wordt je juist wakker van (tenzij je natuurlijk een overdosis inneemt, maar met 2 pilletjes is dat niet gauw het geval).



Ook al loopt ze in haar blote kut over straat, niemand heeft het recht haar aan te raken als ze dat niet wil.



Meid, verschrikkelijk dat dit is gebeurd en dat de jongens in je straat wonen.

Het probleem is wel dat een verkrachting onder de invloed van drugs lastig te bewijzen is, en als je ze beschuldigt maar er zijn geen bewijzen, dan zullen die jongens niet erg blij met je zijn dus ik zou er heel goed over na denken voordat je naar de politie stapt.



Wel de huisarts zsm bellen, die kan er wel voor zorgen dat je snel getest kan worden.



Luister niet naar de negatieve reacties op dit forum, het is vreselijk wat er met je is gebeurd en ik vind niet dat het je eigen schuld is.



Helaas leven we wel in een wereld waarin er misbruik wordt gemaakt van vrouwen dus pas in de toekomst alsjeblieft op wat je doet. Ik heb het zelf ook op de harde manier ondervonden...



Twee pillen xtc kan je makkelijk out van gaan. Stel het waren twee super lichte pillen, dan is het gek. Maar twee van de gemiddelde redelijk zware xtc pil bij een meisje is echt te veel. Maar goed. Dat weten we niet natuurlijk.

Verder eens. Je moet eraf blijven, die jongen had dat zeker niet mogen doen.



Als dit verhaal waar is natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nooit 100% zekerheid bij een SOA test daarom wordt er soms preventief antibiotica voorgeschreven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:eenheelnormaalmeisje schreef op 25 oktober 2015 @ 13:22:

Ik word zo kwaad van alle negatieve reacties hier!



Ook al vroeg ze om xtc, is het dan gelijk ok om haar te verkrachten? Het lijkt me overigens wel duidelijk dat het geen xtc was want daar wordt je juist wakker van (tenzij je natuurlijk een overdosis inneemt, maar met 2 pilletjes is dat niet gauw het geval).



Ook al loopt ze in haar blote kut over straat, niemand heeft het recht haar aan te raken als ze dat niet wil.



Meid, verschrikkelijk dat dit is gebeurd en dat de jongens in je straat wonen.

Het probleem is wel dat een verkrachting onder de invloed van drugs lastig te bewijzen is, en als je ze beschuldigt maar er zijn geen bewijzen, dan zullen die jongens niet erg blij met je zijn dus ik zou er heel goed over na denken voordat je naar de politie stapt.



Wel de huisarts zsm bellen, die kan er wel voor zorgen dat je snel getest kan worden.



Luister niet naar de negatieve reacties op dit forum, het is vreselijk wat er met je is gebeurd en ik vind niet dat het je eigen schuld is.



Helaas leven we wel in een wereld waarin er misbruik wordt gemaakt van vrouwen dus pas in de toekomst alsjeblieft op wat je doet. Ik heb het zelf ook op de harde manier ondervonden...Het verhaal is dat ze beiden onder invloed waren. Je weet helemaal niet wat zij niet of wel gedaan heeft! Achteraf roepen dat het verkrachting is is te makkelijk En al niet een beschuldiging als hij dacht gewoon seks te hebben. Als zij gewoon van de straat was gerukt en verkracht was dan was het een duidelijke verkrachting. Nu klinkt het meer als een verhaal waarbij to achteraf spijt heeft van wat zij onder invloed allemaal gedaan heeft.
Twee pillen slikken waarvan je geen idee hebt wat er in zit is gewoon sowieso stom. Wie het ook doet.

Simpel.

Ik heb het vroeger gedaan, de laatste keer een bad trip gehad, nooit meer gedaan.

Je weet namelijk niet wat je slikt.

Ik ben er goed ziek van geweest. Blij dat het goed is afgelopen.

Gore troep is het.



Dat niemand aan je mag zitten als je dat niet wil staat als een paal boven water.

Niemand die dat volgens mij tegenspreekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 06 oktober 2015 @ 13:28:

[...]





[.....] Het is niet alsof ze midden in de nacht met grof geweld van haar fiets is gerukt.



[...]Enkel hierop reagerend: het is een misvatting dat de meeste verkrachtingen plaatsvinden door enge vreemde mannen die je van je fiets rukken. Het merendeel van de verkrachtingen word juist gepleegd door een bekende. Een paar artikeltjes:

http://www.udemushi.nl/8- ... mythen-over-verkrachting/

http://www.kennislink.nl/publicaties/seks-als-slagveld

https://www.groene.nl/artikel/tegen-hun-wil
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Volgens mij is hier onduidelijk of deze man besefte dat TO dit niet wilde. Het kan nl zijn (denk ik, ik heb nog nooit pillen geslikt) dat TO zich onder invloed van de drugs welwillend heeft opgesteld, en pas toen ze weer 'bij' kwam besefte wat ze aan het doen was. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze zich nu kl**e voelt, en dat dat heel vervelend voor haar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 26 oktober 2015 @ 08:53:

...

Het kan nl zijn (denk ik, ik heb nog nooit pillen geslikt) dat TO zich onder invloed van de drugs welwillend heeft opgesteld, en pas toen ze weer 'bij' kwam besefte wat ze aan het doen was.

...





Jup, en dat is ook precies wat er gebeurt als je een date-rape drug binnenkrijgt zoals rohypnol (beter bekend als roofies). Dan doe je gewillig overal aan mee en heb je verder een volledige blackout. Veel vrouwen nemen het vervolgens zichzelf kwalijk omdat je geen verwondingen of beurse plekken hebben.



Heel fijn dat er voor dit meisje zoveel mensen al klaar staan om haar een schuldgevoel aan te praten, hoeft ze dat zelf niet te doen...
Doe normaal.

Velen hebben uitgesproken de situatie heel rot voor TO te vinden.

Wil niet zeggen dat iemand wijzen op riskant gedrag dan uitgesloten is.

Kom nou zeg.

Het is hopelijk gelukt dit meisje te doordringen van het feit dat ze zichzelf in bescherming moet nemen. Omdat niemand anders dat voor haar doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook niet over de mensen die haar op riskant gedrag wijzen. Deed ik namelijk zelf ook.

Ik heb het over de mensen die zeggen dat het haar eigen schuld is.

Als je je aangesproken voelt moet je dat zelf weten...
Jah, dat is het.

Ik voelde me aangesproken.

Sure.
quote:eenheelnormaalmeisje schreef op 26 oktober 2015 @ 10:02:

[...]





Jup, en dat is ook precies wat er gebeurt als je een date-rape drug binnenkrijgt zoals rohypnol (beter bekend als roofies). Dan doe je gewillig overal aan mee en heb je verder een volledige blackout. Veel vrouwen nemen het vervolgens zichzelf kwalijk omdat je geen verwondingen of beurse plekken hebben.



Heel fijn dat er voor dit meisje zoveel mensen al klaar staan om haar een schuldgevoel aan te praten, hoeft ze dat zelf niet te doen...

Gelukkig kent het strafrecht daar ook een oplossing voor: 243 WvS



quote:Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijke onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden, handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.Iemand drogeren en misbruiken is dus strafbaar, zoals het hoort. De vraag is niet of dat verboden is, de vraag is of iemand weet dat een ander in staat van verminderd bewustzijn is.
quote:eenheelnormaalmeisje schreef op 26 oktober 2015 @ 10:38:

Ik heb het ook niet over de mensen die haar op riskant gedrag wijzen. Deed ik namelijk zelf ook.

Ik heb het over de mensen die zeggen dat het haar eigen schuld is.

Als je je aangesproken voelt moet je dat zelf weten..."Schuld" is nogal een breed begrip. Ik denk niet dat het verkeerd is mensen er op te wijzen dat het niet slim is jezelf in een zeer riskante situatie te brengen. Dat anderen niet het recht hebben misbruik te maken van je stommiteit, maakt de stommiteit niet minder stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven