Deur dichtgevallen

08-10-2015 14:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Wij zijn thuis aan het klussen .

Vriend heeft een nieuwe wc deur erin gezet. Deze deur heeft nog geen slot en deurklinken.

Hij zei nog, zorg ervoor dat de deur niet dichtvalt.

Hij gaat naar zijn werk, jullie raden het al...de deur heb ik per ongeluk laten dichtvallen :(

Hebben jullie de tip om me te helpen?



Ps heb hem (gelukkig) van buiten laten dichtvallen dus zit niet op gesloten
quote:lionlily schreef op 08 oktober 2015 @ 15:15:

[...]



Weet je trouwens dat ik net voor het eerst jouw nickname hardop uitsprak? Nu moet ik heel hard lachen Ik nu ook... het kostte me drie keer zeggen voor ik doorheb waarom het grappig is...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 08 oktober 2015 @ 14:53:

[...]





Zijn de leukste topics. Ooit iemand 's nachts gevolg die haar laars niet meer uit kreeg Door een kapotte rits. En iemand die vast zat in haar leren jas.

briljant en huilen van het lachen.Heerlijk vermaak. Het was eigenlijk een tegenvaller dat TO niet in de wc opgesloten zat
Alle reacties Link kopieren
Een (kleding)haak door het gat steken en hem zo opentrekken?



Edit: Oh ik zag niet dat er meerder pagina's waren, lekker mosterd
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 08 oktober 2015 @ 15:42:

[...]



Heerlijk vermaak. Het was eigenlijk een tegenvaller dat TO niet in de wc opgesloten zat Ik ben zoooo blij dat ik niet de enige ramptoerist ben!
quote:AnAppleADay schreef op 08 oktober 2015 @ 15:43:

Een (kleding)haak door het gat steken en hem zo opentrekken?



Edit: Oh ik zag niet dat er meerder pagina's waren, lekker mostersIk had hier 'je' gelezen
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaGeller schreef op 08 oktober 2015 @ 15:45:

[...]





Ik had hier 'je' gelezen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gehad toen de kinderen nog klein waren. Ik ging de oudste douchen en de jongste kroop in de gang. En ja, gooide de deur dicht. Dus ik met een kind in de doucheruimte en een kleintje alleen in de rest van het huis. Ik ben tegen de achtermuur gaan staan, een aanloop genomen over 2,5 meter en de tegen de deur geramd. 2e poging lukte gelukkig. Wel een ontwrichte schouder en het hele slot uit de deur. Maar wel vrij en de jongste niet meer alleen in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven