Kater ingeslapen, verdrietig.

05-10-2015 14:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen onze 14 jarige kater in laten slapen. Vorige maand door een bloederig plasje naar de DA geweest en hij bleek blaaskanker te hebben. Hij kreeg pijnstillers maar genezen zou ie niet meer. Donderdag keek hij ons aan en wisten we genoeg, hij had pijn. Hij at nog prima, speelde nog wat en was sociaal. Maar hij liep opgefokt rond, ging elk kwartier naar de bak en sprong niet meer. Vanmorgen kwam de dierenarts en is hij op zn favoriete plek op de bank ingeslapen.



Nu ben ik een katten liefhebber maar ook erg nuchter. Hij heeft een fijn leven gehad en inslapen is een vredige manier van sterven. Ik had er dus wel vrede mee. Dacht ik.



Tegen mijn verwachting ben ik helemaal ondersteboven eigenlijk. Besef dat hij nooit meer random op schoot springt of ons wakker maakt met een stuk speelgoed in zn bek.



Bah, wat een verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, eerste nacht zonder poes in m'n knieholte.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hé bah. Andere poes is aan het zoeken. Vanavond cursus, helemaal geen zin in. Maar steeds sip zijn heeft ook geen nut natuurlijk.
Ohhh wat is het toch erg om een maatje te moeten laten inslapen Het heeft echt eventjes tijd nodig.

Wij hebben 29 Augustus ons mopshondje in laten slapen en ik mis hem nog steeds verschrikkelijk.



Heel erg veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft gister mooie foto's laten drukken en opgehangen, lief. Is toch wel een soort acceptatie. Hij heeft het goed gehad.



Andere kat is alleen de kluts kwijt. Dacht dat ze het juist fijn zou vinden maar ze is echt aan het zoeken en miauwen. Was een erg korte nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven