Laptop geeft zwart beeld met wit pijltje

07-10-2015 14:25 30 berichten
Mijn laptop, packert Bell easynote tg71bm, start op, maar na het inloggen kom ik op een zwart beeld met wit pijltje.



Ik las op internet iets over de batterij uithalen, maar dan moet ik de hele laptop open schroeven.



Er staat Windows 8 op.



Ik ben inmiddels in staat hem weg te gooien, maar misschien is er wel gewoon een oplossing. Wie O wie weet het?



Oja, veilige modus opstarten lukt niet. Kom dan gewoon bij het inlogscherm.
Eindelijk in veilige modus gekomen (je moet 3x opstarten en afsluiten) en de rotzooi weg kunnen halen. Het programma uit de link van Tweeling er over en alles is weer schoon en doet het weer Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 07 oktober 2015 @ 19:17:

Eindelijk in veilige modus gekomen (je moet 3x opstarten en afsluiten) en de rotzooi weg kunnen halen. Het programma uit de link van Tweeling er over en alles is weer schoon en doet het weer Bedankt!Gelukkig!! Had je geen antivirus dan?
Jawel en die ging vanmorgen ook af. Heb toen zo snel mogelijk alles proberen te sluiten, maar er opende zich al van alles. Ik dacht dat ik dat weer weggehaald had, maar het zat al in allerlei (2000) andere bestanden verstopt.
Alle reacties Link kopieren
Dan zet je hem toch terug naar de fabrieksinstellingen. Heb je je gebruiksaanwijzing nog?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad advies van retrostar volgen en met een schone windows verder gaan.

Volgende keer niet meer zoveel malware installeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven